Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi mielekästä tehdä töitä, kun käteen jää

Vierailija
25.03.2011 |

melkein sama kuin työttömänä. Tulot menee just niin, että menetin asumistuen. Rahaa työnteosta jää vajaa 100e enemmän kuin työttömänä ollessa. Hurraa! Tosi mielellään herään 6lta aamuisin töihin :(. Masentaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn hakeminen työttömänä.

Ole ylpeä siitä, ettet tarvitse yhteiskunnan tukia! Onnea työpaikan johdosta.

Vierailija
2/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa enemmän kuin työttömänä ole jo aika iso summa rahaa?

Lisäksi olet nyt työnhaussa jokaikisen työttömän edellä, eli aika ison joukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aina kohkataan eläkkeestä. Mun äiti on tehnyt ikänsä töitä, tosin pienipalkkaista, mutta eipä toi eläkekään mikään kummonen ole.

Vierailija
4/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn hakeminen työttömänä. Ole ylpeä siitä, ettet tarvitse yhteiskunnan tukia! Onnea työpaikan johdosta.

ettei saa yhteiskunnan tukia? Kyllä se mielen matalaksi vetää, kun tosiaan työttömänä tienaisi liki saman kuin töissä käymällä. Ainakin miä arvostan omaa aikaani niin, että soisin siitä myös jotain maksettavan.

Vierailija
5/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menisinkö työkkärin järjestämälle kohtalaisen kiinnostavalle kurssille 9 kuukaudeksi vai jatkanko työttömänä oloa.

Pitäs laittaa lapset hoitoon ja hankkia toinen auto kulkemista varten eli tulot pienenis noin 400e/kk. Kesä olis kokonaan 8-16 opiskelua eli ei yhtään lomaa.

Vierailija
6/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on mielestäni nyky-yhteiskunnan yksi suurimmista ongelmista. millä ihmeellä saada kaikki ihmiset töihin, kun se "ei kannata". pitäisi ehdottomasti saada enemmän kuin 100€ enemmän, varsinkin jos täysipäiväisessä työssä.

Vierailija
7/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on mielestäni nyky-yhteiskunnan yksi suurimmista ongelmista. millä ihmeellä saada kaikki ihmiset töihin, kun se "ei kannata". pitäisi ehdottomasti saada enemmän kuin 100€ enemmän, varsinkin jos täysipäiväisessä työssä.

jotkut haluaisivat vielä nostaa tukia. Naurettavaa -laskea niitä pitää jotta työ alkaisi maistua.

Ja pian sitäpaitsi: kohta ovat suuret ikäluokat eläkkeellä kaikki.

Ja kukas sen työn tekee? Raahataanko lisää somaleita ja mustalaisia tekemään ne kaikki työt, vai?

Vierailija
8/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuet pitäisi lakkauttaa kokonaan, niin voisit ajatella, että saat esim. tuhat euroa enemmän kuin työttömänä, jolloin et saisi mitään, ja menisi mielelläsi töihin.

Vierailija
9/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi olla vain kotona, ilman työtä...en nyt enkä jatkossakaan. Ja jos on pitkään työttömänä, et saa koskaan parempaa työtä.

Vierailija
10/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja hoitovapaalla ollessani saimme myös toimeentulotukea. Työssäkäyntiini tarvitsen autoa; ja senhän tiedämme mitä se maksaa. Nyt kun käyn töissä, niin työhön liittyvät kulumme ovat nousseet: Vaikka lasken autosta pelkästään bensan (en vakuutuksia, korjauksia, varaosia, auton híntaa, autopaikkaa), päivähoitokulut, työvaatteet (paikatut vaatteet eivät oikein käy töissä, vaikka kotona ollessa käytinkin), toimeentulotukeen nähden olemme miinuksella joka kuu 280 euroa. Auton kuluja, vaikka töihin ei pääsisi muuten ei oteta laskennallisesti huomioon.

Elämä on. Työnteko ei rahallisesti kannata, mutta henkisesti kyllä.

Vierailija
11/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa työnteko vielä vähemmän.

Vierailija
12/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tarkka lasekelma miten päädyt tuohon.

Vierailija
13/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu työhön, jossa saat kunnon palkkaa. Itsestäsi se on kiinni, viitsitkö vai et. Suurin osa ei viitsi, vaan mieluummin valittaa kurjuuttaan tekemättä asialle yhtään mitään.

Vierailija
14/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi iso VITSI! Tässä maassa pitäisi alalla kun alalla olla minimipalkan 3000 euroa. Sitä pienemmällä summalla ei perhettään pysty suomessa elättämään, täällä on kaikki niin kallista.

Vierailija
15/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu työhön, jossa saat kunnon palkkaa. Itsestäsi se on kiinni, viitsitkö vai et. Suurin osa ei viitsi, vaan mieluummin valittaa kurjuuttaan tekemättä asialle yhtään mitään.

Aina ei koulutuskaan auta meinaan. Itse olen akateeminen ja saan 2400e/kk. Ei kovin hääpi palkka sekään.

Vierailija
16/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä palkka. Jos elät noiukasti jää tuosta säätöön 1 tonni kuussa

Vierailija
17/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei koulutuskaan auta meinaan. Itse olen akateeminen ja saan 2400e/kk. Ei kovin hääpi palkka sekään.

Katso tilastokeskuksen sivuilta, siellä on faktaa. Ihmettelen että joku akateeminen tyytyy noin huonoon liksaan, tuonhan saa jokaisessa duunariammatissakin nykyään ihan amiskoulutuksella.

Vierailija
18/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä palkka. Jos elät noiukasti jää tuosta säätöön 1 tonni kuussa

Tuosta verot pois jää käteen jotain 1500, siitä vuokrat ja muut laskut. Hyvässä lykyssä laskujen jälkeen käteen jää 700-800 euroa, josta maksat sitten ruuat ja muut lääke, vaate, harraste menot. Kyllä ei paljoa säästöön jää.

Vierailija
20/21 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tilastokeskuksen sivuilta, siellä on faktaa. Ihmettelen että joku akateeminen tyytyy noin huonoon liksaan, tuonhan saa jokaisessa duunariammatissakin nykyään ihan amiskoulutuksella.

Minkäs teet, jos vaihtoehtona on työttömyys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme