Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jätän 4kk vauvan tänään

Vierailija
26.03.2011 |

mummon hoidettavaksi 3 tunniksi! en tiedä miten pystyn, toivottavasti pärjäävät. mummon on käynyt noin joka toinen vkonloppu ja tällä viikolla ke ja eilen jotta vauva tottuisi. isänsä kanssa on ollut maksimissaan tunnin ilman minua ja loppuajasta oli itkenyt hysteerisesti. onko liian aikaista jättää kolmeksi tunniksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pärjäävät.

Vierailija
2/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän sutkin saanut hengissä aikuiseksi asti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina jatin 3 kk vanhan lapseni yohoitoon aidilleni. Oli huutanut 3 tuntia mun tissia mutta sen jalkeen antanut valloittavan hymyn. Hyvin parjasivat. Ei se vauva mene rikki jos itkee. Mun kummatkin tytot ovat olleet paljon aidillani hoidossa ja nyt mummi onkin niille todella tarkea ihminen mika on tosi kivaa. Mummin opettaa virkkaamaan ja kutomaan mita esim mina en todellakaan opeta kun en osaa. Toi kolme tuntia on niin lyhyt aika etta se hurahtaa hetkessa.

Vierailija
4/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina jatin 3 kk vanhan lapseni yohoitoon aidilleni. Oli huutanut 3 tuntia mun tissia mutta sen jalkeen antanut valloittavan hymyn. Hyvin parjasivat. Ei se vauva mene rikki jos itkee. Mun kummatkin tytot ovat olleet paljon aidillani hoidossa ja nyt mummi onkin niille todella tarkea ihminen mika on tosi kivaa. Mummin opettaa virkkaamaan ja kutomaan mita esim mina en todellakaan opeta kun en osaa. Toi kolme tuntia on niin lyhyt aika etta se hurahtaa hetkessa.

vauva pärjää niin monta tuntia ilman äitiä kun on ikää kuukausissa, eli 3kk pärjäisi 3h ilman äitiä?

Ap.n 4kk pärjää ihan varmasti, ainakin meillä poika ollut 2kk iästä aina välillä pari tuntia mun vanhempien kanssa ja pärjänny hyvin, mutta mulla on ollut vähän vaikeempaa :) se lähtö on pahinta, mutta kyllä se helpottaa, eli pärjäätte ap molemmat varmasti!

Vierailija
5/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötin lähtiessäni ja heti takaisintullessani, jossain välissä oli hiukan itkenyt muttei hysteriaa. ( ja noin pienelle minusta on ihan sama onko hoitaja isä, mummo vai joku muu kun on kyse satunnaisesta hoidosta muutaman tunnin ajan)

Vierailija
6/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvin pärjäs ku ressukka 3 h itkeny??? jo on. Toi aika ollu sit aika hirveetä vauvalle, en ymmärrä tollasta vauvan tahallaa itkettämistä.

Vierailija
7/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle ikuisuus, eikä hän voinut käsittää miksi äiti ei vastaa itkuun. IHmettelen myös ap:ta et menikö tuo tosiaan mielestäsi HYVIN jos vauva itki noin kauan? Et taida tietää, että vauva voi saada loppuiäkseen turvattomuuden tunteen, jos tuollalailla itketetään.

Ai hyvin pärjäs ku ressukka 3 h itkeny??? jo on. Toi aika ollu sit aika hirveetä vauvalle, en ymmärrä tollasta vauvan tahallaa itkettämistä.

Vierailija
8/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isänsä hoidettavaksi enkä hänellekään noin pitkäksi aikaa, jos imetät.

Eikä noin pieni vauva muista mitään vierailuja, joten ihan sama vaikka veisit täysin tuntemattomalle.

Vierailija
9/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain järkeä tähän mammailuun! Ystäväni sairastui aikoinaan vakavasti ja joutui sairaalaan kun lapsensa oli 2 vkon ikäinen. Häntä sitten hoidimme yhteistyössä monien kanssa vuorotellen useamman kuukauden. Tasapainoinen koululainen on nyt :) En sano, että se olisi ihanne, mutta ei ne äidit nyt ihan 100% korvaamattomia ole. Vähän relaa touhuun!

Vierailija
10/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetettyä lasta en jättäis kolmeks tunniks, kun ei oo viel kiinteitä. Pullolapsen olen jättänyt.

2 pullolapsen ja 2 imetetyn äiti.

Vierailija
11/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin jättää korviketta jos mikään ei auta itkuun. syötän ennen lähtöä ja heti tullessani

Vierailija
12/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tunnin aikana vauva hyvässä lykyssä nukkuukin hetken. Lisäksi 4 kk:n ikäinen pitää kovasti leluista.

Minä jouduin jättämään oman 3 kk:n ikäisen vauvani anoppini hoiviin, koska esikoinen joutui sairaalaan leikkaukseen. Olin poissa 8 tuntia. Lasten isä taas ei voinut juuri leikkauspäivänä olla poissa töistä kuin aamusta ja illasta, joten panostettiin siihen, että isä vei meidät sairaalaan ja haki, koska se 3,5-vuotias tarvitsi meitä molempia sillä hetkellä. Se, että isä olisi ollut aamulla tunnin ja iltapäivällä tunnin ennen meidän tuloa olisi ollut vauvalle varmasti aika yhdentekevää.

Anoppi väitti, että meni hyvin, että oli syönyt ja leikkinyt ja nukkunut päiväunet ulkona parvekkeella eikä ollut itkenyt. En tiedä, menikö noin (ja ihan hyvä, että ei kertonut muuta), mutta kun tultiin kotiin, niin vauva pötkötti tyytyväisenä lelutelineen alla ja vaan naureskeli.

Vierailija
13/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit jättää.

Meillä poika oli jo 2kk ikäisenä kummisedällä/enolla yökylässä. :)

Hyvin pärjäsivät.

Vaikka äidille meinas olla kova pala.

Vierailija
14/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en ymmärrä miks jättää alle puolivuotiasta yökylään johonkin? Jos ei mitään sairaalakeikkaa tosiaan ole. Eikö ole ihan turhaa stressiä noin pienelle joka ei ymmärrä mitään ja kaipaa vain äitinsä ja isänsä syliä.

Vierailija
15/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin alle kuukauden ikäisen koko illaksi isänsä kanssa, ja nelikuisena oli ollut jo yökylässä muistaakseni kaks kertaa.

Alle kuukauden ikäinen sai sen illan ja yönkin pullosta äidinmaitoa, kaksi kuukautta imetin.

Vierailija
16/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, se isä on sen lapsen ISÄ. ei isän kanssa oleminen ole hoidossa olemista.

Vierailija
17/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä mielessä ihan sama, onko isi vai mummi.

Vierailija
18/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä mielessä ihan sama, onko isi vai mummi.

niin ei tietenkään ole sama! Isä on isä.

En kans tajua miks VAUVA pitää jättää yökylään/yöksi hoitoon ilman äitiä? Siis mikä (muu kuin sairaus, sairaalassaolo) voi olla niin pakottavaa että äidin pitää jättää vauva jollekin muulle????

toi ap:n juttu on tosi ok, ei kai siitä voi kukaan mitään muuta sanoa!

Vierailija
19/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en lähtökohtaisesti ajattelisi, että mönkään menisi, voi mennä, mutta ohhoh, tuskin ainoa laatuaan?

Vierailija
20/21 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maito nousee rintoihin? Olin 6 tuntia poissa alkuillasta vauvani luota ja yöllä makasinkin maitolammikossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme