Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää hullua äitiä?

Vierailija
26.03.2011 |

En jaksa tätä rumbaa: jonkin aikaa ns. miltei noraamli äiti, sitten hitusen sekava ja väsynyt äiti, sitten täysin hullu ja harhainen äiti ja sitten taas sairaalassa lääketokkurainen äiti.

En vain jaksa. Olisi helpompaa, kun ei tarvitsisi pitää ollenkaan yhteyttä, sillä en saa itse tästä ihmissuhteesta mitään. Koko elämäni on ollut tällaista enkä ole koskaan päässyt nauttimaan normaalista äidistä, joka jaksaisi huolehtia lapsistaan tasaisesti ympäri vuoden.

Miten te muut selviätte, joiden vanhemmilla on mielenterveysongelmia? Omalla äidilläni on skitsofrenia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut muutama vuosi sitten. Kaikki on mennyt tähän asti lääkkeillä ok, mutta nyt tuntuu että hän on taas harhainen ja lähettelee mm omituisia tekstiviestejä. En asu lähellä äitiäni joten en voi asiaan juurikaan vaikuttaa. En tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta olen päättänyt että en voi ottaa tästä stressiä itselleni kun en asialle mitään voi. Äitini asuu yksin ja olen ainoa lapsi. Minäkään en aina jaksaisi pitää yhteyttä enkä pidäkään jos tilanne alkaa ahdistamaan. Mielestäni en koe olevani vastuussa äidistäni, sillä hän on muutenkin hankala ihminen. Ei kai auta muu kuin jaksaa ja muistaa elää sitä omaakin elämää välillä, ettei muutu ihan katkeraksi. Voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme