Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattelin yks päivä yhden FB-kaverin kuvia ja nyt se on poistanut mut kavereista kokonaan!

Vierailija
25.03.2011 |

Miksihän? Kyse entisestä luokkakaverista, suurimman osan yhteisistä kavereistani oli näköjään jättänyt kavereikseen. Miehestä kyse.

En voi olla miettimättä jäinkö kiinni "kyttäämisestä"...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voi ja saa katsoa???

Vierailija
2/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, eikös ne kuvat ole näytille laitettu kavereille ihan siksi että niitä voi ja saa katsoa???

Ihmettelen miksi säästänyt jotkut entiset luokkakaverit, pyörittiin samoissa porukoissa kumminkin koko kouluajan enkä minä tiedä että nuo muut olisivat mitenkään läheisempiäkään, naisia kaikki tyyni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jos asia sua niin kovasti askarruttaa, voisit kysyä siltä itse?

Ehkäpä sillä on tyttöystävä, joka pääsi miehensä facebookkiin ja piti sua uhkana tai jotain ja poisti sua miehen kavereista.

Tai sitten se samainen tyttöystävä piti sua uhkana, ja käski miehen poistaa sua.

Tai sitten facebookki sekoilee taas kerran. On nimittäin poistanut pari minunkin kaveria itsekseen...

Vierailija
4/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin poistin yhden puolitutun "hölösuun", kun en todellakaan halunnut että joka kerran kun avaan facebookin, ruutu on täynnä hänen jonninjoutavaa jorinaansa.

Vierailija
5/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jos asia sua niin kovasti askarruttaa, voisit kysyä siltä itse? Ehkäpä sillä on tyttöystävä, joka pääsi miehensä facebookkiin ja piti sua uhkana tai jotain ja poisti sua miehen kavereista. Tai sitten se samainen tyttöystävä piti sua uhkana, ja käski miehen poistaa sua. Tai sitten facebookki sekoilee taas kerran. On nimittäin poistanut pari minunkin kaveria itsekseen...

Niitä hääkuvia mä siellä katselinkin :) Mut ei ole poistanut siis muita naispuolisia kavereita, miksi minut? En ole mikään entinen tyttiskään... ap

Vierailija
6/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin poistin yhden puolitutun "hölösuun", kun en todellakaan halunnut että joka kerran kun avaan facebookin, ruutu on täynnä hänen jonninjoutavaa jorinaansa.

Siis kaikki kaverit näkee mun päivitykset, viimeisin helmikuulta. ap

Vierailija
7/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten siellä näkee kuka käy mun profiilia kattoon?

mutta olen aikaisemminkin lukenut joidenkuiden kommentteja tai epäilyksiä siis että tällainen olisi mahdollista. FB tietysti kieltää ettei onnistuisi. ap

Vierailija
8/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:ssä ei voi nähdä kuka katsoo sun profiilia. Eikä kukaan näe kenen kuvia katsot. PISTE.

Vierailija
9/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa en ole ollut pitkiin aikoihin missään yhteyksissä (eli en ole itse tai kyseinen henkilö ei ole kommentoinut kuvia/statuksia tms.) Ne vain tavallaan roikkuvat kaverilistalla.

Vierailija
10/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään fb:ssä ei voi nähdä kuka katsoo sun profiilia. Eikä kukaan näe kenen kuvia katsot. PISTE.

mutta silti tällaisia outoja yhteensattumia on monella. Kerro mulle miksi sitten tuo kyseinen tyyppi olisi mut poistanut? En kehtaa ruveta kyselemään siltä itseltään kuitenkaan. ap

Vierailija
11/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistan ajoittain kavereista sellaisia, joiden kanssa en ole ollut pitkiin aikoihin missään yhteyksissä (eli en ole itse tai kyseinen henkilö ei ole kommentoinut kuvia/statuksia tms.) Ne vain tavallaan roikkuvat kaverilistalla.

Itse kyllä annan kaikkien entisten koulukavereiden jne. kummiskin joskus läheisiä olleiden roikkua listoilla vaikkei mitään juteltaisi. Enkä usko että tuo mieskään noiden kaikkien, jotka on jättänyt listoilleen, kanssa jatkuvasti tekemisissä on... ap

Vierailija
12/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa en ole ollut pitkiin aikoihin missään yhteyksissä (eli en ole itse tai kyseinen henkilö ei ole kommentoinut kuvia/statuksia tms.) Ne vain tavallaan roikkuvat kaverilistalla.

Vierailija
13/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen statusta tms.? Oletko sinä millään tavalla noteeranut miehen kuvia tai kirjoituksia?

Minä poistan ajoittain kavereista sellaisia, joiden kanssa en ole ollut pitkiin aikoihin missään yhteyksissä (eli en ole itse tai kyseinen henkilö ei ole kommentoinut kuvia/statuksia tms.) Ne vain tavallaan roikkuvat kaverilistalla.

Itse kyllä annan kaikkien entisten koulukavereiden jne. kummiskin joskus läheisiä olleiden roikkua listoilla vaikkei mitään juteltaisi. Enkä usko että tuo mieskään noiden kaikkien, jotka on jättänyt listoilleen, kanssa jatkuvasti tekemisissä on... ap

Vierailija
14/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen statusta tms.? Oletko sinä millään tavalla noteeranut miehen kuvia tai kirjoituksia?

Mutta noissa säästetyissä kavereissa on sellaisia kaukaisempiakin, siis etteivät lapsena/teininäkään nyt ylimpiä ystäviä olleet, niin epäilen että olisivat nyt aikuisenakaan? No, en tiedä kyllä varmaksi kun en ole aikaisemmin häntä juuri seuraillut (siis kuvia/päivityksiä katsellut sillä silmällä että kuka niitä kommentoi). No, ehkä tämä jää selvittämättömäksi mysteeriksi :) ap

Vierailija
15/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään fb:ssä ei voi nähdä kuka katsoo sun profiilia. Eikä kukaan näe kenen kuvia katsot. PISTE.

mutta silti tällaisia outoja yhteensattumia on monella. Kerro mulle miksi sitten tuo kyseinen tyyppi olisi mut poistanut? En kehtaa ruveta kyselemään siltä itseltään kuitenkaan. ap

jos sinä et saisi niitä katsoa?!?!? ne kuvat kun voi rajata näkymään vaikka vaan yhdelle ihmiselle.

Vierailija
16/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo "poisto" on tapahtunut ihan juuri, niin saattaa olla myös vika facebookissa. olen joskus itse huomannut saman, että yhtäkkiä joku olisikin poistanut minut, mutta sitten olenkin taas päivän tai kahden päästä kaveri, ja tiedän ettei ainakaan kaikki ole tätä itse tehnyt. eli saattaa olla myös vika facebookissa, eli katsele nyt päiviä vielä eteenpäin.

Vierailija
17/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sillä sun kaverilla olisi kuvia sun nähtävillä

jos sinä et saisi niitä katsoa?!?!? ne kuvat kun voi rajata näkymään vaikka vaan yhdelle ihmiselle.

mutten keksi mitään muutakaan syytä että olisi potkinut kaverilistaltaan noin vain. No, kuopataan koko pohdiskelu, saatte musta vaan vainoharhaisen kuvan kun joudun koko ajan toistelemaan itseäni :) ap

Vierailija
18/18 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo "poisto" on tapahtunut ihan juuri, niin saattaa olla myös vika facebookissa. olen joskus itse huomannut saman, että yhtäkkiä joku olisikin poistanut minut, mutta sitten olenkin taas päivän tai kahden päästä kaveri, ja tiedän ettei ainakaan kaikki ole tätä itse tehnyt. eli saattaa olla myös vika facebookissa, eli katsele nyt päiviä vielä eteenpäin.

hyvä tietää että tollaistakin sattuu! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän