Olen kokoa 42 - 44 - ja sinunkin miehesi on saattanut vilkuilla minua
Ei siinä mitään, jos joku haluaa olla hyvin hoikka. Mutta miehiä miellyttääkseen siihen ei tarvitse pyrkiä. Jos haluaa miesten huomiota, minunlaiseni koko käy hyvin. Pitkät, tummat hiukset, iloinen ilme, söpöt kasvot ja suurehko punattu suu. Muodokas, sopusuhtainen vartalo. Se eteerisyys, mitä naiset monesti pitävät kauniina, ei monien miesten mielestä ole ainakaan seksikkäällä tavalla kaunista. Ja vaikka miehesi haluaisi enemmänkin kuin vilkuilla, niin älä huoli - olen sataprosenttisen uskollinen omalle miehelleni. :D
Kommentit (37)
niillä saa miehen pauloihinsa, oli koko sitten 34 tai 46
sen verran mieheni naismakua tunnen
...nimittäin olen itse samaa kokoluokkaa ja silti jostain syystä miesten makuun. Onneksi tuo massa on jaakaantunut sen verran tasaisesti jokapaikkaan ettei monikaan edes usko minun olevan tuota kokoa ;)
Mutta rehevyys kunniaan siis! Kun kulkee rinta rottingilla ja pilkettä silmäkulmassa, niin tulee takuulla huomattua vaikkei 36 vaatekokoon olisi ikinä mahtunutkaan.
ihan vapaasti, ei haittaa minua ollenkaan. Katselee päivän mittaan varmaan useita naisia, oletan, niin isoja kuin pienempiäkin.
Mulla on työkaverina tosi tukeva nainen, mutta pukeutuu hirveän naisellisesti ja laittaa itseään. Silmissä on joku lupaus, koska viiden minuutin paussi huoltoasemalla riittää ja jo joku kaksilahkeinen on flirttailemassa tuon naisen kanssa. Se on uskomatonta. Hän on tosi eläväinen ja miesseikkailuja paljon.
Itse olen nyt kokoa 42 ja flaksi käy paljon paremmin kuin koossa 46. Toisaalta voisin lyödä ison vedon, että vielä paremmin kävisi, jos olisin kokoa 38. Sen hoikemmat alkaa olla jo helposti liian luisevia, kun ikääkin on jo 40.
taitaa olla vähän leveämpää mallia ahteri. Ehkä ap:tä vilkuilee ne miehet, joiden vaimo on vielä paksumpi? En ymmärrä näitä naisia, joiden mielestä he tietävät aivan tarkasti kaikkien maailman miesten naismaun.
Mulla on työkaverina tosi tukeva nainen, mutta pukeutuu hirveän naisellisesti ja laittaa itseään. Silmissä on joku lupaus, koska viiden minuutin paussi huoltoasemalla riittää ja jo joku kaksilahkeinen on flirttailemassa tuon naisen kanssa. Se on uskomatonta. Hän on tosi eläväinen ja miesseikkailuja paljon.
Itse olen nyt kokoa 42 ja flaksi käy paljon paremmin kuin koossa 46. Toisaalta voisin lyödä ison vedon, että vielä paremmin kävisi, jos olisin kokoa 38. Sen hoikemmat alkaa olla jo helposti liian luisevia, kun ikääkin on jo 40.
Tjaa, ei se siitä koosta niinkään kiinni ole.
Mullakin on sellainen ihana kaveri jonka vaatekokoa en edes tiedä (42-44 voisi olla), mutta sama juttu - ei mene kauaa kun jo miehet kiinnostuu. Kaverini aina morkkaa itseään kokonsa vuoksi, mutta hän on todella kaunis ja aivan mielettömän ihanilla silmillä ja kauniilla hymyllä varustettu. Siihen kaunista ja naisellista vaatetusta ja se silmien pilke - huh sellaista hersyvää eläniloa saa hakea! Enkä yhtään ihmettele, että miehetkin sen huomaa. Nimim. kokoa 40 ja kyllä seinäruusuksi jään tämän ystäväni rinnalla :)
taitaa olla vähän leveämpää mallia ahteri. Ehkä ap:tä vilkuilee ne miehet, joiden vaimo on vielä paksumpi? En ymmärrä näitä naisia, joiden mielestä he tietävät aivan tarkasti kaikkien maailman miesten naismaun.
Huomasitko esim. sanat saattaa ja monien? Ap ei väittänyt kaikkien miesten olevan hänen peräänsä.
itse en ONNEKSi kuulu siihen ryhmään.
Minä olen kokoa 36 eikä ole koskaan tarvinnut todistella itselleni eikä muille vilkuileeko miehet vai ei.
Viestilläni halusin lohduttaa niitä, jotka kuvittelivat, että saadakseen eroottisesti vilkkaan elämän on ensin laihduttava hyvin hoikaksi. Se ei ole tarpeen.
ainakaan siinä merkityksessä mitä toivoisit. Mieheni tykkää pienestä ja hoikasta naistyypistä -kuten minä olen.
En kyllä oikein ymmärrä, mihin aloituksellasi pyrit, ehkä vahvistamaan itsetuntoasi?
Hehhe, en tunne yhtäkään miestä joka pitää lihavista naisista
itse en ONNEKSi kuulu siihen ryhmään.
En siis ole lihava, olen normaalipainoinen, urheilullinen ja muodokas. Mutta tiedän, että on myös niitä miehiä, jotka pitävät lihavuudesta.
Mulla on työkaverina tosi tukeva nainen, mutta pukeutuu hirveän naisellisesti ja laittaa itseään. Silmissä on joku lupaus, koska viiden minuutin paussi huoltoasemalla riittää ja jo joku kaksilahkeinen on flirttailemassa tuon naisen kanssa. Se on uskomatonta. Hän on tosi eläväinen ja miesseikkailuja paljon. Itse olen nyt kokoa 42 ja flaksi käy paljon paremmin kuin koossa 46. Toisaalta voisin lyödä ison vedon, että vielä paremmin kävisi, jos olisin kokoa 38. Sen hoikemmat alkaa olla jo helposti liian luisevia, kun ikääkin on jo 40.
Tjaa, ei se siitä koosta niinkään kiinni ole. Mullakin on sellainen ihana kaveri jonka vaatekokoa en edes tiedä (42-44 voisi olla), mutta sama juttu - ei mene kauaa kun jo miehet kiinnostuu. Kaverini aina morkkaa itseään kokonsa vuoksi, mutta hän on todella kaunis ja aivan mielettömän ihanilla silmillä ja kauniilla hymyllä varustettu. Siihen kaunista ja naisellista vaatetusta ja se silmien pilke - huh sellaista hersyvää eläniloa saa hakea! Enkä yhtään ihmettele, että miehetkin sen huomaa. Nimim. kokoa 40 ja kyllä seinäruusuksi jään tämän ystäväni rinnalla :)
tämäntyyppisistä "selän takana" puhuvista naisista. Että puhutaan silkkaa hunajaa. :)
että olisin itse tämän kuvaillun kaltainen nainen, vaan ihan vaan tuo seikka, että ihminen jaksaa puhua toisesta suloiseen sävyyn, toisin kuin yleensä täällä. :)
koska minun mieheni pitää minunlaisista.
Olen tiimalasimallia, iloinen, huumorintajuinen, ruskeasilmäinen, tummahiuksinen, kauniskasvoinen ja arkena meikitön, kokoa 50 ja silti upea ilmestys.
sen verran mieheni naismakua tunnen