Paljonko teillä on luottokorttivelkaa?
Kuinka paljon teillä on velkaa luottokorttiluotoilla? Mikä luottoraja? Mitkä vuositulot?
Itsellä luotolla 1700e, luottoraja 2000e, tulot 30000e/v
Kommentit (82)
- toiselle lainalle sain halpakorkoisen takaisinmaksun pankilta 500 e/ kk 4 vuoden ajan,
- ja
toiselle lainalle en ole saanut vielä takaaja/ vakuuksia halpakorkoisempaan lainaan vaihtamiseen- 4 vuotta ja 1000 e/ kk
---------
olen lainannut summat eteenpäin
Ostoksia ja ravintolalasku viimeviikkoiselta Tallinan-matkalta sekä nettiostoksista. Käytän visaa juurikin noihin tarkoituksiin, sekä silloin jos pitää maksaa jotain etukäteen, esim. matka, huonekalu tms. Nettikaupoissa maksan aina visalla myös. Luottorajaani en kyllä tiedä edes. Tulot noin 22 000 e.
28v sinkku
Vuositulot n. 40k€
Luottokortti velkaa 800€
Luottoraja 1700€
Ei oo yhtään velkaa tällä hetkellä.
Luottoraja on 7000€.
Luottoraja yhteensä 7000 €, luottoa ei tosin ole käytetty koskaan.
Noin 100€ on velkaa, maksan aina kaikki pois seuraavalla laskulla ettei tuu korkoja.
Ei yhtään. Jos vahingossa maksan joskus creditin puolelta, hoidan heti pois. Parempi elää oikeiden tulojen mukaan, kuin tuhlata etukäteen, opetti jo äitikin...
Ihmeen matalat luottorajat useimmilla on. Minulla $25 000, miehellani enemman, en ole kysynyt paljonko.
Ostetaan paljon kortilla ja maksetaan lasku ennen erapaivaa, ei ole velkaa.
ostan debitillä kaikki (ellei verkkokauppa vaadi muuta) eli 0 €
vuositulot 30 000
talo, auto, mökki maksettu eli ei muutakaan velkaa enää
ikää 40 vuotta
Mulla on visa, mastercard ja amex, kaikissa luottoraja 5000. Käytän luottokorttia vain matkavarauksiin, matkoilla tai ulkomaisissa verkkokaupoissa. Korteilla tehdyt ostot lähtee tililtä suoraveloutuksena eli en käytä luotto-ominaisuutta. Vuositulot vähän yli 100 000.
Alle 5000 e velkaa, luottoraja melkein 9000 e. Bruttotulot n.45000 e / vuosi.
Nyt on noin 300, kuin vaihteessa 0. Haen luotolla lähinnä ilmaista maksuaikaa, muuten en sitä yleensä tarvitse. Yhteensä luottorajat on vain 6000, jota voisi vähän nostaa. Ulkomailla auton vuokrissa on välillä aika isot vakuusmaksut.
Luottokorttivelkaa pyöreä nolla.
Jyrkkä periaatteeni on, että mitään en koskaan osta luotlla. En mitään.
Maksan käteisellä ja pidän varalla erillistä tiliä yllättäviin menoihin, matkoihin jne.
Minä opin omassa lapsuudenkodissa äidiltäni taloudenpitoa, hän on varsin fiksu siinä. Ei ole edes vaikeaa! Eikä tarvitse jättituloja, harkintaa ja järkeä kyllä. Mistään mitä haluan ja oikeasti tarvitsen, en ole ilman.
Olen sinkku ja elän yksin joten taloudenpito on täysin omissa käsissäni. Se on minulle hyvin tärkeää.
3000 euron luottoraja, nolla euroa velkaa, vuositulot 40000 euroa.
Otin kortin aikoinaan, kun ekan kerran läksin lasten kanssa ulkomaille, ja mulla ei ollut paljon silloin säästöjä. Ajattelin että entäs jos se omatoimimatkani meneekin mäntyyn.....no se meni hyvin. Kortti on lähinnä siksi, että mulla on koira, ja auto, ja joskus käyn matkoillakin, eli jos koira vaikka jäisi auton alle ja pitäisi leikata, tai auto leviäisi ja pitäisi vaikka vuokrata vara-auto tai lento/hotellivaraus menisi puihin ulkomailla, eli hätätilanteisiin.
en tykkää olla velkaa =)