Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotonanne tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
26.03.2011 |

Meillä mies on toisella koneella ja taitaa katsoa jotain ohjelmaa.

Lapset katsovat telkkaria tässä vieressä, naapurin poika on vielä hetken kylässä.

Itse tässä katson samalla kotikatua ja juon punkkua.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katsoo spidermania vanhempien lasten kanssa. itse tulin äsken saunasta ja koneella saunaolusen kanssa. jotain hiukopalaa ehkä kohta kehittelen.

Vierailija
22/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies makoilee ja katsoo spidermania, itse olen koneella ja leikitän koiraa samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuvat, mies pelaa toisella koneella, minä istun läppäri sylissä sohvalla ja koira sekä kissat nukkuvat myös.

Vierailija
24/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja lapsi nukkuvat, itse loikoilen sohvalla läppäri sylissä ja mietin, ottaisinko vielä lasillisen punkkua.

Vierailija
25/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen youtubesta biisejä ja notkun täällä sekä facebookissa

Vierailija
26/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mies koneilla

Romanttista;)

Vierailija
27/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi katsoo Bondia. Mies on sängyssä omalla koneellaan ja minä keittiössä juon yhden oluen ja surffaan täällä.

Vierailija
28/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on nukkumassa, minä kannan tuuletettuja petivaatteita sisälle, laitoin teeleipää (niin 80-lukua!) uuniin, levittelen loput matot pestyille lattioille, kone on tässä sivussa auki, kurkin sitä välillä. Kuulostaa kai joltain ihanalta täydelliseltä pullantuoksuiselta kodilta. Eipa ole sellainen.

Vierailija
29/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pelaa tuossa vastapäätä omalla läppärillään, mä olen täällä. Keittiössä istutaan. Kuunnellaan samalla youtubista musiikkia. Lapset menivät just nukkumaan. Sitä ennen poika pelasi civilization-peliä ja tyttö katsoi leffaa ja söi hunajaleipiä. Rauhallista on.

Vierailija
30/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 jatkaa: punaviiniä on pullo enää puolillaan ja koirakin nukkuu :). Saunassakin piti käydä, mutta unohdin laittaa sen, enkä enää viitsi.

Tytär huusi just yläkerrasta, että laittaisin tämän hetkisen biisin kovemmalle eli ei nukukaan vielä.

Vierailija
31/47 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu. minä ja mies koneilla

Romanttista;)

Vierailija
32/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli juuri työläppäriltään viereen istumaan. KOira tunki hänen kylkeensä kuolaamaan ja läähättämään. KIssat ovat kuka ulkona, kuka nukkumassa sohvalla. Molempien lapset poissa: mun kakarat isällään viikonlopun, miehen lapset ovat olleet äidillään koko viikon, kuten tavallisesti. Youtubesta soitan kaikki mahdolliset Apulannan biisit, jotka ovat jääneet vieraammiksi. Vanhempia biisejä - kas, kaikkia en ole kuullutkaan, vaikka minulla paljon bändin levyjä onkin! Aiemmin katsottiin telkkarista Peltsi-dokkaria ja Miitta-täti.

Vierailija
33/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä yrittää lohduttaa. Vielä vähän aikaa joutuu pieni kestämään ennen kuin saa taas rintaa. On syönyt sitä tuntitolkulla ja aina huutanut kurkku suorana, jos on irronnut, joten sitä on sitten myös annettu. Nyt pidetään pieni tauko, jotta maha ehtii tyhjetäkin.

Vierailija
34/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku sinäkin siinä samalla, kun vauva syö. Siihenkin tottuu.

Vierailija
35/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverinsa heittää. Lapset nukkuvat ja viimeisin versio vatsassa antoi äsken monoa kylkiluihin.

Jospa tää elämä tästä lähtisi kohdilleen taas.

Vierailija
36/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusimmista versiosta ja hyvää jatkoa:-). Minä vain haaveilen iltatähdestä...huoks. Niin, ja hyvää yötä!

Vierailija
37/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen teini lähtenyt menoilleen yli 3h sitten, toinen nukkuu edelleen, 11v pelaa DSää tos mun selän takana ja koirat nukkuu mun jaloissa.

Hiljaista on talossa.

Vierailija
38/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulehden, rukannut kellot "kesäaikaan" jne. Illalla saattaa olla taas härdelli lapsen kanssa tuon kellonsiirron takia:)

Vierailija
39/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja minä katellaan formuloita ja poika kattoo pikku kakkosta omassa huoneessa, kohta aamiaista ja lounaan tekemistä :)

Vierailija
40/47 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa Myytinmurtajia katsoen. Minä istun koneella aamukahvia juoden. Poika sekä kaksi yövierasta (serkkuja, lapsia myöskin), piirtelevät olohuoneen lattialla ja katsovat samalla lastenohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi