Järkyttävä tutkimustulos: "ystävät" hyväksikäyttävät ja ryöstävät autistisia (linkki)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis autisti? En yllättynyt.
Oletko sinäkin?
Myös toisetkin hyväksikäyttävät ja ryöstävät ja se enemmän petos kun tapahtuu bisneksissä. Huono asia jos jotkut ystävätkin tuollaista rikollisuutta tekevät ja jos vielä tuon lisäksi.
Siinä on hyvä käydä rajat läpi, että mikä on ystävyyttä ja mikä taas ei, mitä ei saa tehdä ja milloin panna stoppi ja sanoa vaikka, että juttelen asiasta kotiväen kanssa.
Nykypäivä on niin järkyttävää. Ei ole empatiaa, ei inhimillisyyttä. Ihmisiä kohdellaan vain esineinä, joita voidaan käyttää hyväksi.
Monet autistit varsinkin miespuoliset käyttävät hyväksi läheisiä. Asia josta ei puhuta koska pitää ymmärtää..muka.
Taas piiloutumista autismi-suojaviitan taakse. Monet autistit ovat viddumaisia luonteeltaan ja osaavat manipuloinnin hyvin. Uhkailu on helppoa kun eihän toisista ihmisistä tarvitse välittää. Kuvottavaa..huomaa ettei moni ole ollut tekemisissä AIKUISTEN autistien kanssa. Useimmat eivät ole niitä lutuisia hömppiä miksi niitä luulette..
Autistien ei tarvitse alapeukuttaa kaikkea tosiasiaa mitä teistä sanotaan. Tiedän että tämä palsta on täynnä "spesiaaleja"
Ilmajoki ja Vaasa ovat kunnostautuneet tällaisella autismi-kiusaamisella.
Pahinta se on skitsofreenikoilla ja muilla "hulluilla", jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita. Myös ihan tavallisilla, jotka huumataan lahjakkaiksi. Muisti menee ja kaikki viedään.
Niin, tuleeko niiltä autisteilta jotain asiaakin vai pelkkää sormi perceessä alapeukuttelua? Minä en suostu palvomaan mitään ihmisryhmiä, varsinkaan sellaisia jotka ovat kieroja ja uhriutujia.
Eri asia jos jotain kehitysvammaista huijattaisiin, siitä suuttuisin jo minäkin koska he eivät oikeasti tajua tilannetta.
Joo, eipä jää nuoriin. Ihan aikuiset kiusaavat Aspergereita, keski-ikäiset, työssäkäyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Taas piiloutumista autismi-suojaviitan taakse. Monet autistit ovat viddumaisia luonteeltaan ja osaavat manipuloinnin hyvin. Uhkailu on helppoa kun eihän toisista ihmisistä tarvitse välittää. Kuvottavaa..huomaa ettei moni ole ollut tekemisissä AIKUISTEN autistien kanssa. Useimmat eivät ole niitä lutuisia hömppiä miksi niitä luulette..
Autistien ei tarvitse alapeukuttaa kaikkea tosiasiaa mitä teistä sanotaan. Tiedän että tämä palsta on täynnä "spesiaaleja"
He ja heidän vanhempansa erityisesti ovat väkivaltaisestikin ajaneet sellaista kuvaa, että heidän erityisherkkyytensä olisi jotakin poikkeuksellista, mitä se harvoin on. Yleensä riistävät muita.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuleeko niiltä autisteilta jotain asiaakin vai pelkkää sormi perceessä alapeukuttelua? Minä en suostu palvomaan mitään ihmisryhmiä, varsinkaan sellaisia jotka ovat kieroja ja uhriutujia.
Eri asia jos jotain kehitysvammaista huijattaisiin, siitä suuttuisin jo minäkin koska he eivät oikeasti tajua tilannetta.
Sinun mielestäsi se Ilmajoen autistipoika oli kiero uhriutuja?
Kumpi on sairaampi, se joka varastaa vai se jolta varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi se Ilmajoen autistipoika oli kiero uhriutuja?
https://yle.fi/uutiset/3-12020246?utm_source=social-media-share&utm_med…
Vaasasta voisi kertoa lähes yhtä tasokasta tarinaa - tosin aikuispuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen autistivihaaja tänne on eksynyt. Tekstisi on aika sairasta.
Ja jos nyt sinua jotenkin lohduttaa, niin todettakoon, että noin kolmanneksella autisteista on liitännäisenä myös kehitysvamma.
Kylläpä on tässäkin ketjussa pimeää sakkia. Autistin oma syy jos "kaverit" vievät rahat tai käyttävät seks. hyväkseen?
Kaikki tietävät että Vaasassa ja Etelä-Pohjanmaalla on kunnia-asia kiusata erilaisuudesta! Älkää muuttako sinne jos olette poikkeavia!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuinen autisti ja ihan avoimesti vittumainen tyyppi. Tässä maailmassa pitääkin olla hiukan vittumainen. Muuten revitään kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on tässäkin ketjussa pimeää sakkia. Autistin oma syy jos "kaverit" vievät rahat tai käyttävät seks. hyväkseen?
Minulle on vaasalainen mätisäkki huutanut naama punaisena että Et Ole Normaali! Itse nussi kiinalaisia harjoittelijoita.
Olet siis autisti? En yllättynyt.