Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitsuja paikalla?

Vierailija
26.03.2011 |

Miten teidän miehet suhtautuu siihen että pesette miesten munia töissä?

Kysymys tuli mieleen, kun juttelin eilen yhden miespuolisen kaverin kanssa, joka oli löytänyt uuden hoitsutyttöystävän. Kaverini oli kännissä ja vaikutti hiukan huolestuneelta siitä, mitä hänen lähihoitaja-tyttöystävänsä tekee töissä. Muut kaveriporukkamme miehet laskivat vielä leikkiä tästä naisesta, arvaatte varmaan millaista.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kotona enään pippeliin koske

Vierailija
22/86 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin just noin silloin kun hoitaja kerran pesi minut ihan joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tosta aiheesta riittää juttuja.

Vierailija
24/86 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on kiire kuitenkin vaihtaa puheenaihetta

Vierailija
25/86 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pilejä. Työtä siinä mikä muukin. Samoin olen joutunut valmistelemaan vainajan, mikä oli tuttuni.

Töissä tehdään, jos olet "ammattilainen" juuri se mitä pitää tehdä. En todellakaan mieti työasioita saatika jonkun asiakkaan alapäätä, kun kotia lähden. Hohhoijaa

Vierailija
26/86 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä mitä sitten? sairaan lapsellisia olette! kokeilkaa itse niin tlette nöyremmiksi ihmisyyttä kohtaan.

Vierailija
27/86 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten kuulee just kaksimielisiä juttuja.

Vierailija
28/86 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaivautunut tunne

Vierailija
29/86 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaana vois olla joskus joku tuttava pestävänä.

Vierailija
30/86 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhelle hoitsulle just tämän takia pakit. Puhui aina miten oli pessy pappojen kiveksiä.

Vierailija
31/86 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi kertoa mitä on tullut tehtyä.

Vierailija
32/86 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö jo kyllästy peniksiin kun niitä joka työpäivä peset.

Vierailija
33/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuitenkin kyylää päivät pitkät naisten pilluja, gyne kun on.

Vierailija
35/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitelty täällä jo niin monta kertaa.

Sitäpaitsi mun mielestä niin älytön aihekin. Kysy mieluummin joltain gynekologimieheltä, kuinka sen vaimo kestää. Tai gynekologinaiselta, eikö sen mies pelkää että vaimosta tulee lesbo.

Eihän siinä ole minkäänlaista seksuaalisuutta hoitajan puolelta mukana, jos laittaa jollekin vaikka katetria tai pesee alapäätä. Usein jopa päinvastoin. Haloo. Ja jos on, niin sitten varmaan kannattaa huolestua myös kaikesta muusta, kuten että kattookohan jokaista vastaantulijaa sillä silmällä.

Vierailija
36/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siellä olevat "pikkumiesten" kanssa ei herää tollaisia kysymyksiä.

Sen mitä olen ollut muilla osastoilla töissä ja pessyt vieraiden miesten alapäitä niin enpä ole kertaakaan ajatellut asiaa millään muulla tavalla kuin tavallisena pesuna. Eipä siihen alapään pesuun mene kuin muutama sekuntti. En oikein ymmärtänyt varmaan kysymystä?

Jos kävisit yhden päivän vuodeosastolla ja pesisit vanhusten/liikuntakyvyttömien miesten alapäitä niin ymmärtäisit mitä tarkoitan.

Vierailija
37/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siellä olevat "pikkumiesten" kanssa ei herää tollaisia kysymyksiä.

Sen mitä olen ollut muilla osastoilla töissä ja pessyt vieraiden miesten alapäitä niin enpä ole kertaakaan ajatellut asiaa millään muulla tavalla kuin tavallisena pesuna. Eipä siihen alapään pesuun mene kuin muutama sekuntti. En oikein ymmärtänyt varmaan kysymystä?

Jos kävisit yhden päivän vuodeosastolla ja pesisit vanhusten/liikuntakyvyttömien miesten alapäitä niin ymmärtäisit mitä tarkoitan.

Vierailija
38/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt sanallakaan asiasta eikä pidä sitä ihmeellisenä asiana, että työssäni pesen joskus myös miesten vehkeitä.

Joskus itse sanoin työpäivän jälkeen, että tänään näin hauskan karvoituksen miehellä :-) Siis leikkaussalissa vasektomian yhteydessä ja miehellä oli koko karvoitus korkkiruuvikiharalla.

Vierailija
39/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja naisia tulee pestyä leikkausalissa ja katetroinneissa. Taas näitä miesten fantasioita ruumista hoitsuista vailla todellisuutta ;D

Vierailija
40/86 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tämä "oikeinkorjaus"....