En käytä alushousuja, onko se sinusta ällöttävää?
Kesälläkin istun pelkällä hameella bussin penkillä tai junassa. Tai bussipysäkillä. Ja paljas kalju pimppini koskee siihen istuimeen. Onko se yök vai ok?
Kommentit (67)
Mutta enemmän sinun pitää pestä vaatteitasi (housuja ainakin) kuin minun. Niiden käyttöikä lyhenee.
Teen samaa ja minulla on runsas valkovuoto. Ei se haittaa. Ihan normaalia! Ainoa pikku ongelma on se, että minulta lirahtaa joskus jos yskäisen tai nauran. Jos istun juuri jossain se ei haittaa, kukaan ei huomaa jos penkkiin tulee pieni läiskä. Yleensä ei tule isoa lorahdusta. Joskus tietenkin jos on pissahätä niin sitten se vaan tulee enkä pysty enää estämään. Se hävettää. Ja se, jos lorahdus tulee kun seison ja pissa alkaa valua jalkoja pitkin.
Kesälläkin istun pelkällä hameella bussin penkillä tai junassa. Tai bussipysäkillä. Ja paljas kalju pimppini koskee siihen istuimeen. Onko se yök vai ok?
mutta ei kävis mielessäkään antaa sen pimpsan koskea jotain paikkoja. Etenkään mitään likasta bussipysäkinpenkkiä johon joku on vaikka räkäänsä pyyhkiny. Yöks.
Housujen kanssa en juurikan harrasta ilman pikkareita oloa, koska silloin kun alkkarit on käytössä niin vähintään kerran päivässä vaihtoon. Housuja ei viitsi yhden päivän käytön jälkeen pestä.
Teen samaa ja minulla on runsas valkovuoto. Ei se haittaa. Ihan normaalia! Ainoa pikku ongelma on se, että minulta lirahtaa joskus jos yskäisen tai nauran. Jos istun juuri jossain se ei haittaa, kukaan ei huomaa jos penkkiin tulee pieni läiskä. Yleensä ei tule isoa lorahdusta. Joskus tietenkin jos on pissahätä niin sitten se vaan tulee enkä pysty enää estämään. Se hävettää. Ja se, jos lorahdus tulee kun seison ja pissa alkaa valua jalkoja pitkin.
Tenat käyttöön, mutta silloinhan tarvii alkkarit..
ainahan on mahdollisuus, että tuuli heittää hametta ylös.
Todellakin, meitä on moneksi. Kiksinsä kullakin.
ainahan on mahdollisuus, että tuuli heittää hametta ylös.
Todellakin, meitä on moneksi. Kiksinsä kullakin.
mulla on töissä sellainen omituinen huvitus että eräälle asiakkaalle on välillä kiva vilauttaa isovarpaiden väliä. :D että tosi moneksi meitä on. Eikä meillä edes ole sen kummempaa suhdetta, molemmat ollaan tahoillamme aviossa.
Riippuu siitä, jääkö kakkarantuja ja kuinka voimakasta ahterihikoilusi on.
Minä en myöskään käytä alusvaatteita muuten kuin kuukautisten aikana. Ei ole mielestäni outoa.
Neiti Pervovuoko se siellä tuulettelee olemattomia aivojaan. Suurin osa on valunut jo bussin ja junan penkeille.
ei se ole ''ällöä'' jos ei tyrkytä sitä (esim. eräs rouva/neiti mikä lie kahvillassa nosti hameen korviin ja ei alushousuja, noh olihan se humalassa :D)
kuitenkin. eikö sinua ällötä joka likainen penkki ja istut siihen ja huomaat kuinka alapääsi koskettaa pintaa? ei itsellä tulisi mieleenkää istahtaa alapää paljaana penkille.. Olen kuitenkin aika tarkka alapääni hygieniasta vaikka en uskoisikaan saavani ''pöpöä'' penkistä tai jostain muualtakaan. Mutta silti.
Ehkä siksi kuulun noihin alkkareiden kuluttajiin vaikka kotona tykkään ''hillua'' pimpsa paljaana, ihan vain miehenikin iloksi ;)
Kirjoituksesi paljastaa ettet ole nainen.
Hamehan pitäisi nostaa korviin jotta kosketus istuimeen syntyisi.
joka taas pitää kaksia alushousuja päälekkäin aina. Eli tapansa kullakin. Ilman alkkareita en itse kulje.
taisin nähdä sinut eilen bussissa. Istuit hajareisin tuolilla eikä sinulla ollut alushousuja. Tummanruskeat pitkät häpykarvat!
Sinulle on varmaan enemmän haittaa siitä että pillusi koskettaa julkisten tilojen istumia, ei niinkään minulle.
Onko koulussa tylsää?
on yök - ainakin palstan mittapuulla. Mua ei yökötä ihmisten terve hienhajua tai se, ettei kaikki peseydy joka päivä.
Itsekin oleilen varsinki kotona paljon ilman alkkareita, paitsi nyt raskausaikana, kun valkovuotoa tulee niin paljon. Paksumpia housuja en voisi pitää ilman pikkuhousuja, koska tuntuis epämukavalta, en tykkäisi myöskään hieroa pimpsaani esim. julkisten kulkuneuvojen penkkeihin.
Sä saat tehdä kuten haluat, ei mua ällötä.