Huutis-käyttäjä: Miksi et anna palautetta?
Miksi monet huutiksen käyttäjät eivät anna palautetta.
Mikä sinulla on syynä?
Kommentit (15)
palautteen antamisen. Toimin vain myyjänä ja useat ostajat eivät antaneet palautetta. Annoin aiemmin palautteen heti, kun tavara oli maksettu/noudettu. Jostain syystä varmaan noin 50% ostajistani ei antanut palautetta. Lopetin kans palautteen antamisen, kun en itse sitä saanut.
Nykyään annan palautteen, jos joku mulle sen antaa.
Myyn siellä niin satunnaisesti, ettei sillä palautteella ole mitään merkitystä.
90% myyn ja 10% ostan. Kun ostan, niin annan aina palautteen. Kun myyn, niin annan palautteen niille, jotka antavat minulle palautteen tai jättävät lunastamatta kohteen. Ostajista ehkä noin 60% antaa minulle palautteen. Kun myyn useita satoja kohteita, niin palautteiden antamiseen ihmisille, jotka eivät anna palautetta menisi ihan turhaan aikaa. En siis viitsi vaivautua tuhlaamaan ihmisiin aikaani, jotka eivät itse anna palautetta. Ostaessani koen kyllä aina olevani velvollinen antamaan palautetta.
enkä jaksa/muista mennä enää huutikseen kun tavara lähtenyt.
No ainahan se siellä on. Noin 100 kohdetta on nytkin, joista on palaute antamatta.
palautteen aina kaupoista, niin ostajana, kuin myyjänä, mutta en seuraa, antaako kaikki minulle palautteen. Mitä väliä?! Eiköhän niitä palautteita kuitenkin kerry kaikille pikkuhiljaa, vaikkei kaikki niitä anna.
Kun olen sen toivotun paketin vihdoin saanut, en välttämättä käy koko sivustolla muutamaan kuukauteen.
Käytän huutonettiä suhteellisen säännöllisesti ja annan jokaisesta kaupasta palautteen vastapuolelle. Ja jos myyjät ajattelee ettei sillä palautteella ole merkitystä, ovat väärässä. Minä ainakin tarkastan myyjästä kaiken mahdollisen saatavilla olevan tiedon ennen kuin alan kaupantekoon. Jos kaverilla on enemmän negatiivista palautetta, ohitan hänet kokonaan.
No ainahan se siellä on. Noin 100 kohdetta on nytkin, joista on palaute antamatta.
Neutraalia en jaksa antaa kun ihmiset vetää herneen nenään. Vaikka joskus tekisi mieli.
Onko nega palautetta, mutta en kahlaa läpi niitä kiitoksia kaupoista yms.
En siis älynnyt koko juttua. Sen jälkeen olen aina antanut palautteen. Ostaessani tutkin palautteet aina ennen huutoa ja pidän niitä todella tärkeänä.
Mä ostan satunnaisesti huutiksesta eikä vois pätkääkään joku palaute kiinnostaa. Eiks ihmisillä ole muuta elämää kuin av ja huutis....
myyjältä positiivisen palautteen poikkeuksetta erittäin nopeasta yhteydenotostani, välittömästi tapahtuneesta maksusta ja ystävällisestä kommunikoinnista.
Jos myyjä ei anna palautetta ensin, en minäkään anna.
Annan aina palautetta, olinpa sitten ostaja tai myyjä. Palaute on varsin hyvä keino arvioida myyjän luotettavuutta. (Tosin joskus turhan kriittinen palaute voi kertoa enemmän palautteen antajan problematiikasta, kuin myyjän huonosta toiminnasta.)
Kuin vaikeaa voi olla kiittävän/neutraalin/negan antaminen, kun siihen teksiosioon ei tarvitse edes kirjoittaa mitään?
ostanut kaksi kertaa ja ensimmäisellä en huomannut antaa palautetta, en tiennyt että sellainen on tapana.
Mulle riittää että saan mitä haluan hinnalla millä haluan, ei mua sen jälkeen enää kiinnosta pätkääkään. Mulle huutis ei oo mikään hiekkalaatikko.