Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ennustettiin.. Kuinka vakavasti

Vierailija
18.04.2011 |

asiaan pitäisi suhtautua? Ennustaja tiesi syntymäaikani ja asuinpaikkani. Lisäksi meillä on yksi yhteinen tuttava, joka ei juurikaan tiedä yksityisasioistani. Eli ennustajan ei pitäisi tietää minusta niitä asioita, joista hän puhui. Hän kertoili asioita, jotka saa kyllä sopimaan tilanteeseeni ja kehotti tekemään joitain asioita.

Kellä on kokemusta ennustuksista, miten ne ovat pitäneet paikkaansa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajat opettelevat päättelemään mahdollisimman paljon hyvin pienten merkkien perusteella. Kun tulet sisään, he katselevat vaatteitasi, kävelytyyliäsi, ilmeitäsi. Sitten he tarjoavat "tulkintaa" asioistasi ensin mahdollisimman yleispätevässä muodossa ja tarkkailevat ilmeitäsi ja äänensävyjäsi siitä, milloin mennään oikeaan tai väärään suuntaan. Sinä annat kaiken sen tiedon, jonka he sinulle kertovat, vaikka antamasi merkit ovatkin pieniä. Niiden perusteella tarkentavat sitten joistain asioista yksityiskohtaisempia tai konkreettisempia arvauksia, mutta pitävät nekin niin yleisellä tasolla, että ne "saa sopimaan tilanteeseen" lähes kenen hyvänsä kohdalla.

Vierailija
2/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä liika usko mitä ennnustaja puhuu. Tilasitko ajan etukäteen nimelläsi?

Vierailija
4/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennustaja nimeni tiesi. Googlettamalla ei minusta kummempia löydy. Ap

Vierailija
5/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös ollut ennustajan puheilla ja vieläkin selkäpiitä karmii, kun mietin miten hyvin ennustukset natsasi. Aikasykli oli vajaat 10v. Nyt kun mietin, niin en kyllä toista kertaa menisi ennustajalle. Niin hyvin kaikki piti paikkansa, myös huonotkin asiat, joihin minulla ei ollut valtaa vaikuttaa.

Vierailija
6/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sammakkoprofessorin ja Ior Bockin välimaastossa.

Vakavammin, selvitä ap itsellesi, mitä on cold reading. Taitava ennustaja lukee hämmästyttävän hyvin ihmisen pieniä reaktioita puheisiinsa ja korjaa niitä huomaamatta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

Vierailija
7/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mutta selvänäkijällä olen käynyt kahdesti, toinen tiesi hämmästyttäviä yksityiskohtaisia asioita (joita ei voi edes arvata), toinen ei juurikaan mitään.

Vierailija
8/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ennusti esikoisesta, joka oli tuolloin vatsassa, tyttöä. Yksi sanoi että tuolloin tapaamani mies ei ole minulle se oikea, tulee toinen.

Kaikki ihan päin persettä...

Vierailija
9/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuu, sanoin nyt itse että "ennustaja". Selvännäkijä, mikä lie. Ap

Vierailija
10/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap