Kaunis pieni elämä -blogi on päivieni piristys!
Ja tämä on tosi. Varmasti ei sistusmaku ym. ole kaikilla sama, mutta on vaan niin ihanaa katsella kauniita kuvia ja haaveilla :). On kuin saisi kotiin ihanan sisustuslehden ilmaiseksi harva se päivä. Ja olenpa toteuttanut muutamia sivulla olleita ideoita itsekin.
Juu ja tiedän, että perus av-mamman mielestä sivusto on pintaliitoa ja pröystäilyä, mutta minustapa ei ole. Maailmassa ei ole yhtään liikaa kauniita asioita. Ihan tarpeeksi saa lukea netistä kaikkea kamalaa ja uutiset syytävät kuvia sodista ja luonnon katastrofeista. Siksipä otankin aina kupposen kaakaota ja uppoudun tuon blogin maailmaan haaveilemaan edes hetkeksi päivässä. Itse en tule koskaan elämään vastaavaa elämää unelmatalossa, mutta ainahan saa uneksia :).
Kommentit (9)
Sielläkin on kirjoitusta "pienestä elämästä"!
Eipä ole tätä kommentoijaa älyllä siunattu, sääliksi käy..
Eikös ap nimenomaan sanonut tuossa aloituiksessaan, että maailmaan mahtuu kaikkea paskaa ihan tarpeeksi. Pitääkö sitä sitten vielä ihan hakemalla etsiä lisää??
todella kauniita kuvia, tulee oikein hyvä mieli niitä katsellessa. Olen blogin innostamana alkanut ottaa aikasempaa enemmän valokuvia myös itse.
haukkujat on vaan kateellisia av-mammoja.:)
muuten ottamatta kantaa,ihmettelen aina tätä kateus-korttia,mikä heitetään jos joku kritisoi asiaa,on hän välittömästi vain kateellinen! empä usko tuohon korttiin.eikö muka voi kritisoida olematta kade!?
Vaatii tosi paljon viitseliäisyyttä tehdä kaikkea sellaista mitä blogissa on. Itse myönnän olevani kateellinen, vaikkakin minullakin on mielestäni ihana ja siisti koti.
Mutta mutta... nyt kevätauringon sädehtiessä olen alkanut kauhistella kuinka nuhjuista ja likaista meillä onkaan... Ja ärsyttää kun en oikein osaa mitään remppahommia tehdä. Eikä sen puoleen olisi tilaisuuksiakaan kun pari lasta roikkuu nilkoissa eikä ole tukiverkkoja jonne ne työntäisi.
Odotan aina innolla uusia postauksia. Hymyssäsuin lueskelen blogia ja huokailen kuville, aah..