Mieheni väittää että olen hyvin mustasukkainen..
en koskaan kuitenkaan vänkää jos hän lähtee tapaaman kavereitaan.. myönnän että olen joskus saanut hepulit kun hän joku hänen naisystävistään on käyttäyyt mielestäni liian tuttavallisesti.
Mutta yleensä en ole niin mustis kuin hän väittää.
Kommentit (3)
ja minä olin silloin nuori ja sinisilmäinen. Uskoin vilpittömästi ystävyyteen. Yhtäkkiä ex alkoi keksiä, kuinka olen vainoharhaisesti mustasukkainen, jos kysyin mitä tapaamalleen naispuoliselle ystävälle kuului.
Aikaisemmin ex oli oma-aloitteisesti kertoillut ystävien kuulumisia silloin tällöin. Muutamalla ystävättärellä oli ihan hulluja miehiä. Olivat kieltäneet exäni ja naisensa yhteydenpidon ja uhkailleet exääni ym todella junttia. Naureskeltiin molemmat moisille miehille.
Kaikki näyttäytyi ihan uudessa valossa, kun minua alettiin väittää mustasukkaiseksi jotta en kyselisi mitään ja mies paneskeli näitä paria ystävää.
erityisen mainittava asia ja todistus ei-mustasukkaisuudestasi se, ettet vänkää, kun miehesi lähtee tapaamaan kavereitaan, saattaa se olla merkki siitä, että olet aika mustasukkainen, nimittäin eihän sellaisesta kuulukaan vänkätä! Siis tietenkään ei ole mitään vänkäämistä siinä, että aikuinen mies tapaa ystäviään ja harrastaa, ja jos ajattelet, että periaatteessa voisit moisesta vaikka vängätäkin, on se vähän huolestuttava merkki.
Ja miten muuten on miehesi vika, jos hänen naispuoliset ystävänsä käyttäytyvät liian tuttavallisesti (mitä se käytännössä lienee)? Miksi vedät miehellesi hepulit siitä? Hän on kai vastuussa vain omasta tekemisestään.