Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjallisuudesta/kirjoista tietävät! AUTTAKAA!

Vierailija
24.03.2011 |

ystävälläni on nyt jonkinnäköinen kriisi menossa, häntä hirvittää, että melkein jokaisella kaverillaan on jo oma perhe ja hän on vieläkin yksin, minun rauhoittelut eivät auta.

Hän täyttää launtaina 24 (kyllä VASTA) ja ajattelin, että tietääkö joku kirjan jossa olisi tsempattava teksti... että ei vaan ole hänen aika vielä, tai miten sitten sitä miestä voi löytää... ja jos ei löydäkkään ihan nyt heti, niin mihin asioihin kannattaa keskittyä..

kiitos etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki käy, en itsekkään tiedä joten vaihtoehtoja tänne..

ap

Vierailija
2/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tutustunut sellaiseen kuin Calling in the One. Self-helppiä siis. On tarkoitettu "sielunkumppanin" löytämiseen, mutta itse käytän rakkaudellisemman elämän ja itseni löytämisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kirjahyllyssä lainana työkaverilta se "Salaisuus", by Rhonda Byrne, joka kuulemma auttaa "vaivaan kuin vaivaan" (työkaverin mukaan). En ole avannut opusta vielä, joten en itse tiedä siitä, mutta se on kuulemma avain onneen tms. Katsopa, olisiko siitä apua ystävällesi.

Vierailija
4/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opas tai miten riitelet oikein kumppanisi kanssa :) opas. Hän voikin huokasta helpotuksesta, että ei kuulu kohderyhmään. Miten hoidat suhdettasi opas :)

Vierailija
5/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kaikki kuulu self help -opusten kohderyhmään. Jos joku ostaisi mulle self help -kirjan, en kyllä ainakaan ilahtuisi. Tai ainakin ajattelisin, että tuo ihminen ei kyllä tunne mua ollenkaan.

Vierailija
6/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luen ne kaikki...

Ap:n ongelmaan sanon, että älä osta mitään. Kai se siperia parantaa naiivit.

etteivät kaikki kuulu self help -opusten kohderyhmään. Jos joku ostaisi mulle self help -kirjan, en kyllä ainakaan ilahtuisi. Tai ainakin ajattelisin, että tuo ihminen ei kyllä tunne mua ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan vinkkejä kyselen, joten kiitos muille neuvoista! ap

Vierailija
8/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteiv Jos joku ostaisi mulle self help -kirjan, en kyllä ainakaan ilahtuisi. Tai ainakin ajattelisin, että tuo ihminen ei kyllä tunne mua ollenkaan.

Ainakin haluan ostaa self help -kirjat itse, muutoin tulee mieleen että olen kavereiden mielestä onneton reppana joka tarvitsee apua miehen löytämisen, painon pudottamiseen tai muutoin vaan onnellisuuden löytämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi