Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "mokat" huuto.net-ilmoituksissa?

Vierailija
25.03.2011 |

Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka saavat sinut takuuvarmasti olemaan huutamatta jotakin huuto.net-kohdetta? Tai välttämään tiettyä myyjää kokonaan? Mitkä sanat/sanamuodot tms. karkoittavat sinut varmasti? Millä tavalla otsikoidut ilmoitukset jätät kokonaan katsomatta?

Älä linkitä (tarkoitus ei ole mollata yksittäisiä kohteita), vaan kuvaile ärsyttävät piirteet. :)

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pistä huutoa hintavaraus-kohteeseen. Ja mä sentään olen Huutiksen aktiivikäyttäjä. Tiedän myös monen muun aktiivin välttävän hv-kohteita.

Joten aloittelevat Huutis-myyjät, ei hintavarauksia!

Niin, ja sitten aivan älyttömät korotussummat. Esim. jossain paidan rytkyssä lähtöhinta 2e ja korotus 5e. Jep jep...

Mulla on selvä peli uusi-uudenveroinen -kuntoluokituksissa. Uusia ovat ne, joissa on laput tallella ja jotka on ostettu ihan hiljattain. Lastenvaatteiden hamstraajana tosiaan tulee ostettua (lähinnä tilattua netistä) vaatteita, jotka ihan oikeasti ovatkin vääränkokoisia tai muuten vaan epäsopivia. En siis ole trokari, vaikka silloin tällöin uusia tuotteita myynkin.

Mutta: jos laput on irrotettu ja/tai tuotetta on säilytetty pitkään kaapissa, niin silloin se on uudenveroinen. Uusi tarkoittaa ihan uutta ja priimaa, uudenveroinen taas vaatetta, joka käytännössä on "uusi" mutta ei ole enää lappuja, vaate on saattanut olla kuukausia vaatekaapissa. Jos olen kerrankin vaatteen pessyt, niin kuntoluokitus on "hyvä". Nimittäin se ensimmäinen pesukerta haalistaa vaatetta kaikkein eniten ja poistaa sen uutuuden tunnun ja uutuuden "kiillon".

Tällä periaatteella olen aina saanut kaupat tehtyä, eikä ole yhtään negaa tullut, vaikka jo 600 kauppakokemusta olen ehtinyt hankkia. :)

onko se susta paljon?

Mulla on jotain 3500.

Mulla on 200, ja mä luulin sen olevan paljon. Onkos 3500-myyjällä kuin paljon negaa, ja mistä syystä??

Vierailija
42/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan aloittelevana huutonettiläisenä en ymmärtänyt tutkailla muiden ilmoituksia "sillä silmällä". Niinpä sain huutajakseni tyypin, joka vanutti noin 3 euron kauppaa liki 2 viikon mittaiseksi kun ei maksanut, ennenkuin ihan kyselin, että aiotko sinä lunastaa tämän? Laitan negan, jos et lunasta.

En tajunnut jättää öykkäriä omaan arvoonsa vaan kuuliasesti annoin neutraalin hitaasta kaupanteosta. Antoi sitten kostona neutraalin ja väitti että olen töykeä ym. ja uhkailen nagalla. No, ylläpito on sulkenut tämän tunnukset.

Toinen antoi neutraalin koska 80 tai 60 sentin bodyssä (+pm) olikin haaranepparissa ilmäpako, en ollut huomannut sitä.

Sitten on yksi lunastamaton huuto, se on ihan uusi, ja nythän kartutetaan saldoa jolloin ollaan jossain vaiheessa tehomyyjiä, homma on maksullista sitten...

Minä olen nopea ihminen ja odottaminen ei kuulu hyveisiini. Tuosta ekasta ja monista muista hidastelijoista viisastuneena olen laittanut tosi lyhyen yhteydenottoajan eli tilisiirron alkuunpanon max pmv Se on 3 tai 4 pv.

Yhteydenotto, sillä kun tuosta laitetaan tilisiirto, se on huudon sulkeutumisesta noin 1-2 pv kun näkyy tililläni ja saan postiin ja taas menee muutama pv... eli huutajakin saa tuotteensa nopeammin, kun nopeasti maksaa. Joku 7 vrk maksuaika tarkoittaa, että roikotan sitä myytyä kotona noin 10 pv... viikonloput päälle.

Olen noudolle laittanut aika pitkän ajan, mutta kun siinäkin on ollut sitten niin, että yli kuukauden olen odottanut, treffipäivää säädetään ja säädetään ja pyydetään että toisin tai pyydetään että veisin sen jollekin kaverille, työkaveri hoitaisi homman.. eli asun itse maalla ja noudot ovat työpaikaltani kaupungista. Ja sitten MINUN pitäisi sopia työkavereiden kanssa, tai viedä se 3 euron tuote jonnekin toiseen päähän maailmaa sopia puhelinnumeroita jne jne.. uh.

Ihan hankalien ja monimutkaisten ostajien takia olen joutunut tiukentamaan ehtoja, ja laittamaan just tuon että lunastamattomasta tulee nega palaute. Se karsii toivottavasti hupihuutelijat pois. Jos se pelottaa herkkänahkaiset ostajat "oi, tuo antaa negatiivisen minulle, jos minä itse olenkin epäluotettava..oioi" Elikkä minä olen kyllä tosi joustava tiukoista ehdoistani huolimatta, mutta ostajat vedättävät ja ovat hankalia, siksi pitää olla tiukat ehdot, mutta kiveen hakattuja ne ei ole, joustoa löytyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nämä paketit saavat ihan älyttömästi huutajia ja niiden hinta nousee taivisiin.

Lisäksi ne on kuvattu asukokonaisuuksina. Eli

"tässä tuo ihana suloinen tunika yhteensopivien legginsien kanssa, aivan mahtavan upean ihqu söpöliini yhdistelmä"

"tässä samaiset leggarit ja syötävän suloinen uudenveroinen vain laput irroitettu xx kuva-aihe teeppari "

ja tätä rataa ja siten ne on kuvatta edestä ja takaa ja saumasta ja yksityiskohdasta ja nämä paketit myy. Ne missä on kuvattu vaate kerralaan -pusero -housut -pusero -pusero - takki jne jne

niihin ei tule huutoja. Kun ne mammat ei tajua, että lisää vaatteita voi ostaa kaupasta tai kirpparilta tai toisesta huutokohteesta ja sitten yhdistellä.. eikä ne tajua että nitä vaatteita voi yhdistellä keskenään ihan itsekin omalla maulla, mutta ei, täytyy olla kuvat joissa näytetään että mekon alle voi laittaa pitkä- tai lyhythihaisen puseron, oi miten söpö! ja niiden kanssa sopii nämä sukkahousut...

Se, kun esim. tyttöjen vaatepakettien kokoaminen on kuin koottaisiin elämää suurempaa asiaa.

Ensin pohjustetaan, että "nyt myynnissä Inkan kaapista aivan ihania kevät-kesä -vaatteita 92/98-koossa. Kaikki erinomaisessa kunnossa, jos en toisin mainitse. TÄssä paketissa on niin paljon ihania vaatteita, että voit vain nautiskella ja katsella ja ihailla näitä ihanuuksia...

Okei, oletteko valmiit, nyt aloitetaan tämän huippu-paketin kokoaminen!!!

Ensimmäisenä kuvassa on tämä aivan ihana Bamse ph-paita ihanin yksityiskohdin, vain kerran pidetty, aivan upea!!! Tätä on helppo yhdistellä niin hameiden kuin housujen kanssa, aivan erinomainen vaate arkeen ja juhlaan!

JNE...

Ei se vaatepaketin kokoaminen nyt niin maatamullistava asia ole.

Ja sit parasta on, kun kommentoidaan online-tyyliin että "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...."

totaalinen repeeminen "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...." :D Toi on niin totta, miksi se vaatepaketin kokoominen on niin mahtavaa? Ketä kiinnostaa mitkä oli "ne meidän Jessican suosikit"?!

Vierailija
44/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei sitä lähtöhintaa voi suoraan laittaa siihen, millä hinnalla on valmis myymään.. Suosin osta heti -kohteita, ei tarvi jäädä odottamaan kohteen sulkeutumista vaan saa kaupan hoidettua heti.

Vierailija
45/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan aloittelevana huutonettiläisenä en ymmärtänyt tutkailla muiden ilmoituksia "sillä silmällä". Niinpä sain huutajakseni tyypin, joka vanutti noin 3 euron kauppaa liki 2 viikon mittaiseksi kun ei maksanut, ennenkuin ihan kyselin, että aiotko sinä lunastaa tämän? Laitan negan, jos et lunasta.

En tajunnut jättää öykkäriä omaan arvoonsa vaan kuuliasesti annoin neutraalin hitaasta kaupanteosta. Antoi sitten kostona neutraalin ja väitti että olen töykeä ym. ja uhkailen nagalla. No, ylläpito on sulkenut tämän tunnukset.

Toinen antoi neutraalin koska 80 tai 60 sentin bodyssä (+pm) olikin haaranepparissa ilmäpako, en ollut huomannut sitä.

Sitten on yksi lunastamaton huuto, se on ihan uusi, ja nythän kartutetaan saldoa jolloin ollaan jossain vaiheessa tehomyyjiä, homma on maksullista sitten...

Minä olen nopea ihminen ja odottaminen ei kuulu hyveisiini. Tuosta ekasta ja monista muista hidastelijoista viisastuneena olen laittanut tosi lyhyen yhteydenottoajan eli tilisiirron alkuunpanon max pmv Se on 3 tai 4 pv.

Yhteydenotto, sillä kun tuosta laitetaan tilisiirto, se on huudon sulkeutumisesta noin 1-2 pv kun näkyy tililläni ja saan postiin ja taas menee muutama pv... eli huutajakin saa tuotteensa nopeammin, kun nopeasti maksaa. Joku 7 vrk maksuaika tarkoittaa, että roikotan sitä myytyä kotona noin 10 pv... viikonloput päälle.

Olen noudolle laittanut aika pitkän ajan, mutta kun siinäkin on ollut sitten niin, että yli kuukauden olen odottanut, treffipäivää säädetään ja säädetään ja pyydetään että toisin tai pyydetään että veisin sen jollekin kaverille, työkaveri hoitaisi homman.. eli asun itse maalla ja noudot ovat työpaikaltani kaupungista. Ja sitten MINUN pitäisi sopia työkavereiden kanssa, tai viedä se 3 euron tuote jonnekin toiseen päähän maailmaa sopia puhelinnumeroita jne jne.. uh.

Ihan hankalien ja monimutkaisten ostajien takia olen joutunut tiukentamaan ehtoja, ja laittamaan just tuon että lunastamattomasta tulee nega palaute. Se karsii toivottavasti hupihuutelijat pois. Jos se pelottaa herkkänahkaiset ostajat "oi, tuo antaa negatiivisen minulle, jos minä itse olenkin epäluotettava..oioi" Elikkä minä olen kyllä tosi joustava tiukoista ehdoistani huolimatta, mutta ostajat vedättävät ja ovat hankalia, siksi pitää olla tiukat ehdot, mutta kiveen hakattuja ne ei ole, joustoa löytyy..

Mun mielestä sun ehdot ovat täysin kohtuulliset! On ärsyttävää jos huudellaan vaikka "osta heti" kohteita ja niiden maksamiseen pitää kehottaa vaikka mukana menee vakioviesti jossa tilinro sekä se että odotan maksua 5pv... PRKL

Vierailija
46/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nämä paketit saavat ihan älyttömästi huutajia ja niiden hinta nousee taivisiin.

"tässä tuo ihana suloinen tunika yhteensopivien legginsien kanssa, aivan mahtavan upean ihqu söpöliini yhdistelmä"

"tässä samaiset leggarit ja syötävän suloinen uudenveroinen vain laput irroitettu xx kuva-aihe teeppari "

ja tätä rataa ja siten ne on kuvatta edestä ja takaa ja saumasta ja yksityiskohdasta ja nämä paketit myy. Ne missä on kuvattu vaate kerralaan -pusero -housut -pusero -pusero - takki jne jne

niihin ei tule huutoja. Kun ne mammat ei tajua, että lisää vaatteita voi ostaa kaupasta tai kirpparilta tai toisesta huutokohteesta ja sitten yhdistellä.. eikä ne tajua että nitä vaatteita voi yhdistellä keskenään ihan itsekin omalla maulla, mutta ei, täytyy olla kuvat joissa näytetään että mekon alle voi laittaa pitkä- tai lyhythihaisen puseron, oi miten söpö! ja niiden kanssa sopii nämä sukkahousut...

Mua kanssa kyrsii tämä. Olen joskus katsellut niitä paketteja nopeasti ja ollut että vau, tässähän on vaikka kuinka paljon vaatteita. Mutta sitten kun niitä rupeaa laskemaan, niin vaatteita onkin ehkä 20, ne on vain kaikki kuvattu moneen kertaan eri yhdistelminä. Moniakohan tämä oikeasti hämää?

Mä en ole koskaan saanut paketteja myydyksi kovin korkeaan hintaan. Yhdessä paketissa oli 70 vaatetta ja 20 paria sukkia ja kaikki siis kunnon vaatetta - eheää, vähänkäytettyä, merkkivaatteitakin. Hinta jäi johonkin 60 euron hujakoille, koska olin kuvannut vaatteet siten, että "paidat", "housut", "sukkahousut", "collegetakit" enkä ollutkaan tajunnut tehdä niitä asukokonaisuuksia. Tyhmä minä. Enää en rakenna paketteja, myyn yksi kerrallaan, ostaa kuka ostaa. Helpompaa niin.

Vierailija
47/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pistä huutoa hintavaraus-kohteeseen. Ja mä sentään olen Huutiksen aktiivikäyttäjä. Tiedän myös monen muun aktiivin välttävän hv-kohteita.

Joten aloittelevat Huutis-myyjät, ei hintavarauksia!

Niin, ja sitten aivan älyttömät korotussummat. Esim. jossain paidan rytkyssä lähtöhinta 2e ja korotus 5e. Jep jep...

Mulla on selvä peli uusi-uudenveroinen -kuntoluokituksissa. Uusia ovat ne, joissa on laput tallella ja jotka on ostettu ihan hiljattain. Lastenvaatteiden hamstraajana tosiaan tulee ostettua (lähinnä tilattua netistä) vaatteita, jotka ihan oikeasti ovatkin vääränkokoisia tai muuten vaan epäsopivia. En siis ole trokari, vaikka silloin tällöin uusia tuotteita myynkin.

Mutta: jos laput on irrotettu ja/tai tuotetta on säilytetty pitkään kaapissa, niin silloin se on uudenveroinen. Uusi tarkoittaa ihan uutta ja priimaa, uudenveroinen taas vaatetta, joka käytännössä on "uusi" mutta ei ole enää lappuja, vaate on saattanut olla kuukausia vaatekaapissa. Jos olen kerrankin vaatteen pessyt, niin kuntoluokitus on "hyvä". Nimittäin se ensimmäinen pesukerta haalistaa vaatetta kaikkein eniten ja poistaa sen uutuuden tunnun ja uutuuden "kiillon".

Tällä periaatteella olen aina saanut kaupat tehtyä, eikä ole yhtään negaa tullut, vaikka jo 600 kauppakokemusta olen ehtinyt hankkia. :)

onko se susta paljon?

Mulla on jotain 3500.

Mulla on 200, ja mä luulin sen olevan paljon. Onkos 3500-myyjällä kuin paljon negaa, ja mistä syystä??

mutta itselläni on 3300 palautetta (vain 1/3 huutislaisista muuten antaa palautteen eli kauppoja on takan reilusti yli 5000) ja ei yhtään negatiivista, sen sijaan 8 neutraalia ja nekin postin mokista (kerran katosi kerralla koko postituserä ja niitä metsästettiin reilu kk- löytyivät sitten).

Ja mulla on muuten käytössä välillä osta heti, välillä hintavaraus ja muutama ehtokin löytyy sieltä toimitusehdoista ja nykyään myös postikulujen sijaan ne toimituskulut kun huutis alkoi ahneena vaatia veronsa mun voitoista, mutta silti kauppa käy hienosti ja aina olen nopea myyjä ja luotettava.

Vierailija
48/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki anna palautetta? Mä annan aina.

Vierailija
49/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kertoo niistä ihmisistä kuluttajana jotain? Siis että ne normaalistikkin saa kotio kataloogin mistä ne kattoo miten vaatteet on yhdistetty, ne lompsii kauppaan ja ostaa ne sillain yhdistettynä kun ne siinä kataloogissaoli, ei siis niin että miettis itse mitä ne päälle pukee?

Perus juntteja siis :D

Se, kun esim. tyttöjen vaatepakettien kokoaminen on kuin koottaisiin elämää suurempaa asiaa.

Ensin pohjustetaan, että "nyt myynnissä Inkan kaapista aivan ihania kevät-kesä -vaatteita 92/98-koossa. Kaikki erinomaisessa kunnossa, jos en toisin mainitse. TÄssä paketissa on niin paljon ihania vaatteita, että voit vain nautiskella ja katsella ja ihailla näitä ihanuuksia...

Okei, oletteko valmiit, nyt aloitetaan tämän huippu-paketin kokoaminen!!!

Ensimmäisenä kuvassa on tämä aivan ihana Bamse ph-paita ihanin yksityiskohdin, vain kerran pidetty, aivan upea!!! Tätä on helppo yhdistellä niin hameiden kuin housujen kanssa, aivan erinomainen vaate arkeen ja juhlaan!

JNE...

Ei se vaatepaketin kokoaminen nyt niin maatamullistava asia ole.

Ja sit parasta on, kun kommentoidaan online-tyyliin että "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...."

totaalinen repeeminen "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...." :D Toi on niin totta, miksi se vaatepaketin kokoominen on niin mahtavaa? Ketä kiinnostaa mitkä oli "ne meidän Jessican suosikit"?!

Vierailija
50/112 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 7 vrk maksuaika tarkoittaa, että roikotan sitä myytyä kotona noin 10 pv... viikonloput päälle.

Mun mielestä osta heti- kaupoissa voisi toimia noin, muttei muuten. Ostajalla voi olla joku syy siihen, ettei pääse heti maksamaan. Lapsellista ja ärsyttävää tuollainen kostaminen (ja tietysti vielä pari päivää kaupan päälle).

Mä huomasin kerran, että mulla oli jäänyt yksi tilisiirto vahingossa vahvistamatta. Hyvin valvotut yöt vauvan kanssa todennäköisesti syynä, siis ihan ajatuskatkos. Huomasin sen viikon päästä, kun seuraavan kerran maksoin laskuja. Sain kyllä sitten tuotteen ihan muutamassa päivässä. Onneksi ei ollut kaltaisesi ihminen myymässä!

Munkin mielestä se negalla uhkailu on kehoitus siirtyä seuraavaan kohteeseen. Kaipaan kauppakumppaneiksi asiallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä, eikä uhkailu anna sellaista vaikutelmaa.

Vierailija
51/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty tollaset tilanteet ymmärtää mutta mulla esim käynyt niin että yks käyttäjä huutanut 150e tavaraa ja ne kaikki sulkeutui noin parin päivän välein, ostaja kysyi koko ajan "voinko maksaa sitten kun seuraa sulkeutuu" ja kappas vaan sitten kun ne kaikki loppujen lopuksi oli sulkeutunut ei ollutkaan enään rahaa ja piti odottaan viikko palkkapäivään. Siinä siis kului YHDEN ostajan kanssa hetki jos toinenkin rahojani odotellessa. Sitten kun on 20kohdetaa auki ja jokaisen ostajan kanssa olis sama niin pitää siinä jotkut pelisäännöt olla millon sitä rahaa laitetaan tulemaan! Tietty minä ainakin kysyn asiallisesti ensin rahojen perään ennen kuin mitään negoja antelen, kyllä sitä silti voi asiallinen olla vaikka kyrsiskin :)

Vierailija
52/112 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyn jonkun muutaman euron tuotteen ja ostaja sitten alkaa säätämään noutoa 20:llä tektstarilla. Arrgghhh!!

Eli mulla menee tekstareihin vastaamiseen sen 2 egee mitä "tienasin" siitä!

Toinen mikä välillä ärsyttää myyjänä on nämä ostajat jotka alkavat selittää suunilleen koko perhehistoriaansa miksi eivät nyt tänään pääse noutamaan ja tulevat vasta huomenna. Ei mua oikeesti kiinosta, haluan vaan tietää milloin on tulossa noutamaan, piste!

(mutta tuosta en nyt kauheasti pahastu, kunhan vaan ihmettelen)

Ostajana taas hyväksyn ostaessa ne ehdot mitkä myyjä on asettanut. Jos myyjä perii esim. 16e postikuluja koska laskee jokaisen teipin pätkän mukaan, niin sitten katson että ok, tämä on siis kokonaishinta.

Jos myyjä laittaa ehtoihin vain postitse, senkin hyväksyn ostaessa, ja lasken tietty postikulut siihen kokonaishintaan. Sen perusteella teen sitten päätöksen huudanko vai enkö.

Vierailija
53/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas jaksa lukea koko ketjua, mutta:

1. Turhat hakusanat. Jos etsin Gantia, en kiitos kaipaa Timberlandia tms. siihen luetteloon, en edes avaa kohdetta.

2. Idioootit ehdot: Tyyliin odotan maksua päivän ja sitten nega, en vastaa tahroista enkä juuri mistään muustakaan jne.... En koskaan huuda kohdeta jossa on yli 3 riviä ehtoja.

Postikulujen puuttuminen ei ole minulle satunnaisesti myyvälle ostajalle ongelma, voin kysyä ne.

Vierailija
54/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas jaksa lukea koko ketjua, mutta:

1. Turhat hakusanat. Jos etsin Gantia, en kiitos kaipaa Timberlandia tms. siihen luetteloon, en edes avaa kohdetta.

2. Idioootit ehdot: Tyyliin odotan maksua päivän ja sitten nega, en vastaa tahroista enkä juuri mistään muustakaan jne.... En koskaan huuda kohdeta jossa on yli 3 riviä ehtoja.

Postikulujen puuttuminen ei ole minulle satunnaisesti myyvälle ostajalle ongelma, voin kysyä ne.

jos asetat tuollaisia ehdottomia rajoja, kuten "kolmen rivin ehdot = nou nou" - siis häh? Moni kirjoittaa toimitusehtoihin asiaa, siis että voiko noutaa vaiko postitus vain, onko vakioviestiä käytössä ja miten usein itse käy postissa ym. olennaista,ei se kaikki ehtoteksti ole mitään sanelua ja käskyttämistä. Parempi vaan kun tehdään asiat selväksi kuin se, ettei sinne kirjoiteta mitään ja sit huudon päätyttyä aletaan vaatimaan jos jotakin!

Vierailija
55/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty tollaset tilanteet ymmärtää mutta mulla esim käynyt niin että yks käyttäjä huutanut 150e tavaraa ja ne kaikki sulkeutui noin parin päivän välein, ostaja kysyi koko ajan "voinko maksaa sitten kun seuraa sulkeutuu" ja kappas vaan sitten kun ne kaikki loppujen lopuksi oli sulkeutunut ei ollutkaan enään rahaa ja piti odottaan viikko palkkapäivään. Siinä siis kului YHDEN ostajan kanssa hetki jos toinenkin rahojani odotellessa. Sitten kun on 20kohdetaa auki ja jokaisen ostajan kanssa olis sama niin pitää siinä jotkut pelisäännöt olla millon sitä rahaa laitetaan tulemaan! Tietty minä ainakin kysyn asiallisesti ensin rahojen perään ennen kuin mitään negoja antelen, kyllä sitä silti voi asiallinen olla vaikka kyrsiskin :)

Vierailija
56/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes ainoassa asiassa jos tuote ei kiinnosta minua. Onko tavaran syy jos myyjä on kusipää?

Vierailija
57/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Tuotteesta ei ole kuvaa

2.Postimaksua ei ole ilmoitettu.

3.Hintavaraus. En ole ikinä tajunnut, mikä siinä on ideana: miksi ei voi suoraan laittaa lähtöhinnaksi alinta mahdollista, millä suostuu myymään?

Tähän liittyen lisää ärsyttävää toimintaa:

jos kohde sulkeutuu niin, ettei hintavaraus ole ylittynyt (esim. viimeinen tarjoukseni oli 10e,ja siinä vaiheessa päätin luovuttaa) niin sitten myyjä alkaa pommittaa sähköposteilla, että "haluaisitko kuitenkin ostaa tuotteen, hintavaraus oli 20e mutta voisin myydä vaikka viidellätoista vastaa heti että tiedän voinko laittaa tuotteen uudelleen myyntiin.."

4. Kaikenmaailman turhat ylipitkät selittelyt ja epäolennaiset tiedot,miksi tuotetta ollaan myymässä: "tämä on lempivaatteeni, josta en millään tahtoisi luopua *huokaus* mutta ehkä kuitenkin joudun uhrautumaan"

tai just nuo laihtumis-jaarittelut tai lasten nimillä myyminen

5.Yksityiskohtaiset säännöt, jossa ostajaa kohdellaan kuin idioottia tai vihollista:

"Lue tämä teksti ennen kuin huudat. Toistan: lue tämä teksti ensin. Älä lähetä kysymyksiä sähköpostitse. Kaikki on kerrottu vakioviestissä. Lue se. Merkitse maksun viestikenttään tuotteen tunnusluvun 3 ensimmäistä numeroa. Huom! Älä kirjoita tuotteen nimeä viestikenttään" jne.

Vierailija
58/112 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois jo otsikossa mainita paikkakunnan. Ei tarttis avata kohdetta vain todetaakseen että kaappi olikin 500km päässä.

Vierailija
59/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ärsyttää minua. Eikö se tarkoita sananmukaisesti, että ollaan myymässä jotain samantapaista kuin kuvassa... tuote on kuitenkin eri. Jos nyt jotain haluaa laittaa, (miksi pitäisi) niin vaikka "kuvassa oleva".

Vierailija
60/112 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Tuotteesta ei ole kuvaa

2.Postimaksua ei ole ilmoitettu.

3.Hintavaraus. En ole ikinä tajunnut, mikä siinä on ideana: miksi ei voi suoraan laittaa lähtöhinnaksi alinta mahdollista, millä suostuu myymään?

hintavarauksen käyttäminen antaa minusta sen kuvan myyjästä että hän ei ole ollenkaan varma haluaako myydä vai ei. En osta ihmisiltä jotka eivät pysty tekemään noin alkeellisia päätöksiä jo etukäteen.

Rikkinäisiä vaatteita en osta. Äsken katselin lapselle housuja ja yhdetkin ihan kivat löysin MUTTA tekstissä luki että polvissa haalistumaa ja pieni reikä, kuntoluokitus hyvä. Mikä hiton hyvä se on jos vaatteessa on reikä! Huutoja 0 kpl.