Mä ulvon naurusta tän kommentin takia!!
Kommentti sateenkaarivaatteisiin 8-vuotiasta poikaansa pukevalle äidille:
"Pretty gay, I would say...
Muut pojat menee farkuissa ja Adidaksen, Niken, Paul Frankin, Puman jne sporttisissa vaatteissa ja yksi sateenkaaren väreihin & pupujussi-traktori-päivänkakkara-kärpässienikuosiin pukeutunut Valo-Tenho, opettajan poika, hyppelee perässä."
Kommentit (39)
mä näen ihan silmissäni valo-tenhon juoksemassa toisten poikien perässä pupujussi puserossa .ikää 8v, mahtaa olla näky ;)))))
merkkivaatteita pidetään jotenkin parempina... isoja usalaisia brändejä, pah. kunnioitan niitä jotka eivät kannata näitä riistofirmoja ja pukevat lapsensa miten parhaaksi näkevät, omien arvojen mukaisesti.
Hyppelee perässä ja laulelee jänis-istui-maassa. Ope-äiti hakkaa luokan ikkunassa kehärummulla tahtia.
Ihmiset repii niin eri asioista huumoria. Toisille se kaikista hauskin on toisten pilkkaamista.
En kertakaikkiaan voi ymmärtää, mikä tässä on aikuisten ihmisten mielestä hauskaa?! Sekö, että viestin kirjoittajan mielestä pojan vaatteet ovat homomaiset (??? 8-vuotiaan pojan!) vai se että hänellä on lastenvaatteet?
Yleensä ymmärrän huumoria, mutta tässä en pysty näkemään mitään hauskaa.
Terv. äiti, joka pukee 2-vuotiaansa lähinnä Gantiin ja Timberlandiin
kun minä olin pieni niin 8veet oli vielä lapsia jotka ei välittäneet kuin ehkä omista vaatteistaan :(
ja hei, eikö nykyään ole paljon vapaampaa tuo pukeutuminen kun on niin paljon tyylisuuntauksia. ei kaikkien ole pakko pukeutua viimesimpien villitysten mukaan ollakseen jotain.
En lukenut tuosta ketjusta kuin alun mutta en voisi kuvitellakaan pukevani ekaluokkalaista poikaa just mihinkään retrokärpässieniin. Ei se tarkoita että merkkivaatteita pitäisi olla (ei läheskään kaikilla koululaisilla ole) mutta mun mielestä nuo retroilut voisi jättää korkeintaan leikki-ikäisille. Tosin itse en välitä niistä minkään ikäisillä.
Ja sitten ihmetellään kun lapset kiusaavat toisiaan vaatteiden tai minkä tahansa asioiden takia.. Kyllä se on sieltä vanhemmista lähtöisin.
Ihan samaa riistoa, mitä H&M harrastaa.
minkälaiset ihmiset "ulvoo" naurusta, kun lasta haukutaan... huh.
En lukenut tuosta ketjusta kuin alun mutta en voisi kuvitellakaan pukevani ekaluokkalaista poikaa just mihinkään retrokärpässieniin. Ei se tarkoita että merkkivaatteita pitäisi olla (ei läheskään kaikilla koululaisilla ole) mutta mun mielestä nuo retroilut voisi jättää korkeintaan leikki-ikäisille. Tosin itse en välitä niistä minkään ikäisillä.
Ja lapsi siis itse tykkää värikkäistä vaatteista jne. Onko pakko pukea tylsällä linjalla siinäkin kohtaa?
Minä puolestani en ymmärrä 8-vuotiaita pikkuganstoja, joita näkee aika ajoin. Mutta oletan heidänkin itse halunneet kys tyyppisiä vaatteita :)
siis kuka ja missä tilanteesssa on sanonut noin? Siis mihin mennään ja miksi hyppelee? Ja mitä on sateenkaarivaatteet, kirjavia ja värikkäitä vaatteita, vai? Ja onko jonkun nimi oikeasti Valo-Tenho? Ei aukea, eikä siis myöskään naurata.
Mua kyllä hymyilyttää :) Valo-Tenholla on ribbisukkahousut ja hernepusseja kummassakin kädessä.
Ihan samaa riistoa, mitä H&M harrastaa.
Kuten myös ap:n mainitsemien merkkien vaatteet.
Kaikki halutaan tunkea samaan muottiin jo 8-vuotiaana. Oikeen kieriskelen täällä naurusta, hohhoijjaa teidän kanssa taas kerran!
iloiselta ja persoonalliselta lapselta. Muu porukka laahustaa massavaatteissaan ja Tenho-Valolla on vielä lapsen luontaista elämäniloa jäljellä - on tainnut äitinsä myös kantaa vauvaa, imettää lapsentahtisesti ja mahdollisesti lyhentää työpäiväänsäkin antaakseen pojalle ei-materiaalisen lahjan.
Oma poikani pukeutuu farkkuihin ja Niken collariin, se on helppoa...
ilkeetä mutta xD