Siis uskotteko OIKEESTI, että eilen Idolsin äänestyksessä olivat vähiten ääniä saaneet?
JOs Iltalehden kyselyssä tulokset olivat täysin päinvastaiset, niin eiköhän tuo ole täysin selvää.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että suoraan jatkoon pääsivät heikoimmat laulajat sen takia, että Stina ja Martti ovat parhaat, ja jos heidät laitetaan äänestykseen, saadaan enemmän rahaa! Pelästyneet fanit soittelevat heidän puolestaan enemmän! Kuka oikeasti olisi äänestänyt Ilpoa tai Lottaa, jos heidät olisi laitettu äänestykseen??? Todella läpinäkyvä ja häikälemätön temppu tuotannolta, vei minulta ainakin maun koko ohjelmasta, joka tänä vuonna on ollut harvinaisen tasokas. Väärät ihmiset tippuivat silti!
Kommentit (24)
että suomalaiset valitsevat finaaliin suoraan kolme huonointa. On tämä nähty muissakin vastaavissa kisoissa.
mutta mun mielestä Fatima ja Martti on parhaat!
saundi. Sopisi laulamaan vähän jazz tyyppistä tai soulia
Iltalehden äänestys ei maksa mitään joten tuloksia ei voi verrata. Ja toiseksi, parhaimmat voivat saada vähemmän ääniä ihan vain siitä syystä että ihmiset eivät viitsi äänestää "kun ne pääsee jatkoon kuitenkin"!
ensinnäkin iltalehden kysely ei ole samanarvoinen äänestystuloksen kanssa, koska se on ilmainen ja siihen on vastanneet todennäköisesti eri ihmiset, jotka ovat oikeasti äänestäneet. Kaikki katsojat (minä mukaan lukien) eivät äänestä ollenkaan, vaikka fanittaisivatkin jotain tyyppiä. Annetut äänet eivät myöskään kerro esim laulutaidosta yhtään mitään, koska kansa äänestää karisman perusteella, ei välttämättä laulutaidon. Myös kappalevalinnoilla ja genrellä on osuutensa, ehkä myös tuttavapiirillä.
Toisaalta minun on vaikea ymmärtää, miksi tuotanto haluaisi jatkoon huonoimmat. Silloinhan katsojamäärät putoaisivat ja henkilö, joka voittaa ei olekaan se kansan idoli, joka myy paljon levyjä (mikä on kai ohjelman tarkoitus).
Sen mitä nettipalstoja ja keskusteluja olen seurannut, juuri Lotta, Ilpo ja Ali on ne, joita äänekkäimmin kannatetaan. Martilla ja Fatimalla on varmasti kannattajansa, mutta ne ei taida olla "äänestysikäisiä".
En itse olisi valinnut juuri noita neljää, mutta enpä ole vuosiin äänestänytkään.
ja sillä ei ole mitään väliä missä järjestyksessä muut putoavat. Tosin nuoret/hoikat saavat kansan äänestämään kauemmin, joten niitä siellä koitetaan roikuttaa huolimatta siitä osaavatko laulaa.
tähän asti olen näihin äänestyksiin uskonut, mutta tämä meni kyllä niin yli, että ei voi olla mahdollista. Ei vaan voi mennä noin ristiin kaikkien muiden äänestysten kanssa. Toki voihan aina olla, että esim. Stinan ja Martin fanit ajattelivat, että pääsevät joka tapauksessa, että heitä ei tarvitse äänestää, mutta silti en kyllä usko. Mä epäilen, että tässä pelattiin ihan peliä, haluttiin vaan pois tietyt tyypit, ja kun Stina ja Martti oli vastassa niin oli satavarma ketkä tippuu pois.
enää aikoihin et se ois rehellinen kisa jossa kansa päättää.
laulajaa pääsi heti jatkoon ja parhaimmat jäi vielä odottamaan vuoroaan. Erityisesti yllätyin kun Martti ei ollut jatkossa heti, paras laulaja ikinä! Ja se Hennariikka ei mielestäni ole hyvä Fatima olisi ansainnut sen paikan, eikä se Lottakaan kyllä kovin hääppöinen ole.
jos ei ole itse äänestänyt, kuten jo useassa kommentissa on todettu, niin "varmoja" jatkoon meniöitä kuten Stinaa ja Marttia ei ihmiset viitsineet äänestää, kun muut kuitenkin äänestävät..
Hennariikan, Stinan ja ilpon fanit olivat aktiivisia kun olivat jo lähtöasetelmissa altavastaavina!! itse en ole äänestänyt, enkä tule äänestämään puhelimella.. Netti äänestyksiin toki olen ilmaiseksi osallistunut!
ne voi soitella sen voittajaksi :(
Tossa mihin Stinan vahingossa kirjotin!! :D
jos ei ole itse äänestänyt, kuten jo useassa kommentissa on todettu, niin "varmoja" jatkoon meniöitä kuten Stinaa ja Marttia ei ihmiset viitsineet äänestää, kun muut kuitenkin äänestävät..
Hennariikan, Stinan ja ilpon fanit olivat aktiivisia kun olivat jo lähtöasetelmissa altavastaavina!! itse en ole äänestänyt, enkä tule äänestämään puhelimella.. Netti äänestyksiin toki olen ilmaiseksi osallistunut!
en niele lainkaan sitä, että nyt sattumalta siellä on kolme poikaa ja kolme tyttöä.. Joopajoo.. Mutta idiootithan sinne vaan soitteleekin ja rahaa laittaa, niinhän??
jatkoonpääsy oli kyllä niin käsittämätöntä. Samoin Alin, koska hänen viime viikkoinen esityksensä oli suorastaan myötähävettävän huono. Muissakin jaksoissa on huonon esityksen jälkeen heti tippunut vaikka olisi aiemmin vetänyt hyvin, esim. Jusulle kävi näin. Mutta saadaanpahan taas kansa päivittelemään.
se suomalainen kappale "hullu rakkaus" vai mikä se nimi oli. Siis tosi huonon kuuloinen.
Se on idolikilpailu. Ei Antti Tuiskukaan ollut paras laulaja aikoinaan ja silti taitaa olla parhaiten menestynein.
mun 5 vuotiaani suosikit on Lotta ja Ali. Saa äänestää äidin puhelimella kerran/lähetys (Lotalle antaa äänen), äitiä ei äänestäminen kiinnosta. Uskon, että valtaosa äänentäjistä on nuoria ja äänestää Ilpoa, Lottaa, Hennariikkaa ja Alia.
Martti ja Fatima on hyviä laulajia, mutta tuskin vetoavat nuoriin.
Kyseessä ei todellakaan ole laulu vaan idolikilpailu.
tytöistä en oikein tiedä