Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko stringit käytössä?

Vierailija
24.03.2011 |

Meni monta kuukautta taukoa mutta tänä aamuna taas tuli aloitettua stringien käyttö. Jotenkin vaan tykkään niistä ja on tullu hankittua varmaan 10 erilaiset.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaatteitteni. Niin hölmöjä pöksyjä käytän vain kun on ns. pakko, eli kun on ohuet tai vaaleat housut tai hyvin ihonmyötäinen hame.

En ole tässä suhteessa oikein ihannenainen, en pidä stringeistä enkä stay-upeista. Olen peruspikkari- ja sukkahousuihminen.

Vierailija
22/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin niistä tykkääviä. Luulin että olen ainoa.. Juu käytössä nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt naisia, jotka ovat varmaankin käyttäneet stringejä jotta rajat eivät kuultaisi vaatteitten päälle. Sen sijaan on kuultanut selluliitti perseposkista. Kaunista.

Vierailija
24/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko parempi että housujen läpi kuultavat sitten sekä "tavallisten" alushousujen rajat + selluliitit?

nähnyt naisia, jotka ovat varmaankin käyttäneet stringejä jotta rajat eivät kuultaisi vaatteitten päälle. Sen sijaan on kuultanut selluliitti perseposkista. Kaunista.

Vierailija
25/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee enimmäkseen pidettyä juhla-asujen alla. Myös kesäisin tanssivaatteiden kanssa mutta muutenkin enemmän kesällä. Ihan sama onko hame tai housut

Vierailija
26/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnekseni kaikki mieheni ovat tykänneet myös ;) Mutta siis ennemmin pidän persvaossa jotakin mikä on sinne tarkoitettu, kuin revin sieltä pois epämukavia peruspikkareita. Mulla on nätti peppu, ja hyvät (matalat, ei kainailoihin kiskotut) stringit imartelee sitä todella. No joskus käytän hipstereitäkin, jos tosi nätit sattuu löytymään.

Ja mulle on aivan yks paskanhailee onko stringit MUODISSA vai ei, ne on ALUSHOUSUT for crying out loud :D

Vierailija
27/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille,varsinkin jos perse on iso.(suurimmalla osalla naisista on iso perse).Stringien käyttö ei sovi isoille perseille.Ne näyttää ihan kamalalta !

Kalle (muodin ammattilainen)

Vierailija
28/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin persiissäni vaan työkseni. String= merkkijono.

Vierailija
29/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringejä ja monen muun mallisia alushousuja. Myös materiaalit ja värit vaihtelevat, alusvaatelaatikkoni on melko monipuolinen. :D Mun mielestä stringit on tosi mukavat, jos ovat oikean kokoiset, samoin kuin myös esimerkiksi hipsterit ja ihan tavallisen malliset alushousut.

Aivan yksi hailee, ovatko out, en jaksa miettiä olemistani ja elämistäni sen mukaan, mikä on muodissa. Ja hyvänen aika, eihän niitä nyt kovin moni näekään. Hoikka olen ja pyöreäpyllyinen, että sen puolesta tuskin näytän stringeissä(kään) naurettavalta. Hiivaa tai mitään alapään tulehdusta mulla ei ole ikinä ollut.

Vierailija
30/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-juttu.

Vierailija
31/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringeistä, koska en tykkää kankaasta peppuvaossa. Mulla on tapana ostaa aina yhden alkkarit koekäyttöön, ja kun totean, etteivät ne mene persvakon, ostan parit lisää. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin alkkarit persvaossa.

Vierailija
32/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja ympärivuoden, paitsi silloin raskausaikana oleilin paljon ilman mitään.

Vierailija
33/38 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoilin joskus.En tykkää.Ne tuntuu perseessä kauheelta.Vessassa käydessä paskalla täytyy pyyhkiä tosi hyvin ettei kaikki tartu siihen "persnaruun" sit haisee koko päivän

Vierailija
34/38 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikinä en käyttäisi sellasia,aiheuttaa tulehduksia kun jatkuva hinkkaus vaossa ja naru kuljettaa paskaa kokoajan eteenpäin.

Kait niistä joku orkut sa mut mä en ja toivottavasti muoti muuttuu ettei nuorten tyttöjen tartte pakaroitaan paleltaa poikien takia,koska sitähän tämäkin taas ON miksi aina pitää näyttää perse hyvältä vaikka on kesitalvi?

On ne talvivaatteetkin keksitty ja vielä alusvaatteetkin.

Vierailija
35/38 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori kukkii av:llä.

Vierailija
36/38 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, tuntuvat ihan kamalilta ja kaiken lisäksi näyttävätkin mielestäni tosi koomisilta ja mauttomilta, eli ei mitään syytä käyttää. Ainut syy käyttää voisi olla vaikka jokin juhlamekko, josta kaikki tavalliset alushousut näkyvät läpi. Sellaisissa tilanteissa olen joskus stringeissä kituutellut yhden illan, mutta ovat ne kyllä niin häiritsevät ja hiertävät ja inhottavat, että vaikea ymmärtää miten ne voivat joidenkin mielestä olla mukavat päällä.

Sellaisia pitsihousuja -olisiko just niitä puolistringejä- olen joskus ostanut, jotka siis eivät ole stringit, mutta "lahje" kuitenkin nousee aika ylös takaa. Näyttävät suht kivoilta mutta niinikään tuntuvat kamalilta, eivät meinaan hetkeksikään asetu aloilleen vaan pyrkivät persvakoon tai muulla tavalla kiristävät, hiertävät ja vääntävät johonkin suuntaan.

Mieluiten pidän puuvillaisia hotpantseja, jotka eivät näytä mummohousuilta mutta eivät myöskään hierrä eivätkä aiheuta tulehduksia. Ja mikä parasta, ei tarvitse joka sekunti olla tietoinen omista alushousuistaan vaan ne voi unohtaa kun ei ole jatkuvia fyysisiä "oireita".

Vierailija
37/38 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi edes laittaa sringejä, kun voi olla kokonaan ilman? Eihän ne lämmitä eikä mitään,  vaan vain tukkii vaginan aukon ja sen ilmastoinnin.

Kesäaikaan ei kannata laittaa pikkuhousujakaan, ja kotona olen aina hameen tai mekon alla ilman pikkareita. Naiset pärjäsivät ilman pikkuhousuja tuhansia vuosia. Freedom!

Vierailija
38/38 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä pitävä nainen tuntee olonsa seksikkääksi kun on laittanut sukuelimensä pussiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi