Paljonko teillä on luottokorttivelkaa?
Kuinka paljon teillä on velkaa luottokorttiluotoilla? Mikä luottoraja? Mitkä vuositulot?
Itsellä luotolla 1700e, luottoraja 2000e, tulot 30000e/v
Kommentit (82)
hotelli ulkomailla
en ostele ikinä luottokortilla mitään, ainoat ovat tuollaiset matkusteluun liittyvät jutut ja maksan aina kerralla pois
luottoraja on 1000 e opiskeluaikojen peruna
vuositulot jotain 32 000
luottorajana on 2000, vuositulot on n 36000.
Nyt jäin kyllä vanhempaivapaalle, eli tulot laskevat.
Johtuu vain siitä että otettiin halvempi joustoluotto ja maksettiin sillä luottokortti-velka pois.
Vuositulot yhteensä jotain 55000.
joku 200 vielä jäljellä pari kk sitten ulkomailla ostetusta läppäristä. Luottoraja 2000, vuositulot on kotihoidontuen verran.
Tuossa oli liki 2v ajanjakso kun oli Visa-kierre päällä mutta se on saatu hoidettua pois ja mulle jäi sellainen trauma siitä, etä kynnys käyttää Visaa on taivaassa.
Luottorajana on 200 tai 3000e en varmaksi muista ja bruttotulot n.60 000e/v.
Mulla on Visa, jonka luottoraja on 2000 €, ollut aina. Maksan joka kuukausi laskun nollaan jos Visalla olen jotain ostanut, lähinnä käytän Visaa verkkokaupoissa ja reissussa, en oikeastaan koskaan shoppailuun saati elämiseen.
En siis kerrytä sitä laskua. Miksi joku kerryttää luottokorttivelkaa? Muodostuuko se jostain pakollisista tarpeista tyyliin pesukone hajosi vai ihan vaan shoppailusta tyyliin ihana talvitakki!?
Vuositulot vähän yli 40 000 euroa.
Ja en todellakaan ole mitenkään tarkka raha-asioissa mut pää ei kestäisi jotain tuhansien luottokorttivelkaa. Ahdistaa jo jos sinne kertyy jostain pakollisesta 400 € maksuja, vaikka jostain hotellihuoneesta. Maksan poikkeuksellisen isot ostokset pois jo ennen eräpäivää.
luottokorttivelkaa 0 €, en muista luottorajaa, vuositulot 24 000 €.
voin jakaa muillekin jos kiinnostaa.
Tulot mulla 28000e/v. Normaalisti meillä ei ole juuri yhtään luottokorttivelkaa (ehkä 500e), mutta mies lomautettiin viime kuussa. Joulu ostettiin luotolle kun odotetaan, että liiton rahat alkaa "juoksemaan". Maksan suurelta osin ne pois seuraavassa kuussa.
jouluun 1600€?
En oo laskenut mitä jouluun meni - useampi satanen kuitenkin kun kaikki lahjat ja ruoat laskee yhteen- Tytön telkkariin meni heti 300e. Olen maksanut ostoksia myös käteisellä ja pankkikortilla. Tilillä on edelleen rahaa ihan ok. Velkaa on kertynyt nyt parin, kolmen kk ajan. Yleensä maksan kerralla kaiken pois, mutta nyt olen maksanut vain minimilyhennyksen muutaman kk ajan, siksi nyt noin epätavallisen suuri summa.
Eli ihan kauheasti ei velkaakaan pääse kertymään. Alkukuusta maksoin ulkomailla pari pikkuostosta, joten laskua tulee seuraavaksi vajaa satanen ja sen maksan aina heti pois.
Ei mulla kovin suuri luottorajakaan ole, muistaakseni 1000 euroa.
0e käytössä / 6000e rajana / 60000e vuodessa tuloa palkkana.
Rajana on muistaakseni 3000 € ja vuositulot ovat reilut 100 000 €. Luottokortti on erinomainen väline nettiostosten tekemiseen, ja yleisemminkin epämääräisempien kauppiaiden kanssa asioimiseen. Esim. huonekalut maksan luotolla, jos en saa heti mukaan. Korollista luotto-ominaisuutta en ole käyttänyt ikinä ja tuskin tulen käyttämäänkään.
olla tällä hetkellä korteilla piikissä 2-3 tonnia, josta suurin osa menee työnantajan piikkiin. Lisäksi jotain mitä on tilattu itselle ulkomailta.
Luottoraja 15K, vuositulot 40K.
Luottoraja 5000,-, vuositulot 30 000,-
S-kortilla 600,-, raja 2000,-, miehen vuositulot lisäksi 60 000,-
taitaa tällä hetkellä olla n. 2500,-. Luottoraja on 5000,-. Vuositulot n. 250 000,-.
N37