Pahimmat "mokat" huuto.net-ilmoituksissa?
Mitkä ovat sellaisia asioita, jotka saavat sinut takuuvarmasti olemaan huutamatta jotakin huuto.net-kohdetta? Tai välttämään tiettyä myyjää kokonaan? Mitkä sanat/sanamuodot tms. karkoittavat sinut varmasti? Millä tavalla otsikoidut ilmoitukset jätät kokonaan katsomatta?
Älä linkitä (tarkoitus ei ole mollata yksittäisiä kohteita), vaan kuvaile ärsyttävät piirteet. :)
Kommentit (112)
Ja tämä niistä on pahin: Laihdutin ja nämä ovat nykyään liian isot.
Sehän tarkoittaa silloin että minä olen siis LÄSKI ja ISOKOKOINEN. Ei pidä paikkaansa!En halua olla! Seuraava tuote!!
:-DDDDD
-Yhteydenotot välittömästi, maksu kolmessa päivässä, muuten tulee varmana NEGAA! (Itse olen joka kerta maksanut huutoni parin tunnin sisällä, jos on ollut vakioviesti käytössä, mutta silti.)
-Siisti ja tahraton. En nyt suurennuslasilla ole tarkistanut, joten jotain ihan pientä voi olla, mutta ei mitään silmiinpistävää --> eli on siis likainen
-uusretro (jostain ihan tavallisesta, mutta kirkkaan värisestä tuotteesta)
-söpöstely-vaatteet
REPS! Tällaisia ilmoituksia Huutis on täynnä!
kuten vaatteen koko, kalusteen materiaali tms. olennainen tieto puuttuu otsikosta niin se risoo.
En osta alehamstraajilta ylihintaan, koska hamstraan mielelläni itse perheeni tarpeisiin alennuksista.
Ylipäätään ärsyttää kirjoitustaidon puute jos myyjä on kuitenkin kantasuomalainen, lisäksi typerät "teeppari", "flees" ilmaisut.
Noista muotoseikoista huolimatta saatan ostaa jos tuote on juuri sellainen mitä etsin.
Kaupat jäävät ehdottomasti tekemättä silloin, jos myyjän asenne henkii jo ilmoituksessa epäluottamusta ja yhteistyöhaluttomuutta ostajaa kohtaan. Eli on kaikenlaisia tiukkoja kaupan ehtoja ja varoituksia.
Se, kun esim. tyttöjen vaatepakettien kokoaminen on kuin koottaisiin elämää suurempaa asiaa.
Ensin pohjustetaan, että "nyt myynnissä Inkan kaapista aivan ihania kevät-kesä -vaatteita 92/98-koossa. Kaikki erinomaisessa kunnossa, jos en toisin mainitse. TÄssä paketissa on niin paljon ihania vaatteita, että voit vain nautiskella ja katsella ja ihailla näitä ihanuuksia...
Okei, oletteko valmiit, nyt aloitetaan tämän huippu-paketin kokoaminen!!!
Ensimmäisenä kuvassa on tämä aivan ihana Bamse ph-paita ihanin yksityiskohdin, vain kerran pidetty, aivan upea!!! Tätä on helppo yhdistellä niin hameiden kuin housujen kanssa, aivan erinomainen vaate arkeen ja juhlaan!
JNE...
Ei se vaatepaketin kokoaminen nyt niin maatamullistava asia ole.
Ja sit parasta on, kun kommentoidaan online-tyyliin että "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...."
ja lisäykset.
En koskaan laita huutoa kohteeseen, jossa mainitaan, että paketti kasvaa huudoista. Sellaisissa kohteissa myyjä hehkuttaa ja hoputtaa, että "nyt vielä pari huutoa kehiin, että saadaan 30e ylitettyä, niin sitten on tulossa mm. aivan ihana Molon haalari".
- tuotteesta ei ole kuvaa
- tuotetta ei kuvattu kunnolla
- postikuluja ei ole viitsitty selvittää
- kaikki EHDOT, myyjän omat SÄÄNNÖT ja NEGA-uhkailut huutomerkein
- myyjällä on negatiivista palautetta ja vastailee niihin ikävään sävyyn
Se, kun esim. tyttöjen vaatepakettien kokoaminen on kuin koottaisiin elämää suurempaa asiaa.
Ensin pohjustetaan, että "nyt myynnissä Inkan kaapista aivan ihania kevät-kesä -vaatteita 92/98-koossa. Kaikki erinomaisessa kunnossa, jos en toisin mainitse. TÄssä paketissa on niin paljon ihania vaatteita, että voit vain nautiskella ja katsella ja ihailla näitä ihanuuksia...
Ensimmäisenä kuvassa on tämä aivan ihana Bamse ph-paita ihanin yksityiskohdin, vain kerran pidetty, aivan upea!!! Tätä on helppo yhdistellä niin hameiden kuin housujen kanssa, aivan erinomainen vaate arkeen ja juhlaan!JNE...
Ja sit parasta on, kun kommentoidaan online-tyyliin että "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...."
Tuota kyllä näkee verkkokaupoissakin.
Ne ovat suomalaisia vaatemerkkejä, ja ne taipuvat kyllä Kivat : Kivojen ja Kinderit : Kinderien.
Tai parempi on olla taivuttamatta ja kirjoittaa Kivat-merkkinen ja Kinderit-merkkinen.
Ja se, että vaatteita lisätään sitä mukaan, kun huutoja tulee. Huusin yhtä pakettia, jossa oli aluksi noin 10 vaatekappaletta (lähinnä paitoja ja housuja sekä yksi ihana mekko) ja hintavaraus paljastui lopulta 125€:ksi! Siis täh!
Ensimmäisenä kuvassa on tämä aivan ihana Bamse ph-paita ihanin yksityiskohdin, vain kerran pidetty, aivan upea!!! Tätä on helppo yhdistellä niin hameiden kuin housujen kanssa, aivan erinomainen vaate arkeen ja juhlaan!JNE...
1. Se, että kohteessa on sana täysin. Eli täysin uudenveroinen, täysin käyttökelpoinen, täysin käyttämätön. Helvetti!
2. Uudenveroinen -sanaa varon itse käyttämästä, koska harvempi tuote on uudenveroinen edes sen yhden pesun jälkeen. Minusta uudenveroinen on tosiaan sellainen laput juuri irroitettu.
3. Epäselvät otsikot. Juuri sen tyyliset, mitä edelliset vastaajat ovatkin jo kuvailleet.
4. Myös postikulujen ilmoittamattomuus.
5. Huutonetin vahtien käyttäjänä ärsyttää suunnattomasti muiden kuin kyseessäolevan tavaran/vaatteet merkin ilmoittaminen kohteessa.
lisään vielä yhden. Jos myyjällä on erittäin "hoono soome" jätän takuuvarmasti huutamatta. Oma ikävä kokemus myyjänä opetti tämän. Olin laittanut myyntiin käytetyn tavaran ja kuvailin hyvin tarkkaan kaikki käytön jäljet. No ostaja oli ymmärtänyt tuotteen olevan uusi, en ymmärrä mistä oli moisen keksinyt jos otsikossakin luki käytetty X, väri Y ja pituus Z. Ostaja myös maksoi tuotteen 1,5kk sulkeutumisen jälkeen ja laittoi negaa 2pv maksun jälkeen kun "toimitus kesti paljo" (mielestään ilmeisesti kauan). Just!
Moni jättää ilmoituksen katsomatta, jos vaatteen kokoa ei ole ilmoitettu otsikossa. Mutta kun etsin kirjoituspöytää, niin törmäsin lukemattomiin tapauksiin, joissa pöydän kokoa ei mainittu koko ilmoituksessa. Luulisi sen nyt olevan ihan ensimmäinen perustieto, mikä pöydästä ilmoitetaan! En tee mitään sillä tiedolla miten siisti ja ihana ja käytännöllinen ja hyvinsäilynyt ja tiesmitämuuta pöytä on, jos en tiedä mahtuuko se meille! ARRRGGH!
Ne on kylläkin leggingsit.
Mitä noin pienistä, kun joku myy golitsiasua ja gaprit?!
En koskaan pistä huutoa hintavaraus-kohteeseen. Ja mä sentään olen Huutiksen aktiivikäyttäjä. Tiedän myös monen muun aktiivin välttävän hv-kohteita.
Joten aloittelevat Huutis-myyjät, ei hintavarauksia!
Niin, ja sitten aivan älyttömät korotussummat. Esim. jossain paidan rytkyssä lähtöhinta 2e ja korotus 5e. Jep jep...
Mulla on selvä peli uusi-uudenveroinen -kuntoluokituksissa. Uusia ovat ne, joissa on laput tallella ja jotka on ostettu ihan hiljattain. Lastenvaatteiden hamstraajana tosiaan tulee ostettua (lähinnä tilattua netistä) vaatteita, jotka ihan oikeasti ovatkin vääränkokoisia tai muuten vaan epäsopivia. En siis ole trokari, vaikka silloin tällöin uusia tuotteita myynkin.
Mutta: jos laput on irrotettu ja/tai tuotetta on säilytetty pitkään kaapissa, niin silloin se on uudenveroinen. Uusi tarkoittaa ihan uutta ja priimaa, uudenveroinen taas vaatetta, joka käytännössä on "uusi" mutta ei ole enää lappuja, vaate on saattanut olla kuukausia vaatekaapissa. Jos olen kerrankin vaatteen pessyt, niin kuntoluokitus on "hyvä". Nimittäin se ensimmäinen pesukerta haalistaa vaatetta kaikkein eniten ja poistaa sen uutuuden tunnun ja uutuuden "kiillon".
Tällä periaatteella olen aina saanut kaupat tehtyä, eikä ole yhtään negaa tullut, vaikka jo 600 kauppakokemusta olen ehtinyt hankkia. :)
"osta heti" -tuotteet.
Paljon kätevämpi huudella niitä kuin jatkuvasti korotella tai vahtia koska voittaa jonkun oikeasti huutokaupattavan tuotteen.
En koskaan pistä huutoa hintavaraus-kohteeseen. Ja mä sentään olen Huutiksen aktiivikäyttäjä. Tiedän myös monen muun aktiivin välttävän hv-kohteita.
Joten aloittelevat Huutis-myyjät, ei hintavarauksia!
Niin, ja sitten aivan älyttömät korotussummat. Esim. jossain paidan rytkyssä lähtöhinta 2e ja korotus 5e. Jep jep...
Mulla on selvä peli uusi-uudenveroinen -kuntoluokituksissa. Uusia ovat ne, joissa on laput tallella ja jotka on ostettu ihan hiljattain. Lastenvaatteiden hamstraajana tosiaan tulee ostettua (lähinnä tilattua netistä) vaatteita, jotka ihan oikeasti ovatkin vääränkokoisia tai muuten vaan epäsopivia. En siis ole trokari, vaikka silloin tällöin uusia tuotteita myynkin.
Mutta: jos laput on irrotettu ja/tai tuotetta on säilytetty pitkään kaapissa, niin silloin se on uudenveroinen. Uusi tarkoittaa ihan uutta ja priimaa, uudenveroinen taas vaatetta, joka käytännössä on "uusi" mutta ei ole enää lappuja, vaate on saattanut olla kuukausia vaatekaapissa. Jos olen kerrankin vaatteen pessyt, niin kuntoluokitus on "hyvä". Nimittäin se ensimmäinen pesukerta haalistaa vaatetta kaikkein eniten ja poistaa sen uutuuden tunnun ja uutuuden "kiillon".
Tällä periaatteella olen aina saanut kaupat tehtyä, eikä ole yhtään negaa tullut, vaikka jo 600 kauppakokemusta olen ehtinyt hankkia. :)
onko se susta paljon?
Mulla on jotain 3500.
totaalinen repeeminen "Menen nyt käymään paskalla, jatkan ihan kohta näiden vaatteiden lisäämistä, olkaahan kuulolla, ihan kohta tulossa taas lisää Jessican ihanuuksia...." :D Toi on niin totta, miksi se vaatepaketin kokoominen on niin mahtavaa? Ketä kiinnostaa mitkä oli "ne meidän Jessican suosikit"?!
Raivostuttavaa!
En huuda koskaan sellaista tuotetta johon ei ole selvästi merkattu postikuluja.
En myöskään huuda tuotetta johon on lisätty "toimitus lisää" pakkaamisesta tms.