Te, joilla on ylipainoa, kehtaatteko laittaa bikinit päälle rantalomalla
vai oletko rannallakin peittävimmissä vaatteissa? ja nyt en tarkoita jotain 5 kilon ylipainoa, vaan tyyliin 20 -->. Ja tämä kysymys ihan ystävällisyydellä toiselta ylipainoiselta.
Kommentit (32)
Mielestäni kaikki näyttävät uimapuvussa paremmalta ja uimapuvussa voin liikkua vapaammin ja uida pelkäämättä puvun irtoamista. (En ole ollenkaan ruma.)
Käytän uimapukua jämäkästä kankaasta. Ja on mulla ensi kesäksi hankittuna myös kaftaani, sitä käytän vesipuistossa kun olemme tauolla eli syömässä tms. En viitsi pelkässä uimapuvussa siellä liikuskella.
Kyllä ainakin pareo pitäisi aina pukea päälle, jos vesipuistossa tai rannalla menee jonnekin juomaan/syömään, vaikka ei ylipainoa olekaan. Samoin miehillä T-paita.
Mutta isoille tytöille on olemassa kivoja bikineitä. Liian paljastavat näyttävät kamalalta myös hoikan tytön päällä.
Muita rannalla olijoita jostain syystä naurattaa meikäläisen bikinien verhoama vartalo, mutta olen ajatellut että nauravat kun olen tällainen silmänilo. :D
t. 115 kg
Ei kai se yläosa välttämättä niin nolo olisi, mutta munan jöpöttäminen bikinien alaosassa olisi jotenkin outoa, kokisin oloni aika vaivautuneeksi sellaisissa.
En siis ole ajatellut laittaa bikineitä, vaikka kuinka lomailisin.
pilkattu ja ivattu niin paljon ylipainosta kouluaikoina,etten kehtaa olla edes uimapuvussa rannalla,vaikka normaalipainoinen tällä hetkellä olen. Nyt kesällä olen tästä traumasta päättänyt eroon.
tai pareon, mutta aurinkoa otan kyllä.
+ 100kg
ja kuljen bikineissä rannalla
Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg
ja kuljen bikineissä rannalla Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg
10 kiloa tuosta alas niin olisit normaalipainoinen.
Bikini on aina näyttänyt paremmalta kuin uikkari, vaikka olen yli 90kg. Ja rakastan rantoja ja uintia.
ja kuljen bikineissä rannalla Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg
No aika tukeva kyllä olet. 10 kiloa tuosta alas niin olisit normaalipainoinen.
Miten sä voit näkemättä sanoa, onko joku tukeva vai ei?
mä olen myös 165cm ja 66kg enkä ole tukeva vaan normaali (painoindeksi n.24).En kehtaa kulkea bikineissä mutta siihen on muut syyt.
Bikini on aina näyttänyt paremmalta kuin uikkari, vaikka olen yli 90kg. Ja rakastan rantoja ja uintia.
Olen vähän samaa mieltä, siis siitä, että miksi pitäisi rannalla olla uimapuvussa, vaikka sitä mahamakkaraa olisikin vähän enemmän. Eikö voi nauttia olostaan ja ottaa aurinkoa ja uida. Tuskin siellä nyt kukaan kyylää kovin kuitenkana, eiköhän ihmiset katso hyvävartaloisia enemmän, ap
170/87 ja olen ollut 10 kiloa isompanakin! Olen paksu, mutta muodokas. Mikään ei näytä niin karsealta kuin ylipainoinen uimapuvussa! Katsokaa esim. Miss XL-kuvia, tekee ihmisestä pallon! Bikinit ikäänkuin "katkaisee" kivasti kropan. Näyttää pidemmältä jne.
Aijoo, vatsani on kuin pakanamaan kartta, täysin arpinen. Mutta so what?! Läskikin on siedettävämmän näköistä päivettyneenä. Nyt pikkusen itsetuntoa naiset kehiin!
todellakin oeln rantalomilla bikineissä. Jos siellä vähänkin viittii katella ympärilleen, niin yleensä näkee aina lihavampia, karvaisempia ja kurttuisempiakin akkoja. So what!
niin mitä väliä sillä on onko uikkarit vai bikinit? Ei uikkari reisiä peitä yhtään sen enempää, ja toisaalta bikinitkin voi olla sellaiset että niissä on isommat housut.
Siksi pyrin itse ottamaan aina hiukan rusketusta keskivartalolleni vaikkei se timmi olekaan. En ole ylipainoinen, mutta kolmikymppinen ja reenaamaton.
ja kuljen bikineissä rannalla
Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg
niin sitten vasta olet normaalipainoinen. No, ainakaan et ole itsekriittinen :D
Käytän uimapukua jämäkästä kankaasta. Ja on mulla ensi kesäksi hankittuna myös kaftaani, sitä käytän vesipuistossa kun olemme tauolla eli syömässä tms. En viitsi pelkässä uimapuvussa siellä liikuskella.