Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen stondis/orgasmi ja Cipralex

Vierailija
24.03.2011 |

Hei!

Onko kellään miehellä ollut käytössä Cipralex mielialalääkettä? Mun miehelleni määrättiin sitä n. kuukausi sitten 10mg päiväs ja nyt ongelmana on, että panot on venyny mielettömän pitkiks jyystösessioiksi (voi mennä tuntiki ennen ku mies laukeaa). Joskus se on ihan kivaaki, mutta kyllä yleensä alkaa itellä paikat puutua ja harmittaaki tossa ajassa. Myöskään poskihoitoo en voi tehä, ku ennen riitti 5-10min, nyt pittäis jaksaa lutkuttaa moninkertanen aika. :( Kalu pysyy kyl kovana, et sinänsä paneminen sujuu onneks, ettei lerpahda kesken... Mut et voisko ees välillä saada vähän nopeemmin???

Voiko tälle asialle tehdä jotain? Meneekö ohi, vai onko tää sivuvaikutus koko sen ajan, kun lääkettä käyttää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä. Se on iha sama mitä naisil tarjotaan niin se on koht jotain mitä ne ei halua.

Laukee liian nopeasti - laukeaa liian hitaasti.

Niin kauan ku ei itse tiedä mitä haluaa ei kannata valittaa muiden tekemisistä.

-kirjaa odotellessa-

Vierailija
2/12 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitalopraami (mm. cipralex) ja essitalopraami ovat juuri tuollaisia, miehille yliluonnollisen keston tuovia, lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko kellään miehellä ollut käytössä Cipralex mielialalääkettä? Mun miehelleni määrättiin sitä n. kuukausi sitten 10mg päiväs ja nyt ongelmana on, että panot on venyny mielettömän pitkiks jyystösessioiksi (voi mennä tuntiki ennen ku mies laukeaa). Joskus se on ihan kivaaki, mutta kyllä yleensä alkaa itellä paikat puutua ja harmittaaki tossa ajassa. Myöskään poskihoitoo en voi tehä, ku ennen riitti 5-10min, nyt pittäis jaksaa lutkuttaa moninkertanen aika. :( Kalu pysyy kyl kovana, et sinänsä paneminen sujuu onneks, ettei lerpahda kesken... Mut et voisko ees välillä saada vähän nopeemmin??? Voiko tälle asialle tehdä jotain? Meneekö ohi, vai onko tää sivuvaikutus koko sen ajan, kun lääkettä käyttää?

Miehelleni määrättiin sitä ja tätä. uskokoon ken haluaa. Kyselet joko omia ongelmiasi tai sitten olet homo.

Vierailija
4/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko kellään miehellä ollut käytössä Cipralex mielialalääkettä? Mun miehelleni määrättiin sitä n. kuukausi sitten 10mg päiväs ja nyt ongelmana on, että panot on venyny mielettömän pitkiks jyystösessioiksi (voi mennä tuntiki ennen ku mies laukeaa). Joskus se on ihan kivaaki, mutta kyllä yleensä alkaa itellä paikat puutua ja harmittaaki tossa ajassa. Myöskään poskihoitoo en voi tehä, ku ennen riitti 5-10min, nyt pittäis jaksaa lutkuttaa moninkertanen aika. :( Kalu pysyy kyl kovana, et sinänsä paneminen sujuu onneks, ettei lerpahda kesken... Mut et voisko ees välillä saada vähän nopeemmin??? Voiko tälle asialle tehdä jotain? Meneekö ohi, vai onko tää sivuvaikutus koko sen ajan, kun lääkettä käyttää?

Kyllä tuo vaikutus miehillä on juuri tuollainen. Ei ole kivaa lopulta kummallakaan. Nyt rohkeesti lääkärin juttusille. Lääkkeenvaihto voi auttaa tuohon vaivaan.

Vierailija
5/12 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut tuota kyseistä mieliala lääkettä määrättynä, ja kyllä tekee keston yliluonnollisen pitkäksi, jyystää sais monta tuntia. eipä se kauheen kivaa oo jos joka kerta ottaa melkein 3 tuntia.... toiset tykkää toiset ei...

Vierailija
6/12 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaava geneerinen tuote kuin Cipralex, jossa on siis sama vaikuttava aine essitalopraami. Huomasin tosi nopeasti, että stondis ei ainakaan kärsi käytöstä, mutta orgasmin tuleminen on vaikeampaa kuin ennen.Nyt on 2 viiikkoa kuuria takaan, mutta toi sivuvaikutus alkoi heti mutaman päivän käytön jälkeen. Ennen lääkitystä tämä ei todellakaan ollut mikään ongelma. Olen myös huomanut, että minua ei paneta ihan yhtä paljon kuin aiemmin.

Asiaan tuntuu auttavan, kun keskittyy hommaan tosissaan. Kun naimiseen tosissaan innostuu ei toi asia muodostu ongelmaksi. Mitkään puolipakolla vedetyt pikasessiot ei varmaan onnistu. Intohimoa peliin:)

Muutoin lääkitys on ollut erittäin positiivinen kokemus. Ensimmäisen kerran vuoteen ei vituta jatkuvasti ja jaksaa suunnitella tulevaisuutta ja keskittyä elämästä nauttimiseen.

Vierailija
7/12 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoha ois hyvä lääke mulle kun tuppaa mälli lentämään liian aikaisin.

8/12 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mieliala lääkkeet "latistaa" mielen eli tasaavathuippuja ja notkoja, jiten noin käy aina. Jopa tupakan vieroituslääkkeellä. Myöskään humalasta ei ei tule enää yhtä hyvälle tai pahalle tuulelle. Itse käyttäjä ei tuota huomaa, mutta muut kyllä. Ennen toijelias tyyppi ei enää saa oikeen mitään aikaiseksi, eikä mikään huvita. Vaarallisia nuo mieleen vaikuttavat lääkkeet.

Vierailija
9/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin varoittaa että pitkään käytettynä ei tarvitse jyystää pitkään. Sen sijaan erektiota saa odotella pitkään jos ollenkaan. Olen lopettanut kyseisen lääkkeen juuri tuosta syystä. Miehille vähän huono lääke.

Vierailija
10/12 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yhden kuurin pahimpaan masemnukseen.

Erektion saamiseen tarvitsi suuseksiä, ja sitten ei meinannut millään "tappaa nallia".

Libido myös heikkeni.

Vierailija
11/12 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/masennuslaakkeen-seksuaal…

https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/tutkim…; seksuaaliterveysklinikka on päivittänyt sivuja niin ei toimi toi linkki juuri nyt.

Todella hyviä linkkejä SSRI ja SNRI pysyvistä seksuaalihaitoista

Vierailija
12/12 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu . Ns. Sivuvaikutus