Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon "omaa aikaa" teillä on?

Vierailija
26.03.2011 |

Siis aikaa jolloin voitte tehdä mitä haluatte, rauhassa.

Ja kuinka monta lasta? Onko miestä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.10 tuntia viikossa.

Yksi lapsi, yh olen, seurustelen kylläkin.

Milloin vain kyllä saisin hänet esim. yökylään johonkin, mutta enpä koe sellaista kaipaavani.

Vierailija
22/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietty voi nytkään lähteä vaikka lenkille. Käyn 2-3 kertaa viikossa liikuntaharrastuksessa, mutta siihen jää mun ajat. Erittäin harvoin pääsen edes shoppailemaan tai edes Prismaan.

Lapsia on 4 (0-7v) ja mieskin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan itse päätän, mitä teen ja mitä en tee, jopa töissä.

Vierailija
24/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lukuunottamatta niitä hetkiä, kun pitää syystä tai toisesta mennä rauhoittelemaan nukkujaa). Lapsia on yksi ja olen totaali-yh eli isää ei ole kuvioissa mukana lainkaan. Mutta en todellakaan valita, nautin pitkän odotuksen jälkeen vihdoinkin äitiydestä :)

Vierailija
25/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hetken kotona kahden nuorimman kanssa.

Lasken työssäkäymisen omaksi ajaksi, koska tykkään työstäni niin paljon. Mutta nyt äitiyslomalla se oma aika puuttuu.

Sellaista aikaa, ettei minulla ole vahdittavana tai mukana yhtään lasta, on viikossa noin 4 tuntia. Käyn kolmesti viikossa kuntosalilla tunnin treeniohjelman, tuo yksi tunti kuluu matkoihin. En edes vaihda vaatteita salilla.

Syksyllä olin kerran miehen kanssa teatterissa ja talvella ravintolassa syömässä. Kavereiden kanssa olen viimeksi ollut viettämässä iltaa elokuussa 2009. Aioin korjata tilanteen heti, kunhan saan vieroitettua kuopuksen rinnalta.

Joskus öisin vauvan nukahdettua uudelleen, menen keittiöön, luen hetken rauhassa ja syön pari palaa suklaata. Nyt istun koneella ja mies katsoo Bondia. Omaa aikaa tämäkin tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
26/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kotona saan "olla rauhassa" ihan riittävästi ja voin vaikka vetäytyä makkariin katsomaan Greyn anatomiaa tms.

Lapsi on ekaluokkalainen ja mies hyvä.

Vierailija
27/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole käynyt kohta vuoteen kertaakaan kaupassa tai asioilla (pankki, lääkärit ym.) ilman yhtään lasta. Yleensä mukana on kaksi nuorimmaista. Joskus esikoinenkin.