Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bikiniliivien koko?

Vierailija
27.03.2011 |

Mulla on tällä hetkellä ärsyttävän isot rinnat ja pitäisi ostaa uudet bikiniliivit. Katselin Hennesin nettikaupasta ja siellä myydään vaatekoon mukaan biksuja. Tietenkin voi tilata ja kokeilla ja lähettää takaisin, mutta auttaisi, jos vähän tietäisi, mitä kannattaa ottaa.

Mulla siis rintsikat kokoa 75E eli riittääkö bikineissä 42 vai 44...? Vai mistä sais isot yläosat ostettua/tilattua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata kauhean isoja ottaa tuolla ympärysmitalla. Kun se ympärys kasvaa koon kasvaessa myös. Esim. mulla ympärysmitta liiveissä (ihan henkkamaukat, lindexit siis) on 65/70 ja 36 on usein aivan liian väljä ympärykseltä. Kuppi saattaa olla sopiva, pieni tai iso... Aika randomia se on.

Vertaa mittataulukoihin, siellä sivuilla on ne.

Vierailija
2/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isoilla rinnoilla kannattaa unohtaa vaatekoon mukaan menevät liivit. Rinnanympäryksesi on kuitenkin pieni ja jos ostat sellaiset, joissa kupit on sopivat, niin sitten ympärysmitta on perseellään. Mene mieluummin alusvaateliikkeeseen tai asiantuntevan tavaratalon alusvaateosastolle ja osta sieltä bikinit, joista saat ostaa ala- ja yläosan erikseen ja yläosassa on liivien kokomitoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoisliikkeissä vaan tuppaa ne hinnat olemaan vähän eri luokkaa kuin Hennesillä, mutta kai se on pakko mennä käymään jossain.

Vierailija
4/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon vaatekoon perusteella tilaamaan, koska niissä voi rinnanalus olla taas mittana liian suuri.

Hieman hintavammilla merkeillä on ihan kuppikokojen kansa biksuja, voi olla parempi siirtyä suoraan niihin.

Vierailija
5/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan voi ostaa bikinejä, joissa ei ole rintaliivimitoitus. Eli siis ihan yhtälailla bikiniliiveissä pitää olla tuo ympärys, mutta riittävän iso kuppi. Ja noissa tuolleen mitoitetuissa ei sellaisia kokoja yksinkertaisesti ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi