Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako pitää rakennusblogia, jos päivitysten väli on viikkoja?

Vierailija
25.03.2011 |

Ei kannata. Ärsyttää lukijaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäähän siitä itselle päiväkirja. Ei ole pakko lukea jos ärsyttää :)

Vierailija
2/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ajatella toisten tunteita. Siis minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestäni blogissa aina se päivitysten tiheys ole olennaista, vaan sisältö. Jos blogi on hyvin informatiivinen, analysoiva ja täynnä asiaa, ei haittaa vaikka blogi päivittyisi kerran kuussa. Tai jopa harvemmin. Siitä voi olla jollekin iloa vielä vuosia myöhemminkin.

Vierailija
4/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusblogista, joka ei päivity? Kuvaa keskeneräisestä rakennuksesta? Tarvitaan kuule mun ilooni vähän enemmän.

Vierailija
5/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muita varten? Itse olen pitänyt harrastuspäiväkirjaa jo neljä vuotta. En jaarittele siellä yhtään mitään muuta kuin kirjaa näitä tapahtumia, ja lukijoita on Bloggerin kautta rekisteröitynyt yli 40. Että...

Toinen vanhempi blogini on käsitöihin liittyvä ja sitä en ole päivittänyt kahteen vuoteen ja lukijoita on edelleen 4...

Vierailija
6/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes väittää. Siinä tapauksessa tekisi päiväkirjansa omiin tiedostoihin eikä tekisi siitä julkista. Katri Helenakaan ei lauleskele omaksi ilokseen.

Vierailija
7/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiblogia ei kukaan pidä omaksi ilokseen. Turhaedes väittää. Siinä tapauksessa tekisi päiväkirjansa omiin tiedostoihin eikä tekisi siitä julkista.

Kommentit on toki jees, mutta seurannan takia olen laittanut sen julkiseen nettiin, helppo tarkistaa asioita vaikkapa kännyllä liikenteessä. Miten mä kännykällä pystyn tutkimaan vaikka kotikoneeni tiedostoja 8 km:n päästä?

Vierailija
8/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esim. kerrottu sellaisia asioita, jotka on hyödyllisiä tietää toiselle tulevalle rakentajalle, kuten kokemuksia joista, joku muu voi ottaa opiksi, hintoja, seurattu budjettia ja analysoitu syitä sen heittoihin, siitä voi hyvinkin olla iloa useammankin vuoden päästä. Ei rakentaminen nyt niin nopeasti muuttuva ala ole, etteikö esim. viisi vuotta vanhoista kokemuksista ole mitään iloa.

Blogeja on monenlaisia. Jotkut ovat aiheiltaan ja käsittelytavaltaan sellaisia, ettei niiden asia vanhene välttämättä edes parissa kymmenessä vuodessa. Mutta jos tavoitteena on "kevyt" blogi, jossa kerrotaan mitä kuuluu ja miltä täällä juuri nyt näyttää, sellaisesta tuskin on kummoisesti hyötyä.

Blogeja on vaan niin erilaisia, että on ihan mahdotonta sanoa, onko harvoin päivittyvässä blogissa järkeä vai ei, joka pätisi kaikkiin blogeihin.

Vierailija
9/9 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että rakennusblogissa olisi enemmän kerrottavaa. Ehkä, en tiedä, kun en ole koskaan taloa rakentanut.

Itse päivitän blogiani tuotakin harvemmin, mutta blogissani on novellejani, eikä lukijani odota edes viikottaisia päivityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä