Paljonko teillä on luottokorttivelkaa?
Kuinka paljon teillä on velkaa luottokorttiluotoilla? Mikä luottoraja? Mitkä vuositulot?
Itsellä luotolla 1700e, luottoraja 2000e, tulot 30000e/v
Kommentit (82)
luottoraja 1700e.
tulot 22000e/v.
Siinähän se jo tulikin. En osta luotolla kuin ihan pakkotilanteessa (jos verkkokaupassa ei kelpaa muu) ja joskus ulkomailla.
Luottoraja 2500e, vuositulot n. 44 000e.
Miehn kanssa yhteisen tilin luottokortilla 0€ velkaa luottoraja 8500€ tuloni edelleen 0€
Juuri maksettiin melkein 13 000€ luottovelkaa pois. Matkanjäljiltä.
Käytetään kortteja ja maksetaan kerralla aina luotot pois.
Kun meidän perheen tulot ovat erittäin epäsäännölliset, yhteensä n. 40000/v, luottokortit ovat välttämättömät.
Tällä kertaa taitavat taas kaikki korttien luottovarat olla käytössä kokonaan, eli ehkä jotain 6000 yhteensä. Sisältää sekä polttoaineet että normaalin luottokortin.
Pyrin olemaan ostamatta luotolla. Mut esim. lennot maksan luotolla. Jos sattuu joku häikkä, niin rahat saa varmasti takasin.
Vuositulo 35000.
, raja 1000€ ja vuositulot 35 000€. Maksan luottokortilla vain harvakseltaan, esim. nettiostoksen tai yksittäisen kalliimman hankinnan, mutta maksan laskun pois joko yhdellä tai maksimissaan kolmessa erässä. Nyt velkaa ei ole ollut kevään jälkeen kertaakaan.
Minä muuten tienaan millin kuussa. Millillä tarkoitan luonnollissti miljardia euroa. Köyhät kyykkyyn!
luottovelkaa 0e. Maksoin juuri s-visa laskun nollaan kun oli tilipäivä. Sinne ostetaan bensat ja s-marketin ostoksen ja saadaan maksutapaetua. Varmaan 500e sinne kertyy kuukaudessa.
Luottoraja 2000e ja vuositulot mulla 30 000e, miehellä vähän vähemmän.
Visa luotto 3000e, Master card luotto 4000e ja käyttöluotto 2000e. Kaikki tapissa ja työttömänä ollaan. Jippiii!!!! (fuck)
pistäkää paremmaksi jos pystytte...
Tulot mulla 28000e/v. Normaalisti meillä ei ole juuri yhtään luottokorttivelkaa (ehkä 500e), mutta mies lomautettiin viime kuussa. Joulu ostettiin luotolle kun odotetaan, että liiton rahat alkaa "juoksemaan". Maksan suurelta osin ne pois seuraavassa kuussa.
Luottoraja on 1500, samoin Mastercardilla, mutta sillä ei ole velkaa. Tulot on 20 000 e vuodessa.
Miehen kortilla on 570/1000 kun olen rinnakkaiskortilla tuota saldoa kuluttanut! Ton miehen loppuluoton kyllä yritän maksaa pois asap, olen puoli vuotta sitä tässä jo yrittäny maksella..
Käytän luottokorttia lähinnä nettishoppailuun ja maksan kertyneen velan yleensä samantien pois nettipankissa.
n. 250 euroa, luottoraja 2000 euroa, tulot n. 40 000 euroa. Velka on tullut nettikaupoista, missä luottokortilla maksettaessa ei mene laskutuslisää. Muuten en kotimaassa luottokorttia käytä.
Luottoa Masterilla käytössä noin 1100€, luottorajan nostivat juuri 2500€ pyytämättä, vuositulot noin 6000€, kotihoidon tuki kahdesta plus kuntalisä :)
Yleensä kortti on noin nollilla - 100€ miinuksella, mutta nyt otettiin megahalpa äkkilähtö pari viikkoa sitten, 2 aikuista ja neljä lasta, 980€, käytiin köllöttelemässä Egyptissä viikon verran. Normaalihintaisena matka olisi ollut noin 2800€..
Velkaa ei yhtään, luottoraja omassa kortissa 2000 eur, firman kortissa ns. rajaton luotto.
Vuositulot noin 35000 eur.
Luottokortilla laskua 58€, luottoraja 2000€, ansiotulot noin 30000€/v