Mihin ne maksamani verorahat oikein menee??
Esimerkiksi lasten vakuutuksiin menee 600 euroa vuodessa, vaikka palkasta menee kolmasosa veroihin, joilla pitäisi kustantaa terveydenhoito.
Järkeä?
Kommentit (8)
mamuille, juopoille, narkeille ja soskupummeille
Olen erittäin pettynyt :(
Ap
P.S. vaalit tulossa eikä hajuakaan ketä äänestää tilanteen korjaamiseksi...
jossa saa inhimillistä kohtelua jos sairastuu.
Vakuutukset eivät ole pakollisia
penniäkään vakuutuksia, ja silti terveydenhuolto on järjestynyt. Eli varmaan ne sun verovarat menee sitten mun terveydenhuoltoon.
Ap, kerro nyt ensiksi haluatko OIKEASTI tietää, mihin verorahat menevät, vai onko avauksesi tavoite vain nillittää, vai oletko OIKEASTI niin tietämätön, ettet tiedä, mihin verorahat menevät?
tai ainakin toivon niin, tai muuten on kyllä pikkaisen huono käsitys asioista.
Ja epäilenkin että sinä et niitä veroja edes maksa, kun tuollaisia kyselet..
Yksityislääkäri kirjoittaa vain lähetteen julkiselle puolelle, jossa lapsesi oikeasti hoidetaan.
USAssa, jossa sairaanhoito maksetaan oikeasti vakuutuksista, lastesi vakuutuksiin menisi vähintään 600 euroa kuukaudessa, todennäköisesti enemmän.
Lisäksi niillä verorahoilla kustannetaan esimerkiksi lastesi päivähoito ja koulu.
Yhdysvalloissa sekin on kallista touhua. Lisäksi maksat minun tyttäreni huippukalliin koulutuksen taidealan oppilaitoksessani sekä anoppini ympärivuorokautisen hoidon sairaalassa, josta hän ei enää pääse kotiin. Myös sinun tyttäresi, äitisi ja anoppisi saavat yhtä hyvän palvelun, jos sitä tarvitsevat. Tiet, joilla ajat, kadut, joilla kävelet, sillat, jotka ylität. Kaikki verovaroin.
mun syöpähoitoihin ja sairaspäivärahoihin, varmaan joku 30-40 000 e mennyt vuoden aikana. Ise olen maksanut kolmisensataa.
mun naapurin arskan kurkusta alas.