Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainosta eroon päässeet; oletteko päässeet tälle "toiselle puolelle"?

Vierailija
25.03.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011032413431182_vi.shtml

Amerikan Idolsin myötä pinnalle ponnahtanut Jennifer Hudson kertoo nyt ymmärtävänsä, mitä kilojen pudottaminen todella merkitsi.

- En ymmärtänyt olevani syrjitty ja jääväni tiettyjen asioiden ulkopuolelle, kunnes siirryin toiselle puolelle, Hudson tilittää.

Toiselle puolelle siirtymisellä laulajatar viittaa vaatekoon pienentymiseen. Lähes 40 kiloa pudottanut 29-vuotias tähti tietää nyt, että kevyen olemuksen myötä hän painii tähtikartan raskaassa sarjassa.

- Nyt tällä uudella puolella minua kohdellaan toisin ja mahdollisuudet ovat erilaiset. Kuva minusta on muuttunut, vaikkakin lihavampi Jennifer olisi yhä joidenkin ihmisten mieleen, nainen kertoo The Daily Mail -lehden mukaan.

Paino ei kaunotarta juuri ennen haitannut, kunnes eräs toimittaja kerran uteli häneltä suoraan sitä, miltä tuntuu olla "Hollywoodin iso tyttö".

Vuosi oli 2007 ja kysymys esitettiin punaisella matolla. Hudson oli tuolloin nimetty Oscar-ehdokkaaksi sivuosastaan elokuvassa Dream Girls.

- Se oli sokki. Haastattelija puhui minun olevan iso tyttö ja minä ajattelin vain, että minäkö? tähti muistelee.

Nyt neljä vaatekokoa pienempänä nainen on saanut huomata, mikä todella muuttui. Tähtösen mukaan vyötärön kaventumisen myötä Hollywoodin tarjoukset alkoivat lisääntyä.

Nykyisin Hudson sallii itselleen jo pienen herkuttelun. Toisinaan hän aloittaa aamunsa napostelemalla suklaata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tavallisempaa siellä hollywoodissa kun täällä tavispiireissä.

mutta kyllä mun silmissä ihmisen on parempi hoikkana/normaalipainosena kun lihavana. säälin heitä kovasti.

Vierailija
2/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä mielestäni tosi läski (170/61), minua myös kiusattiin (tosin ei painosta). Laihdutin sitten mittoihin 170/54 ja kiusaaminen loppui. Tämä vain tuki kieroa minäkuvaani. Oikeasti olin alunperinkin sopiva ja kivan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava sitaatti toiselle puolelle pääsemisestä. Sen tarkemmin en sitä itse osaa kuvata, mutta todella monen ihmisen suhtautuminen muuttuu ihan täysin. Enkä nyt puhu kiinnostuvista miehistä vaan kaikesta.

Oli pettymys havaita, kuinka ulkopuolinen oli ennen ollut.

Vierailija
4/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilon pudotus oli toisaalta hienoa mutta toisaalta vähän järkyttävääkin. En ollut ikinä ajatellut olevani mitenkään huolestuttavan lihava, saati ruma, mutta yhtäkkiä kaikki tekivät hirveän numeron siitä miten paljon olen kaunistunut. Miehiltä alkoi tulla huomiota valtavasti, myös sellaisilta jotka olin tuntenut vuosikausia ja joiden kuvittelin jo ajat sitten muodostaneen mielipiteensä siitä pitävätkö he minusta vai eivät.

Tuli aika hämmentynyt olo. Iloinen uudesta, näköjään vihdoin hyväksytystä ulkomuodosta, ja samalla vihainen ja surullinen vanhan itseni puolesta.