Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies lähtee viikoksi etelään lomalle ja jättää

Vierailija
27.03.2011 |

perheensä (työssäkäyvä vaimo + 2 alle kouluikäistä lasta) keskenään kotiin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kaveripiirissäni tuollainen herättäisi kummastusta, ja kotiin jäävä puoliso voisi kokea katkeruutta. Ja 8, 10 ja 11-vuotiaiden äiti ei varmaankaan muista, kuinka väsyttävää voi taaperoiden ja leikki-ikäisten hoito olla, koska en minäkään kunnolla, ja lapsen 'vasta' 6- ja 8 v. Ei voi esim laittaa lapsia katsomaan lastenohjelmaa kun tekee ruokaa tms. Koko ajan on kiinni niissä lapsissa.

Siis olette oikeasti avuttomia jos ette pärjää kahden alle kouluikäisen kanssa viikkoa napisematta!

Vierailija
42/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että eikö ole mieheltä hieman kumma veto lähteä yksin matkalle ilman perhettä, ja jättää vaimo pärjäilemään kotiin ja hoitamaan yksin kaikki arjen asiat? Entä jos vaimolle ei ole samanlaista luvassa?

Vaimo varmasti pärjää, mutta voi kokea väsyvänsä, jos käy töissä, ja hoitaa kaikki muut asiat yksin vain siksi, että mies saa levätä etelässä. Ymmärrättekö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kaveripiirissäni tuollainen herättäisi kummastusta, ja kotiin jäävä puoliso voisi kokea katkeruutta. Ja 8, 10 ja 11-vuotiaiden äiti ei varmaankaan muista, kuinka väsyttävää voi taaperoiden ja leikki-ikäisten hoito olla, koska en minäkään kunnolla, ja lapsen 'vasta' 6- ja 8 v. Ei voi esim laittaa lapsia katsomaan lastenohjelmaa kun tekee ruokaa tms. Koko ajan on kiinni niissä lapsissa.

yksinhuoltajat ovat jotain taikureita tai superäitejä/isiä, kun hoitavat lapsia ympäri vuoden yksin...

Kuulostaa naurettavalta kun jollekin yksi viikkoa tuottaa päänvaivaa.

Vierailija
44/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että eikö ole mieheltä hieman kumma veto lähteä yksin matkalle ilman perhettä, ja jättää vaimo pärjäilemään kotiin ja hoitamaan yksin kaikki arjen asiat? Entä jos vaimolle ei ole samanlaista luvassa? Vaimo varmasti pärjää, mutta voi kokea väsyvänsä, jos käy töissä, ja hoitaa kaikki muut asiat yksin vain siksi, että mies saa levätä etelässä. Ymmärrättekö?

entä jos ovat yhdessä asiasta sopineet?

Niin ainakin meillä tehtiin kun olemme yksin vuorollamme lomailleet.

Vierailija
45/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että eikö ole mieheltä hieman kumma veto lähteä yksin matkalle ilman perhettä, ja jättää vaimo pärjäilemään kotiin ja hoitamaan yksin kaikki arjen asiat? Entä jos vaimolle ei ole samanlaista luvassa? Vaimo varmasti pärjää, mutta voi kokea väsyvänsä, jos käy töissä, ja hoitaa kaikki muut asiat yksin vain siksi, että mies saa levätä etelässä. Ymmärrättekö?

Vierailija
46/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei siis kysymys on viikosta, ei loppu elämästä.

Vierailija
47/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään tällainen oletus. Muuttaako se mielipidettänne?

Veikkaan, että aika moni täällä jeesustelee. Se pärjääminen ei ole se pointti vaan se, että välittääkö tämä mies vaimonsa jaksamisesta lainkaan?

Vierailija
48/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään tällainen oletus. Muuttaako se mielipidettänne?

Veikkaan, että aika moni täällä jeesustelee. Se pärjääminen ei ole se pointti vaan se, että välittääkö tämä mies vaimonsa jaksamisesta lainkaan?

jos vielä oletetaan, että lehmät lentää ja kummituksia on olemassa ja joulupukki käy oikeasti jokaisen lapsen luona aattoillanaikana ja ...

Vierailija
49/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään tällainen oletus. Muuttaako se mielipidettänne? Veikkaan, että aika moni täällä jeesustelee. Se pärjääminen ei ole se pointti vaan se, että välittääkö tämä mies vaimonsa jaksamisesta lainkaan?

miksi vaimo sopisi jostain mistä ei pidä?

nössöyttäänkö?

Vierailija
50/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään tällainen oletus. Muuttaako se mielipidettänne? Veikkaan, että aika moni täällä jeesustelee. Se pärjääminen ei ole se pointti vaan se, että välittääkö tämä mies vaimonsa jaksamisesta lainkaan?

muuttaako se käsitystänne.

Vierailija
51/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pariskunta voi keskustella asiasta ihan keskenään. Ei näihin mitään lakeja ja asetuksia ole olemassa vaan perheet ja puolisot joutuvat ihan itse päättämään mikä kellekin sopii.

Vierailija
52/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaimo sopisi jostain mistä ei pidä? nössöyttäänkö?

Minun ukkoni jätti minut viikoksi yksin kahden laspen (1v6kk ja 11pv)

Ja ei mulle ole tiedossa vastaavaa kun ei ole rahaa lähteä. Kotona lasten kanssa vielä kun olen. Ens kesänä lähtee myös ja olen jo useaan otteeseen kertonut mielipiteeni matkasta mutta eipä tuo hetkauta äijää pätkääkään.

Vierailija
53/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaimo sopisi jostain mistä ei pidä? nössöyttäänkö?

Minun ukkoni jätti minut viikoksi yksin kahden laspen (1v6kk ja 11pv) Ja ei mulle ole tiedossa vastaavaa kun ei ole rahaa lähteä. Kotona lasten kanssa vielä kun olen. Ens kesänä lähtee myös ja olen jo useaan otteeseen kertonut mielipiteeni matkasta mutta eipä tuo hetkauta äijää pätkääkään.

Mun mieheni matkustelee työkseen aika paljon, nytkin on toista viikkoa Kiinassa. Vapaa-ajalla sitä ei juuri huvita matkustella, vaan jää mielellään hoitamaan lapsianne, kun mä käyn noin 2 krt/v yksin tai likkojen kanssa etelässä tai jolloin kaupunkilomalla. Meillä tuo ei ole rahasta kiinni.

Vierailija
54/54 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun ukkoni jätti minut viikoksi yksin kahden laspen (1v6kk ja 11pv) Ja ei mulle ole tiedossa vastaavaa kun ei ole rahaa lähteä. Kotona lasten kanssa vielä kun olen. Ens kesänä lähtee myös ja olen jo useaan otteeseen kertonut mielipiteeni matkasta mutta eipä tuo hetkauta äijää pätkääkään.

[/quote]