Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan rikki, en tiedä mitä teen.

Vierailija
22.03.2011 |

Joudun elämään tilanteessa josta ei ole mitään ulospääsyä. Olen omaishoitaja miehelleni. Rakastan häntä kyllä, mutta olen vielä nuori ja elämäni tuntuu menevän ihan hukkaan. Ei ole ystäviä, eikä voi lomailla tai tehdä mitään kivaa. Kaikki normaali on täysin ulottumattomissa kohdaltani. Olen jaksanut jo vuosia, mutta nyt tuntuu, ettei tämä voi näin jatkua enää.

Apuja on jo, en tee kaikkea yksin, mutta siltikin. jos joskus on yksi vapaapäivä, ei se mitään auta, kun stressaamiseen se menee kuitenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, mun mielestä pitäis. Miehelle hoitaja päivän ajaksi, tai mies päiväksi jonnekin hoitolaitokseen. Tai en tiedä, eihän tällä perusongelma katoa. Siis se, että sun elämä valuu hukkaan, mutta et pysty silti jättämään rakastamaasi miestä...?

Eli en käy töissä ja mieli tekisi olla edes osa päivästä normaalielämässä, mutta ehkäpä tässä mennään pian siihen, että luovutan. Haluaisin vielä lapsenkin...Vaikeita asioita, mutta kai se päätös on tehtävä. Tiedossa on kyllä kaikki vaihtoehdot, palvelu- ja tukimuodot.

ap. *täytyy mennä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi