Mitä hittoa tämänkin ostajan päässä liikkuu? ov
Yksi tyyppi varasi yhden paketin 5 viikkoa sitten (kyse on yhdestä keskustelupalstan kirppiksestä) ja lupasin pitkin hampain odottaa kuukauden (maksoi kuitenkin myöhässä, vaikka niin lupasi maksaa kuukauden päästä).
Tein myös ostajalle selväksi, että mulla on kuukauden päästä (eli siis nyt) laskettuaika ja jos musta ei heti kuulu mitään, niin ollaan joko synnärillä tai sitten just tultu kotiin vauvelin kanssa.
Ostajan rahat näkyivät eilen ja tänään katsoin meilini (ja tilini) ja mitäs tekee tuo ostaja? Tänä aamuna oli tullut erittäin kiukkuinen viesti; missä viipyy paketti? Olet sen varmaankin jo laittanut postiin?
En muutenkaan luvannut, että laittaisin paketin välittömästi postiin, kun rahat näkyy tilillä (taaperon ja ison vatsan kanssa liikkuminen on hankalaa) vaan parissa päivässä.
Vastasin ostajalle yhtä kiukkuisesti, että on se nyt kumma, että 20 euron maksulla ei ole mikään kiire, mutta paketti pitäisi olla välittömästi liikkeellä. Ja muisteleppas vähän mitä mä siinä ekassa viestissä kirjoitinkaan.. Ja käyn viemässä paketin illalla postiin, kun mies tulee töistä.
Uusi viesti tuli iltapäivällä, haista vittu! Haluan rahat takaisin, kun sulla ei ole aikomustakaan postittaa pakettia :D Ei elämä, ei voi muuta sanoa ;D
Kommentit (3)
Minulla yksi venytti maksamista 2kk, oli kuitenkin yhteydessä ja halusi ostamansa tuotteen,
sitten lopuksi katosi kuin pieru saharaan, ja minä tyhmä olen odottanut 2kk että pääsisin eroon tavarasta.
Itse olen odottanut reilun viikon osta heti tuotteen ostajan yhteydenottoa.
Itse olen pari ystävällistä mailia laittanut.
Mitään vastausta en ole sanut. Kohta täytyy alkaa harkitsemaan puhelimitse tavoittelua.
Eipä mittään jos ois parista kympistä kiinnni,mut kun ois ollu hieman isompi summa kyseessä.
miksi en enää käytä huutonettiä... :)