Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausarvet

Vierailija
26.03.2011 |

Onko teille tullut raskausarpia raskauden aikana? Millaisia kokemuksia niistä.... Miten mies/muut ihmiset ovat suhtautuneet? Miten itse olet kokenut asian?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kellään oo kokemuksia??

Vierailija
2/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut todella paljon, ihan joka puolelle vatsaa. Siis iho on repeytynyt pahasti ja sen lisaksi vatsanahka roikkuu ja on ihan rypyssa tuosta alavatsan kohdalta. Pahalta nayttaa ja kylla minua itsea hairitsee.

Mies ei valita.

Muut ihmiset eivat ole nahneet. Olen lopettanut kaymasta yhteissaunoissa kavereiden kans, enka kehtaa menna enaa uimahalliin, itsetuntoni ei kesta sita riskia etta joku katsois pitkaan.

Olis kiva olla valittamatta ja elaa normaalia elamaa arvista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö kellään oo kokemuksia??

Mulla tuli arpia jonkinverran reisiin ja rintoihin, vatsan seudulle ei tullut mitään.

Miestä ei ole joten en osaa sanoa miten mies suhtautuisi, ja muut ihmiset eivät ole suhtautuneet mitenkään kun ei noi arvet hirveen huomattavia ikinä olleet, haalenivat puolessa vuodessa pois.

Itsellenikään arvet eivät olleet mikään ongelma enkä niitä koskaan miettinyt, ihmettelin vain kun vatsaan ei arven arpea tullut. Ehkä oma välinpitämättömyyteni asiaa kohtaan sitten vaikutti siihen ettei kukaan muukaan jaksanut niistä puhua.

Vierailija
4/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoihin..oikeastaan vasta sitten kun maito nousi synnytyksen jälkeen.. pienet A olikin yhtäkkiä jätti E ! häiritsee minua välillä suunnattomasti, miestäni ei muka vaivaa.. välillä tuijotan arpia pitkäänkin harmistuneena.. osa on vieläkin aika leveitä ja tummia! hyi! :D

Vierailija
5/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaa on kulunut nyt päälle vuosi..

Vierailija
6/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 21 v ja raskausarpia tuli vatsaan, rintoihin, peppuun, etureisiin ja muutama syvä kylkeen..

Olen hyvä vartaloinen ja palautunut täysin synnytyksestä normi mittoihin, oikeastaan paremmassa kunnossa kuin koskaan..

Raskausarvet on muuttuneet melkein ihoväriseksi mutta kun katson itseäni peilistä pikkareissa suihkun jälkeen, huomaa kaikki raskausarvet ihan selvästi..

Navan ympäristö on ruttuinen kun istuu ja on löysä nahka .

Alussa se oli ihan järkyttävä shokki!! aivan kauheeta....

mutta nyt ku on treenannu kropan hyvään kuosiin niin ei harmita enää ollenkaan..

Mix nii ? :)