Kotikadussa oli Nico-Petteri :D
Repsahdin kun katsoin äsken Kotikatua areenasta ja siellä päiväkodin täti ylisti miten reipas ja kiltti Nico-Petteri oli ollut. Seuraako Kotikadunkin kirjoittajat av:ta?
Kommentit (15)
sinä et ilmeisesti ole ollut kovin montaa vuotta av:lla, kun et hiffaa mistä on kyse...
Aikuiset ihmiset ja ilmeisesti vielä äidit, kehittelevät nimen ympärille assosiaatioita. Ei ihme, että penskanne ovat koulukiusaajia. Mitäs jos teidän Viola tai Emil olisivat samanlaiset omituisen mielleyhtymän keskellä haluamattaan.
ja kyllä, olen roikkunut tällä paskapalstalla lähemmäs 10 vuotta.
ja kyllä, olen roikkunut tällä paskapalstalla lähemmäs 10 vuotta.
Ja aikuiset pitävät yllä tätä kulttuuria. Järkyttävää ja inhottavaa.
Ja aikuiset pitävät yllä tätä kulttuuria. Järkyttävää ja inhottavaa.
Kun kysytään inhokkinimilistaa av:lla, niin Nico-Petteriä ei koskaan luetella siinä.
Ei, ylläoleva ei todellakaan hiffaa, mistä tässä on kyse.
peräpäästä. Mitäs, jos oman lapsesi nimellä olisi käsite? Pitäisitkö sitä yhtä innokkaasti yllä?
opiskelija nimeltä Nico-Petteri. Hän oli fiksu poika, harvinaisen fiksu ikäisekseen. Taisin antaa hänelle arvosanaksi täyden vitosen. Miten niin leimasin hänet?
peräpäästä. Mitäs, jos oman lapsesi nimellä olisi käsite? Pitäisitkö sitä yhtä innokkaasti yllä?
On hyväntahtoista naurua ja on pahantahtoista naurua. Samaan tapaan kuin on hyviä vitsejä ja sitten on alta riman meneviä vitsejä.
Onneksi minä tiedän itse omat motiivini.
ja vieläpä mainita sen täällä.
nimelle. Jokaisella on oma nimensä. yleensä se, jonka vanhemmat ovat valinneet. Kaikista nimistä en tykkää, joistakin tykkään paljon, mutta mikään nimi ei ole toistaan huonompi. Jos opettaja naureskelee oppilaan nimelle muka hyväntahtoisesti, se kertoo opettajan vajaaksi jääneestä aikuisuudesta. Sellaista vajautta sitten jaetaan omille lapsille ja annetaan ymmärtää, että jotkut asiat ovat niin kamalan hauskoja ja niille saakin nauraa...
oppilaana Nico-Petteri. Siis parikymppinen poika. Hän varmaan ihmetteli superleveää hymyäni :-).
Fiksu poika oli.