En käytä alushousuja, onko se sinusta ällöttävää?
Kesälläkin istun pelkällä hameella bussin penkillä tai junassa. Tai bussipysäkillä. Ja paljas kalju pimppini koskee siihen istuimeen. Onko se yök vai ok?
Kommentit (67)
Teen samaa ja minulla on runsas valkovuoto. Ei se haittaa. Ihan normaalia! Ainoa pikku ongelma on se, että minulta lirahtaa joskus jos yskäisen tai nauran. Jos istun juuri jossain se ei haittaa, kukaan ei huomaa jos penkkiin tulee pieni läiskä. Yleensä ei tule isoa lorahdusta. Joskus tietenkin jos on pissahätä niin sitten se vaan tulee enkä pysty enää estämään. Se hävettää. Ja se, jos lorahdus tulee kun seison ja pissa alkaa valua jalkoja pitkin.
Entäs jos istut, ja on hame päällä. Tosi hienon näköistä sit kun siitä nouset. Ei kai sekään sit haittaa, hyi helvetti.
Jos istuu penkillä hameen kanssa ilman alushousuja niin miten on mahdollista että vittu osuu istuimeen? Roikkuuko se puoli metriä ulkona teillä? Mun tussuni on sievä ja siivosti jalkovälissä, ei ulkona.
Tälläkin hetkellä istun bussissa hame päällä ilman alushousuja. Painan pimpsukkaa tiukasti penkkiin ja hinkkaan vähän. Kiva kun saa istumatuntumaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 09:04"]Tälläkin hetkellä istun bussissa hame päällä ilman alushousuja. Painan pimpsukkaa tiukasti penkkiin ja hinkkaan vähän. Kiva kun saa istumatuntumaa.
[/quote]
Kuule lopetahan se eritteidesi levittäminen, oksetus
Siis kai sulla hame tai pitkät housut on penkin ja elimesi välissä? Miksi se ketään häiritsee, kunhan et alasti kulje.
Av takia olen lopettanut uimahallissa käymisen, irtokarkkien ostamisen ja nyt sitten tämä. En enää ikinä matkusta julkisissä kulkuvälineissä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2011 klo 07:20"]
[/quote]
Kansan syvät rivit vielä 1900-luvun alkuun. Tosin silloin oli hameet pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Teen samaa ja minulla on runsas valkovuoto. Ei se haittaa. Ihan normaalia! Ainoa pikku ongelma on se, että minulta lirahtaa joskus jos yskäisen tai nauran. Jos istun juuri jossain se ei haittaa, kukaan ei huomaa jos penkkiin tulee pieni läiskä. Yleensä ei tule isoa lorahdusta. Joskus tietenkin jos on pissahätä niin sitten se vaan tulee enkä pysty enää estämään. Se hävettää. Ja se, jos lorahdus tulee kun seison ja pissa alkaa valua jalkoja pitkin.
Nyt meni pissafetissin puolelle.
Sun pillushan se siinä paskaantuu, kun hinkkaat sitä meidän muiden piereskelemiin penkkeihin. ;D
Joku voinu yrjötäkin hyvässä lykyssä, spuget kusta ja et uskokaan, missä kaikkialla jengi on istunut niillä samoilla housuilla, joilla istuu siihen bussin penkkiin.
Onko sulla useinkin alapää tulehtunut, tyttökulta? ;)
Itse en käytä alushousuja koska en omista stringejä ja muista alushousuista näkyy pikkarirajat läpi tämä on vähän noloa kertoa...
Ei mua sinällään kiinnosta. Itsekin olisin mielellään joidenkin vaatteiden kanssa ilman, mutta mulla on melko runsas valkovuoto, ja kaiken lisäksi säätelykeskus reagoi tuottamalla lisää heti jos tapahtuu jotakin vähänkään kiihottavaa. Mitään suojia en käytä, pikkarit riittävät pitämään kaiken aisoissa, mutta ohuessa hamekankaassa kyllä pelkäisin, että läntti jää pyllyyn kun nousen jostakin.
Olisi kamalaa, jos kotiini tulisi vieras, joka hieroisi paljaita paikkojaa sohvaan, jossa sitten lapset istuvat/leikkivät.
Ruokapöydän tuolitkin pitäisi polttaa ja ovat kalliit Aallon tuolit.
Tuli tuosta mieleen, kun olin tullut kotiin yhden yön tuttavanaisen kanssa, ja hän hyppäsi istumaan keittiön pöydälle nostaen hameen vyötärölle paljastaen kauniin p*llunsa. Hän kysyi, että tässäkö yleensä syön, ja samalla nojasi taaksepäin käsiinsä, nosti kantapäät pöydän reunalle, ja sanoi, että nyt olisi herkkua tarjolla, tule nuolemaan. Se olikin ensimmäinen kerta kun nuolin posliinia siinä pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta mieleen, kun olin tullut kotiin yhden yön tuttavanaisen kanssa, ja hän hyppäsi istumaan keittiön pöydälle nostaen hameen vyötärölle paljastaen kauniin p*llunsa. Hän kysyi, että tässäkö yleensä syön, ja samalla nojasi taaksepäin käsiinsä, nosti kantapäät pöydän reunalle, ja sanoi, että nyt olisi herkkua tarjolla, tule nuolemaan. Se olikin ensimmäinen kerta kun nuolin posliinia siinä pöydässä.
Se, että istuilisi paljaalla pllulla julkisille penkeille tms. olisi vähän ällöä sen takia, että mitä kaikkea pskaa niistä voisi siirtyä naiseen. Mutta se olisi ällön vastakohta, jos nainen nostaisi hametta ja istuisi kasvoilleni ja antaisi puhdasta posliinia nuoltavaksi orgasmiin asti.
Vaimoni kulkee monesti kesällä hamessa ilman alushousuja. Minkin rupesin käyttää sisähousuttomia sortseja kommandona. On mukava istua ruotsinlaivan kansi baarissa kesällä.
Vaikka itsekkään en käytä alkkareita kuin joskus, en käsitä miten mikään minnekkään tarttuu, sillä; enhän nyt alastomana istuksi missään!! Mietiikää nyt.
Onhan housut tai hame tai mitä vaan, ei kai monikaan alaosa täysin paljaana kuljeksi!
Yök.