Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joidenkin miesten mielestä tällainen laiha takamus naisella nätti?

Vierailija
26.03.2011 |

Joskus kun näitä läskikammoisia ketjuja täältä avlta lukee, tulee miettineeksi, että onko joku heteromies todella sitä mieltä, että anorektiset tai ylipäätään laihat naiset ovat kauniita vartaloltaan? Laihuus voi olla itseasiassa varsin luotaantyöntävää, varsinkin jos siihen ei liity urheilullisuutta.

Mieheni on ns. peppumiehiä ja suorastaan irvisti, kun näki esim. tämän kuvan:

http://www.topsocialite.com/tara-also-has-a-nasty-behind/

Eihän se ole peba eikä mikään, jossa ei ole edes lihaksia. Ihan kuin vanhuksen perä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
2/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kelpaa miehelleni, joskin on enemmän rintojeni perään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalat luisevat, mutta samalla oudosti roikkuvat kannikat tolla Taralla...

Vierailija
4/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin näkee treenattuja laihuliineja, enemmänkin tuollaisia luisevia mutta riippuvia, ainakin yli kolmikymppisillä.

Vierailija
5/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on arvostella hoikkia ihmisiä. Onko kaipuu nuoruuteen vai mikä tässä on ? :-p kyllä minä mielummin tuollaisen ottaisin kuin selluliittisen ja läskin pepun.

Vierailija
6/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on arvostella hoikkia ihmisiä. Onko kaipuu nuoruuteen vai mikä tässä on ? :-p kyllä minä mielummin tuollaisen ottaisin kuin selluliittisen ja läskin pepun.

mä olen kyllä tyytyväinen ihan normaalin, pyöreän ja naisellisen takapuoleni kanssa. En mä liitä tota mitenkään nuoruuteen sitäpaitsi.ja tuon vastakohta ei siis mielestäni ole selluliittinen ja läski pylly.

Vierailija
7/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin todella paljon mieluummin pidän pyöreän ja ison peppuni, jossa on myös selluliittia.

Useita kommentteja olen ahteristani saanut, enkä ainuttakaan negatiivista.

Vierailija
8/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kuiva kroppa Taralla. Perse näyttää siltä, että ei treenaa ollenkaan. Tai ainakin on unohtunut pakaralihasten treeni täysin.

Vierailija
9/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, ja tasapaksu. Ei muotoja lainkaan. Hameen kanssa varmaan ok, ja jos laittaa tunikan farkkujen päälle koska housujen kanssa tuo vakoperse näkyy ja se on ruma.

Vierailija
10/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaa voishan siinä vähä enempi tietenki olla mutta...

M

Vierailija
11/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään sillä tavalla terveen näköinen...Tarkoitan, että vaikka joku yhdistää tuollaisen täydellisen rasvattomuuden nuoruuteen niin mulla tulee mielikuva hyvin iäkkäästä ihmisestä; rasvaprosentti nolla ja takapuolta ei enää ollenkaan. Ainoa, mikä tukee ajatusta, että on alta eläkeiän kyseisen takapuolen, omistaja on se, että iho on niin sileä.

Vierailija
12/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo. Yrität vakuuttaa itsellesi, että läski on kaunista etsimällä jotain mahdollisimman rumia kuvia laihoista ihmisistä. Huono itsetuntosi oikeen huokuu tekstistäsi, mittaathan oman arvosi sen mukaan miellytätkö miehiä vai et.

Vierailija
13/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensähän ei julkisuudessa näy tuollaista laihuutta, mitä kuitenkin livenä näkee joka paikassa (uimahallit, kuntosalit, jumppasalit jne.). Esim. omalla salillani kävi ennen tyttö/nainen, joka oli niin anorektinen, että hänellä näkyi häntäluu koholla takamuksessa, joka oli kuihtnut täysin olemattomaksi. En ollut koskaan ennen nähnyt vastaavaa, joten suorastaan järkytyin näkemästäni. Ja muuten tuo anorektikko käytti suunnattomasti aikaa salilla ja eri jumpissa, plus kävi solariumissa ja kaikki tekokynnet ja hiuslisäkkeet yms. oli käytössä.

Jotenkin outoa, että päivät pitkät painoaan vahtaavat ihmiset eivät huomaa, kuinka se kroppa menee yhä pahemman ja pahemman näköiseksi.

Vierailija
14/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä anorektimem tyttö yritti saada sitä lihasta. Saman ongelman kanssa itse olen paininut. Mielummin laiha kuin läski, läskit kun harvemmin saavat sitä motivaatiota laihtua vaikka kovasti salilla yrittävätkin käydä... :p mut hei mikäs sen ihanampaa kuin hyllyvä selluliittinen läskiperse ! Ette varmasti vaihtais pois..

Vierailija
15/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa käymällä jokaisessa jumpassa, mitä sali tarjoaa ja sitten jumppien välillä nytkyttäessä pienillä painoilla.

Vierailija
16/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
17/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö ihan tosissasi väittää, että suurimmalla osalla laihoista on ruma takamus? Totta on, että laihallakin voi olla ruma peppu, mutta läskillä se on sitä lähestulkoon aina. Naisilla tuppaa yleensä kertymään kaikki ylimääräiset kilot takapuoleen ja vyötärönseudulle, josta johtuen normaalipainoisilla eli hoikilla naisillakin tuppaa olemaan takamusta ihan riittävästi.

Vierailija
18/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näyttäisi ehkä huomattavasti paremmalta erimallisissa pöksyissä.

Takamus kuin takamus näyttää karseelta väärän mallisissa pöksyissä ellei sitten kysessä ole jokapöksyjen takamus...

JA anteeksi! En ole mies mutta anorekstiset eivät näytä kauniilta, mutta mä en kyl nähnyt muuta kuin tuon naisen takapuolen joka oli melko muodoton kyllä... Olen silti vahvasti sitä mieltä että kauniimmalta olisi näyttänyt jos eri malliset pökät.

Vierailija
20/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan huomioks etta alkuperaisessa linkissa on virus :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän