Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko ammattisi sellainen, että sinulla on siitä vapaa-ajallakin hyötyä?

Vierailija
23.03.2011 |

Siis muutenkin hyötyä kuin palkan muodossa :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän blogia ja otan valokuvia.

Kirjoitan työssäni ja kuvaan hieman.

Vierailija
22/27 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä on se hyöty, jota niistä vapaa-ajalle saa. Just vaikka joku sosiaalityöntekijä tai opettaja, niin enemmän tulee mieleen, että työt seuraa helposti kotiinkin, asiakkaat ja oppilaat tuntevat kadulla, eli vapaa-aikaa ei ole helppo erottaa työajasta.

Kun ekana tulee mieleen tuollaiset huonot puolet, niin mitä on ne hyödyt, joita työ antaa vapaalle?

Vierailija
24/27 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kieltenopettaja, ja se hyvä puoli on luonnollisesti hyvä ja monipuolinen kielitaito. Huonot puolet ovat juuri nuo luettelemasi, kun kaikki tuntee missä vaan liikkuu (pieni paikkakunta), ja työt todellakin seuraa kotiin. Lisäksi saa aina vähän väliä olla kääntämässä/oikolukemassa ystävien tekstejä, eikä niistä tosiaankaan aina kehtaa pyytää rahallista korvausta vaikka koko päivän tekisi töitä sen eteen.

Vierailija
25/27 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakimies.

Nykyään ammatti ei mitenkään edes "häiritse" vapaa-ajalla, koska olen ison yhtiön lakimies. Mutta täytyy sanoa, että kun suoritin tuomioistuinharjoittelun yhden pienen paikkakunnan käräjäoikeudessa (työ siis käsitti mm. toimimista oikeuden puheenjohtajana eräissä riita- ja rikosasioissa) niin kyllähän se vähän oli mielenkiintoista, kun esim. aiemmin päivällä oikeudessa asioineet (olipa sitten syytetty, todistaja, asianomistaja jne.) saattoi tunnistaa paikallisessa ruokakaupassa.

Vierailija
26/27 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovit, av-mamman profiiliin, itse analysoin muita, vapaa-ajalla nämä keskustelut ovat opettavaista luettavaa

Vierailija
27/27 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kielten parissa, ja laajasta kielitaidosta on hyötyä matkustellessa. Lisäksi nautin uusien kielten opiskelusta, joten sen voi melkeinpä laskea harrastukseksi.