kauneusklinikka tiina jylhä
kauheusklinikka paremminkin
tiina on erinomainen mainos firmastaan, ihan kuin drag queen
älkää vaan sanoko, että suomessakin tollanen piikittely- ja implanttihomma on ihan normaalia toimintaa?
Kommentit (32)
Permanentti ja silikonitissit... Mitä vielä? Valkaistut hampaat ja silikonipakarat?
naamankiristyksen. Silikoneja en kaipaa, tisti ei ole mulle niin tärkeä juttu.
1940-luvulla hiusten kihartaminen oli paheellista ja suorastaan merkki naisen kevytkenkäisyydestä. Hiusten värjäämisistä puhumattakaan... Silloin riitti taivastelijoita ja sormenheristelijöitä, jos uskalsit kiharoita laittaa. Kukas tänäpäivänä häpeää permanenttia/monisävyvärjäystä tai raitojaan, vaikka koko maailma näkee etteivät ne ole syntymälahjana saatuja???
Kauneuskirurgia on verrattavissa 40-luvun paheelliseen hiustenlaittoon. Nykyään vielä jaksetaan jauhaa ja haukkua niitä, jotka lähtevät tähän junaan mukaan. Mutta lapsenlapsenne suhtautuvat esteettiseen kirurgiaan paljon paljon rennommin! Koittakaa "av-mammojen änkyräsiipi" kestää, maailma muuttuu.
Terv. silikoniäiti
Öh. Eiköhän kirurgia ole ihan hiukkasen kajoavampaa kuin vaikkapa hiustenkiharrus. Tuntuu vähän naiivilta verrata näitä keskenään. Maailma muuttuu, mutta yritetään nyt hiukan hallita sitä muutosta tässä asiassa. Kauhistuttaa ajatus, että jo lapsille suolletaan sitä ettei ole tarpeeksi hyvä sellaisena kuin on vaan on mentävä lisäämään ja poistamaan osia itsestään kirurgisesti..
[i Kauhistuttaa ajatus, että jo lapsille suolletaan sitä ettei ole tarpeeksi hyvä sellaisena kuin on vaan on mentävä lisäämään ja poistamaan osia itsestään kirurgisesti..
[/quote]
Kuka puhui, että lapsille jotain leikkauksia suolletaan? Eihän kukaan kai lapsille niitä permiksiäkään ole laittamassa???
Valitan, mutta muutos on tullut jäädäkseen! Jos et halua sitä hyväksyä, niin olet sitä kuuluisaa av-mammojen änkyräsiipeä!
ennen noita karmeita piikityksiä yms. Siis rotu naisesta kauhu´galleriaan.
käytän botuliinia itse, tosin en mistään hinnasta menisi Tiina Jylhän klinikalle vaan käyn ihan suomalaisella ihotautilääkärillä laitattamassa. Minulle sitä laitetaan vain sen verran että rypyt ja juonteet katoavat, esim minulla otsa ja kulmakarvat liikkuvat aivan normaalisti, otsan poikkijuonteet vain ovat poissa. En siis ikimaailmassa haluaisi Linda Lampenius-tyylistä jähmettynyttä naamaa. Muita toimenpiteitä ei ole tehty enkä koe niille minkäänlaista tarvettakaan.
sen huomaa heti, kun ylähuuli töröttää tietyllä lailla, että siellä on täytettä. samoin otsa, harvalla sellasta turpeaa kiiltävää rypytöntä otsaa on luonnostaan.
mutta ihan vapaasti, ottakaa te vaan piikkejä.
mulle on toistaseks riittänyt hampaiden valkaisu ja tukan värjäys.
jos yläluonet rupeaa roikkumaan, voisin ne leikkauttaa.
never say never
ohjelma. Mielenkiintoista katsoa kun nämä ihmiset pistättävät itseensä jos jonkinmoisia aineita, auh se huulien pistely näyttää ilettävältä. Mainioin hahmo on tämä 60v. Nainen jolle tehtiin rasvaimu.
mikä toi Tiina itse on ammatiltaan? Jos sillä on oikein oma(?) klinikka? Tuskin lääkäri?
Katsoin netistä Tiina Jylhän ohjelmaa. Jäi epäselväksi onko hän kosmetologi?Kyllä hieman hygienia petti, kun sormin kavoi voiteen purkista ja sormukset sormissa. Tape näyttää syövän muutakin kuin kaurapuuroa ja juovan palauttavia pirtelöitä...
ja ei päästäisi ketään Eestiin kauneuskirurgisiin leikkauksiin. Siellä kun "plastiikkakirurgiaa" saa tehdä kuka tahansa lääkäri. Kuka tahansa saa kutsua itseään kyllä plastiikkakirurgiksi. Eestissä kun ei kuulemma alaa pysty pahemmin edes opiskelemaan. Plastiikkakirurgia on sinänsä kyllä tärkeä ala, sillä korjaavaa kirurgiaa tarvitaan yllättävän paljon. Esim. suu-ja kitalakihalkiot.
nämä operaatiot voivat myös epäonnistua ja julkisella puolella on pakko ottaa vastaan nekin potilaat, jotka ovat maksaneet naapurimaahan saadakseen operaation josta sitten seuraakin jotain ikävää. Kamalaa on myös se, että nuori tyttö haluaa tekorinnat "kohottaakseen itsetuntoaan".
Jylhän asemassa korjauttaisin korvani ja kaivaisin silmät esiin ennen kuin alkaisin muille neuvoa kauneusasioita.