Joko stringit käytössä?
Meni monta kuukautta taukoa mutta tänä aamuna taas tuli aloitettua stringien käyttö. Jotenkin vaan tykkään niistä ja on tullu hankittua varmaan 10 erilaiset.
Kommentit (38)
vaikka kroppa onkin kuosissa.
inhottava tunne, että perseessä on naru.
pidän trikoisia hipstereitä, minkä rajat ei näy housujen läpi
en oo käyttänyt niitä varmaan 10 vuoteen. mun mielestä ne on vanhanaikaiset
Pakkasien aikaan oli muunlaiset alkkarit.3
niitä muka vielä nykyään kaupoista?
niitä muka vielä nykyään kaupoista?
En ole nähnyt aikoihin.
Kuka ihme enää viitsii edes pitää stringejä? Nehän on yhtä menneen talven lumia kuin esimerkiksi nomination-korut.
Ehkä joidenkin läpinäkyvien, vartalonmyötäisten juhla-asujen yhteydessä voisin kuvitella moisiin epämukavuuksiin pukeutuvani, mutta en todellakaan tahtoisi käyskennellä omaehtoisesti hammaslanka p*rseessä joka päivä!
Nehän sitä paitsi todistettavasti lisäävät esim. alapäähiivaa ja valkovuotoa sekä muita ongelmia hankaavuutensa vuoksi. Terveysvaarakin siis kaiken muun lisäksi!
Kuuluivat kultaiseen 90-lukuun, siis nuoruuteeni. No on niitä pari jemmassa, jos päällysvaatteet ehdottovasti sellaisia vaatisivat, mutta vapaaehtoisesti en niitä ylleni "pue". En en en.
aloituksen perusteella..
Minä en muita käytäkkään.
Itse olen käyttänyt stringejä viimeiset n.10 vuotta, välillä koettanut totutella muunlaisiin alushousuihin mut ei onnistu. Varmaan perseeni on sitten jotenkin epämuodostunut, mutta olipa mulla minkä tahansa muunlaiset alushousut jalassa, vaikka sellaiset bokserimalliset, ne tuppaa aina rullautumaan kankkujen väliin ja sekös se vasta inhottavalta tuntuukin! Eikä tuo stringien naru oikeasti tunnu miltään.
ja missäköhän todistetaan stringien aiheuttavan hiivaa ja vaivoja ? joopajoo taas :D
paljon hiivatulehduksia, ja gyne käski välttämään tiukkoja alushousuja, esim. stringejä.
ja missäköhän todistetaan stringien aiheuttavan hiivaa ja vaivoja ? joopajoo taas :D
paljon hiivatulehduksia, ja gyne käski välttämään tiukkoja alushousuja, esim. stringejä.
sanoa, etteivät ne varmaan kaikille hiivaa aiheuta, vaan semmoisille, joilla on siihen muutenkin jotain taipumusta.
Raskausaikana jotain muita tai ollut ilman.
Raskausaikana minulla on niitä hiivatulehduksia myös ollut, ei koskaan muuten.
Mä pidän sellaisista "puolistringeistä", joissa ei todellakaan ole narua persevaossa. Kaikkein mieluiten sellaisista saumattomista, tuntuu kuin ei olisi mitään päällä. Toki laatikossa on myös sexyjä stringejä mutta enpä niitä kovin paljon käytä.
Ja jos vartalo ei ole hoikka, todella huvittavan näköiset.