Hoitsuja paikalla?
Miten teidän miehet suhtautuu siihen että pesette miesten munia töissä?
Kysymys tuli mieleen, kun juttelin eilen yhden miespuolisen kaverin kanssa, joka oli löytänyt uuden hoitsutyttöystävän. Kaverini oli kännissä ja vaikutti hiukan huolestuneelta siitä, mitä hänen lähihoitaja-tyttöystävänsä tekee töissä. Muut kaveriporukkamme miehet laskivat vielä leikkiä tästä naisesta, arvaatte varmaan millaista.
Kommentit (86)
Meillä potilaat pesevät itse itsensä.
vikaa on ja oahasti, meinaan sen päässä.
joskus on niin että hoitaja (yli50v) on reilusti vanhempi kuin potilas (noin20v) ja pesee pippelin niin voi alkaa hoitsua himottaa nuori penis.
Kai tuo tajuaa että se tosiaan on vain työtä ja siitä on erotiikka kaukana, kaikkine eritteineen ja hajuineen.
ihminen joka joudutaan pesemään toisen toimesta ei todellakaan ole 25v seksipeto jatkuvassa erektiossa; kyllä sellaiset potilaat ihan itse pesevät itsensä.
Vuodepesut tehdään lähinnä liikuntakyvyttömille, todella huonossa kunnossa oleville ihmisille, usein hyvin iäkkäille henkilöille, jotka virtsaavat ja ulostavat vaippaan :( Ihminen joka saa siitä jotain seksuaalista on kyllä sairas :( ja sietäisi pysyä kaukana hoitoalasta :(
Minusta tällaiset kysymykset kertovat todella paljon ihmisestä, samoin hoitajille naureskelu 'asian tiimoilta'.
ikäloppujakaan, tietysti potilaita löytyy kaikista ikäryhmistä! Ellei ole töissä vanhainkodissa.
Kerran katetroin nuorta miestä, jolle tuli stondis. Tilanne oli hänelle tosi nolo, mutta mun mielestä ammatillisuutta on siinä vaiheessa korostaa itse tilanteen luonnollisuutta hoitajalle: kyseessä on siinä vaiheessa virtsaelin, ei siitin.
Todella epäammattimaista hoitajalta jos osoittaa ajattelevansa jotain muuta. Ja todella typerää mieheltä olla mustis hoitsuvaimon töistä. Huh huh.
nuorella miehellä kädet kipsissä.
nuorella miehellä kädet kipsissä.
Kyllä sellaisiakin tilanteita on missä pestään tavallisten, normaalikuntoisten nuorten tai keski-ikäisten miesten pippeleitä.
eiköhän suurin osa vuodepesuista kuitenkin tehdä yli 70v ihmisille ja tosiaankin jos ihminen on vuodepesukunnossa niin silloin on myös siinä kunnossa, että ulostaa ja virtsaa alleen (tai on katetri), näkeekö joku teistä siinä erotiikkaa?
Tai siinä, että laittaa putkiloa virtsateihin, että virtsa pääsee sieltä ulos?
Olen ollut sekä kirurgisilla että sisätautien vuodeosastoilla töissä ja kyllä siellä suurin osa potilaista on eläkeikäisiä joille joudutaan vuodepesuja tekemään. Itse ajattelen että ihmiselle jolla kuitenkin päässä pelaa kaikki se on todella haavoittuva paikka, iästä riippumatta ja täytyy sanoa, että minusta on ala-arvoista, että joku repii siitä huumoria.
ehkä, mutta tuskin ap tarkoittikaan että jostain 90v dementikosta oltaisiin mustasukkaisia.
Totta helvetissä on todella paljon nuoria miehiä, joille tehdään alapesuja tai katetrointeja syystä tai toisesta. Ei tartte olla molemmat kädet edes kipsissä.
Silti en ymmärrä, miten siitä virtsaelimen koskettamisesta voi repiä mitään seksuaalista. Joo, varmasti siinä jotain ajatuksia herää molemmilla osapuolilla, kyseessä on kuitenkin pippeli, mutta ei ainakaan terveen ammattietiikan omaavan hoitsun henkisesti terveellä puolisolla tulisi olla mitään sanottavaa siihen. Piste.
aihetta mustasukkasuuteen.
Kyllä mustakin tuntui hämmentävältä olla ekan kerran miesgynellä, mutta ei kai ny herrajesta mies siitä mitään juttua tehny :D
Toivottavasti ei gynen vaimokaan :D
Kuinkahan moni teistä kiihottuis vanhojen ukkojen vehkeitä pestessä, samalla kun hinkkaa niiltä kakkaa pepusta pois? Voitte kertoa poikakaverille, että voi olla aivan rauhassa.
Ja nuo handjobit ovat kyllä ihan urbaanilegendaa :D
aina sanotaan että vanhojen ukkojen mutta yhtä paljon pestään nuorten peniksiä. Sillä vaan rauhoitellaan omia miehiä.
niitä huvikseni siellä hiplaile vaan hoidan työtäni ammatillisesti.