Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei osaa suudella. Voiko sitä opetella?

Vierailija
26.03.2011 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo kohta 13 vuotta. Koko sinä aikana en ole pitänyt suutelusta mieheni kanssa. Ajattelin, että alkukankeus hellittää ja se alkaisi sujua. Ei vaan suju. Se on tosi tylsää, ei tunnu missään, jotenkin limaista ja ällöttävää.

Seksin kanssa ei ole mitään ongelmia, eikä muutenkaan läheisyydessä. Ja rakastan miestäni yli kaiken - suutelu vain ei häneltä luonnistu millään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelemisen jalo taito joko on tai ei. Herkkä, empaattinen ja intohimoinen ihminen sen osaa, mutta sitten on näitä kiihkeyttä teeskenteleviä loppasuita, hyi yäk, jotka vetelin huulin nuolevat toisen naamaa kuin tuulilasinpyyhkijä.

Vetelä, kostea kättely korreloi usein vetelän, litimärän ja oksettavan suudelman kanssa. Ei näillä ihmisillä ole mitään tuntumaa omaan kehoon eikä omiin tunteisiin, toisen kehosta ja tunteista puhumattakaan.

Vierailija
22/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatteko miten henkilö voi olla hyvä sängyssä, jos hän ei osaa käyttää huuliaan ja kiletään ollenkaan ja suutelu hänen kanssaan on epämiellyttävää? Mistä tällaisen ihmisen toiminnasta voi kiihottua, kosketteleeko hän käsillään ja vartalollaan sitten? Oma kokemukseni on että mielestäni surkea suutelija on ollut yleensä minulle sopimaton sängyssä, siksi minulla ei ole surkeista suutelijoista hyviä seksikokemuksia.

Kai se sit liittyy ite työntelyyn tai kosketteluun. Oon vähän huono tohon sanomaan kun oon sun kaa samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät saa suutelusta samanlaisia tuntemuksia kuin naiset. Oikestaan miehenä suuteleminen ei tunnu missään. Teen sen vain naisen iloksi.

Vierailija
24/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltava rento ja tunne on saatava mukaan, kiirettä ei saa tuntua.

Kun suutelen naista niin käsi on usein niskassa / poskella. Välillä kaulalle pusuja ja siitä huulille. Kädet on kokoajan käytössä.

Suutelusta kummatkin sas todella paljon

Vierailija
25/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on huono suutelija, mutta toisaalta meitä on siinä tilanteessa kaksi, ja veikkaisin hänen sanovan samaa minusta... Olemme olleet yhdessä tosi pitkään, joten en edes oikein muista miltä "hyvä suudelma" tuntuu. Muuten parisuhde on hyvä ja seksikin toimii. Exän kanssa meillä oli pitkiä suutelusessioita, joten ehkä mä silloin osasin vielä itsekin suudella. Nykyään tykkään pussailla, kielarit siedän vain koska en halua loukata toista. 23 kuvasi hyvin mieheni suutelutavan: "vetelin huulin nuolevat toisen naamaa kuin tuulilasinpyyhkijä".

Onneksi tämä on aika pikku juttu minulle. 

Vierailija
26/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle hyvän suudelman tekee se että se on annettu intohimolla muusta viis ja jos on tunteita suudeltavaa kohtaan niin sekin riittää :D tosin kauhean isoa otantaa ei olekkaan joten voihan olla etten ole kokenut näitä supersuuteloitsijoita sitten, mutta tykkään silti ihan hirveesti suutelusta ^^ kiihottaa ja kihelmöi aina =) vaikka luulen että en ehkä itse ole siinä hommassa parhain XD 

Vierailija
27/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa vallan omatkin muistot mieleen.. Eksäni oli huonoin suutelija, mitä kohdalleni on sattunut; hänellä oli vastenmielinen tapa nuolla ikeniäni suutelun yhteydessä! Kuka tekee noin?! Hyi olkoon, limasika. Vieläkin tulee kylmät väreet. 

Vierailija
28/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät opi, mutta kannattaa yrittää. Yritän kuvailla jotain tekniikkaa tähän.

Mies voisi harjoitella huulilla "syömistä": suu tai siis huulet painetaan rentoina ja kevyesti avoinna suudeltavaa kohdetta vasten ja vedetään huulet hellävaroen, hitaasti ja pehmeästi yhteen. Voi harjoitella vaikka omaan käteen ensin. Ensin ihan yksittäisiä, toistetaan. Sitten voi opetella avaamaan ja sulkemaan huulia hitaasti myös niin, että ne pysyvät koko ajan kevyesti, pehmeästi ja hellästi kohdetta vasten. Molemmat tavat ovat hyviä. Rentous on tärkeää, pelkkä leuka auki - kiinni ei riitä. Parhaimmillaan taitaa tulla suun hymyreaktio välillä ja leuka jotenkin joustaa. Hampaita ei perussuudelmissa käytetä, joku muu voi laatia siitä jatkokurssin.

Yhdessä suutelun voisi sitten aloittaa esim. näin: mies selälleen rennoksi, hän ei saa tehdä mitään muuta kuin käsket. Huulet rennoiksi, vähän auki. Houkuttele littein sormenpäin hieroen tai omilla huulillasi miehen huulia "esiin" niin, että ne tulevat rentoina vähän ulospäin. Näyki huulillasi pehmeästi vuorotellen ylä- ja alahuulta. Tarkoitus tässä alussa on, että mies ei suorita vaan rentoutuu. Jatketaan harjoituksia siirtyen yhdessä varsinaiseen suuteluun (ks. ohjeet edellä). Vaihdelkaa huulten kohtauskulmaa, sitten vain toisen huulen suutelua (yksin harjoitellessa esim. oma sormi sivusta), molempien huulien, kallistetaan päät vastakkaisiin suuntiin jne.

Miehet huomio, kohteliaassa käsisuudelmassa ei käytetä näitä tekniikoita. ;)

Vierailija
29/29 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa jos ohjeista oli hyötyä, olisi hauska kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi