Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvanut luomi huolettaa

Vierailija
24.03.2011 |

Olen panikoija,saan aina kaikki mahdolliset taudit ja aina vakavassa muodossa.

Nyt huolettaa 15 vuotta paikoillaan ollut koholuomi,joka on kasvanut.Se on ihovärinen ja tuollainen pyöreä "uloke" hiusrajassa niskan puolella.

Kävin näyttämässä sitä lääkärillä Diacorissa heti kun huomasin sen kasvaneen.Hän sanoi,ettei minun tarvitse olla lainkaan huolissaan,kyseessä hyvälaatuinen luomimuutos ja että luomet tuppaavat kasvavan joskus.Totesi,ettei sitä tarvitse edes poistaa.

Nyt ongelma on se,etten saa tuota luomea mielestäni.Mitä enemmän sitä ajattelen,sitä enemmän siinä on alkanut "tuntua" kaikenlaista.SE ei ole kipeä eiukä kutise,mutta siinä ikään kuin tuntuu jotain.

Aion poistaa luomen kyllä,mutta olisikohan aihetta tehdä se kiireellisesti yksityisellä ja maksaa siitä n.200 e vai voinkohan rauhoittaa mieleni ja odottaa terveyskeskuksen aikaa.

Mitä arvelette,onko kokemusta koholuomista?

Katselin kyllä kuvia melanoomaluomista ja luin aiheesta,minun luomeni ei täytä kriteerejä siihen,mutta silti asia pelottaa kovasti.Olen tässä jo miettinyt miten lasten käy jos olisikin pahalaatuista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko missä kävit poistattamassa tuolla hinnalla?

Vierailija
2/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko missä kävit poistattamassa tuolla hinnalla?

niin keskustan Diacorissa. Kaksi 20 min. toimenpideaikaa otin peräkkäin ja samalla kerralla voi poistaa just tuon 10-15 luomea (mulla osa oli pieniä). Melkein tasan vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis poistivat tuolla hinnalla noin monta luomea??

Vierailija
4/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saa vaikka oman nenänpäänsä kihelmöimään ja tuntumaan oudolta jos tarpeeksi alkaa sitä miettiä ja surra.

Vierailija
5/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsiluomet eivät ole vaarallisia. Luota lääkärin mielipiteeseen ja odota rauhassa tk-aikaa. t:lähihoitaja

Vierailija
6/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaikka useampi mielipide lääkäreiltä. Jos kaikki on samaa mieltä, voit huokaista helpotuksesta. Ehkä sinun kannattaisi puhua tuosta ahdistuksesta myös, sinun ongelmasi ei taida olla luomi vaan ahdistus.

Vierailija
7/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se sijaitsee pään alueella.Jos olisi vaikkapa raajassa,asia ei tuntuisi niin pahalta.

Minulla on kerran aiemmin leikattu luomi jossa oli basaliooman alkua,kai sekin on tässä takaaivossa vielä.

mutta siis jos olisitte minä,olisitteko huolissanne?Ja kannattaako tuota siis poistaa jos lääkäri sanoo että ei?

Vierailija
8/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, mutta jos olen lääkärillä käynyt, ja minulle on sanottu että aihetta huoleen ei ole, niin silloin en voi mitään muuta kuin luottaa lääkärin sanaan. Monella lääkärillä en ala juoksemaan, ei vaan ole aikaa siihen.

Vierailija
9/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta,"hauskaa" että tulkitsit asian juuri oikein.Kai tämä juontaa juurensa perusturvattomuudesta ja siitä,että elämä on tuonut niin paljon surua ja kaikkea että aina sitä pelkää pahinta.

Vierailija
10/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso eri yksityisten hinnastoja. Yhden luomen voi saada poistettua paljon halvemmallakin kuin 200:lla.

Vierailija
11/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole edes varsinainen luomi vaan orvaskeden liikakasvua, eivätkä rasvaluomet muutu oikeastaan ikinä pahanlaatuisiksi. Minullakin on hiusrajassa pari. Poistata ihmeessä jos häiritsee, saattaa se ainakin kasvaa aika isoksi ja tummua ajan mittaan.

Vierailija
12/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pk-seudulla alle 200 e saa poistoa.

Vierailija
13/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen panikoija,saan aina kaikki mahdolliset taudit ja aina vakavassa muodossa.

Nyt huolettaa 15 vuotta paikoillaan ollut koholuomi,joka on kasvanut.Se on ihovärinen ja tuollainen pyöreä "uloke" hiusrajassa niskan puolella.

Kävin näyttämässä sitä lääkärillä Diacorissa heti kun huomasin sen kasvaneen.Hän sanoi,ettei minun tarvitse olla lainkaan huolissaan,kyseessä hyvälaatuinen luomimuutos ja että luomet tuppaavat kasvavan joskus.Totesi,ettei sitä tarvitse edes poistaa.

Nyt ongelma on se,etten saa tuota luomea mielestäni.Mitä enemmän sitä ajattelen,sitä enemmän siinä on alkanut "tuntua" kaikenlaista.SE ei ole kipeä eiukä kutise,mutta siinä ikään kuin tuntuu jotain.

Aion poistaa luomen kyllä,mutta olisikohan aihetta tehdä se kiireellisesti yksityisellä ja maksaa siitä n.200 e vai voinkohan rauhoittaa mieleni ja odottaa terveyskeskuksen aikaa.

Mitä arvelette,onko kokemusta koholuomista?

Katselin kyllä kuvia melanoomaluomista ja luin aiheesta,minun luomeni ei täytä kriteerejä siihen,mutta silti asia pelottaa kovasti.Olen tässä jo miettinyt miten lasten käy jos olisikin pahalaatuista.

eli sikäli ei ihme, että asia mietityttää sinua. Itse kävisin tuossa tilanteessa yksityisellä, kun hintakaan ei ole tuon kovempi. Siellä saisi takuulla hyvää hoitoa-

Vierailija
14/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä vanhempi mieslääkäri totesi heti,ettei syytä huoleen.Kysymys nyt vain kuuluu,voikohan tuohon luotaa.. Ensi vkolla on aika omaan tk:hon muissa asioissa ja ajattelin samalla kysyä vielä hänen mielipidettään.

Vierailija
15/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli selässä ja raskaus aikaan kasvoi isommaksi. Kävin poistattamassa sen.

Kyllä ne lääkärit on oikeassa tällaisissa asioissa :)

Vierailija
16/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni luomista. Lapsi 10v ja useita luomia kasvoissa esim. Pieniä tosin, kaulassa pari muutaman millin kokoista. Katselen ja syynään niitä ja mietin että tuleeko niitä koko ajan lisää. Olen ihan hullu. Ovatko luomet normaaleja tuonikäisillä jo?

Vierailija
17/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pk-seudulla alle 200 e saa poistoa.

ja maksoi kaikkineen noin 150 euroa. Yksityisellä siis, ja Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan