Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa asioissa sinun miehesi on kokeillut sietokykyäsi ja hyväksymisesi rajoja?

Vierailija
27.03.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sitten, jos näin tapahtuu.

Vierailija
2/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä vähempikin riittäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja törkeä käytös.

Vierailija
4/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koetellut. Kerron sitten, jos näin tapahtuu.

vaan hyväksynyt kaiken.

Vierailija
5/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstaaminen....

Vierailija
6/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sä et ole edes huomannut missä on kokeillut, vaan hyväksynyt kaiken.

Mihin perustat tämän väitteesi?

En mä nyt yhtäkkiä keksi sellaista asiaa, missä mies voisi mun sietokyvyn rajoja koetella. Se on todella kohtuullinen ihminen. Joo, onhan se vähän sottainen, mutta koska en itsekään ole mikään matonhapsujen kampailija, en voi sanoa, että se olisi koetellut sietokykyäni, vaikka onkin ärsyttänyt.

Mun on myös hyvin helppo ymmärtää, miksi mieheni tekee sitä taikka tätä, koska se on tosiaan niin kohtuullinen tyyppi.

Vierailija
7/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tämän väitteesi? En mä nyt yhtäkkiä keksi sellaista asiaa, missä mies voisi mun sietokyvyn rajoja koetella. Se on todella kohtuullinen ihminen. Joo, onhan se vähän sottainen, mutta koska en itsekään ole mikään matonhapsujen kampailija, en voi sanoa, että se olisi koetellut sietokykyäni, vaikka onkin ärsyttänyt. Mun on myös hyvin helppo ymmärtää, miksi mieheni tekee sitä taikka tätä, koska se on tosiaan niin kohtuullinen tyyppi.

Vierailija
8/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tämän väitteesi? En mä nyt yhtäkkiä keksi sellaista asiaa, missä mies voisi mun sietokyvyn rajoja koetella. Se on todella kohtuullinen ihminen. Joo, onhan se vähän sottainen, mutta koska en itsekään ole mikään matonhapsujen kampailija, en voi sanoa, että se olisi koetellut sietokykyäni, vaikka onkin ärsyttänyt. Mun on myös hyvin helppo ymmärtää, miksi mieheni tekee sitä taikka tätä, koska se on tosiaan niin kohtuullinen tyyppi.

Ei sietokyvyn kokeileminen ole aina ärsyttävää.

kerro käytännön esimerkkejä. Kyllähän sen täytyy jotakin negatiivisia tunteita herättää, koska siitä voi olla seurauksena se, ettei toinen osapuoli enää siedä.

Vierailija
9/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelu ja henkinen väkivalta.

Vierailija
10/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro käytännön esimerkkejä. Kyllähän sen täytyy jotakin negatiivisia tunteita herättää, koska siitä voi olla seurauksena se, ettei toinen osapuoli enää siedä.

vaikkapa kääntymällä oikealle kun pitäisi mennä vasemmalle :) Kuule, ei kaikki miehet testaile vaimojaan kännäämällä tai muuten ärsyttämällä. Halusin tiedustella näitä viattomiakin sietokyvyn kokeiluja. Itse olen kokenut vain noita ärsyttäviä!

Vierailija
11/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa kääntymällä oikealle kun pitäisi mennä No hyvinkin "tossun alla oleva" ts. kiltti mies voi kokeilla rajoja vasemmalle :) Kuule, ei kaikki miehet testaile vaimojaan kännäämällä tai muuten ärsyttämällä. Halusin tiedustella näitä viattomiakin sietokyvyn kokeiluja. Itse olen kokenut vain noita ärsyttäviä!

tossun alla, joten ei tuommoista ainakaan tarvitse tehdä. Ollaan tosi paljon yhdessä, mutta molemmilla on silti aina ollut omiakin menoja ja juttuja, ettei ehkä siksikään tarvitse toisen rajoja koetella. Näinkin voi olla joillain ihmisillä. Meillä on hyvin samanlainen käsitys parisuhteesta.

Vierailija
12/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tämän väitteesi?

En mä nyt yhtäkkiä keksi sellaista asiaa, missä mies voisi mun sietokyvyn rajoja koetella. Se on todella kohtuullinen ihminen. Joo, onhan se vähän sottainen, mutta koska en itsekään ole mikään matonhapsujen kampailija, en voi sanoa, että se olisi koetellut sietokykyäni, vaikka onkin ärsyttänyt.

Mun on myös hyvin helppo ymmärtää, miksi mieheni tekee sitä taikka tätä, koska se on tosiaan niin kohtuullinen tyyppi.

Minun piti kanssa oikein miettiä että missä asiass mun mies olisi oikein koetellut mun sietokykyäni. Kyllä meidän suhteessa enemmänkin se olen minä joka sitä koettelee ja onneksi mieheni on sen verran hyvä tyyppi että on sitä jaksanut :)

Vierailija
13/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muut tietää toisten asiat paremmin ;)

Etenkin parisuhdeasioissa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi