Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet rintsikat kipeyttävät selän!

Vierailija
25.03.2011 |

Onko rintaliivien myyjiä paikalla?

Päivitin rintaliivit oikeaan kuppikokoon. Olen isorintainen (G80) ja sopivien rintaliivien löytäminen on tuskan takana. Olinkin kovin tyytyväinen löydettyäni nämä: http://www.triumph.com/fi/fi/272.html

Pettymys oli sitäkin suurempi, kun jo parin päivän käytön jälkeen yläselkä alkoi kipeytyä toden teolla. Kaarituet painavat illalla niin, että itku meinaa tulla ja olkaimet painavat syvät urat olkapäihin.

Ostinko sittenkin väärää kokoa vai onko malli kerta kaikkiaan sopimaton?

nimerkillä: rintojenpienennysleikkausta vakavasti harkitseva

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko voi olla oikea, mutta malli väärä.

Vierailija
2/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on heppoiset olkaimet ja jos kaarituet painaa, malli on väärä.

Mulla on myös g-kuppi itsellä, noin kapoisia olkaimia ei missään, koska mulla on raskaat , jo roikkuvat rinnat. Jotta liivi olisi tukeva, allakin pitäis olla enemmän tukea kuin kaari, mun mielestä.

Eli ohuet olkaimet voi olla, jos rinnat tulee alapuolelta hyvin tuettua liiveissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää kiertää puoli kaupunkia, että yleensä löytää isoja kokoja myyvän liikkeen. Sitten kun vihdoin löytää mielestään täydellisesti istuvat rintsikat, niin käykin näin...

ap

Vierailija
4/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat ainakin minulle ihan parhaimman tuntuisia liivejä ikinä. En saanut selvää omien liivieni kokolapun ympärysmitasta, mutta kuppikokoni on F eli isorintainen olen minäkin. Ehkä tuo malli ei sinulle jostain syystä istu. Itsekin olen joskus törmännyt liiveihin, jotka vain eivät tunnu hyviltä päällä. Noita linkin liivejä ostin ensin yhdet ja ne hyväksi havaittuani hain kolmet lisää.

Vierailija
5/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää kiertää puoli kaupunkia, että yleensä löytää isoja kokoja myyvän liikkeen. Sitten kun vihdoin löytää mielestään täydellisesti istuvat rintsikat, niin käykin näin...

ap

mulle liivimyyjä juuri sanoi aikanaan, että liivien tulisi olla niin tukevat, että pysyvät päällä ilman olkaimiakin ja tukevat sopivasti. Jos joudut kiskomaan olkaimet niin tiukalle, että puristavat jäljet jo ihoon, liivi ei tosiaan tue tarpeeksi.

Tsemppiä etsintään!

Vierailija
6/6 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo olisi ihannetilanne, että löytää itselleen täydellisesti istuvan rintsikkamallin, jota voi sitten vaikka tilata tarvittaessa netistä. Välttyisi masentavilta sovituskoppisessioilta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme