Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Join eilen 50cm ...
27.03.2011 |
viiniä.. uskaltaisiko mennä tänään jumppaan? verenpaien ainakin näytti normaalilta, samoin syke..eikä ole huono olokaan..
Kommentit (3)
Se vastaa neljää alkoholiannosta. Eli neljä paukkua tai neljä keskiolutpulloa. Miltä olo tuntuu? Et ainakaan ole enää humalassa, koska yksi annos haihtuu tayädellisesti 2 tunnissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en ole syönyt vielä aamupalaa. joten en osaa sanoa. Mutta siis mietin että mitenkähän muut...
ap.
Alue: Aihe vapaa
juonut kaksi isoa lasia viiniä illalla?
ap.