Transsukupuolilapset. Minulla tallainen lapsi, sis. videon
Kertokaa mita tunteita tama teissa herattaa?
Kaikki mita tama aiti ja lapsi tassa kertovat tasmaa taysin meidan tapaukseen, lapsen iat j amielenkiinnot, kaikki.
Katsokaa tama kohdasta 3.22 min:
Ja osa 3:
Kommentit (23)
5v tyttö, joka tekee ainoastaan "poikien juttuja" ja toivoo, että hänellä olisi pippeli.
Vaatteet saa vapaasti valita poikien osastolta, mutta hiukset pidän pitkinä, ei ole älynnyt niitä kinuta lyhyiksi. Juhliin lahjon tai pakotan tappelun kanssa mekon päälle...
En ole ajatellut asiasta yhtään mitään sen kummempaa. En todellakaan lähtisi kutsumaan häntä pojaksi niinkuin nuo linkkien vanhemmat. Tytölläni on tuollainen maku ja poikien kanssa on kuulemma kivempi leikkiä, ei sen kummempaa. Tyttö hän on silti.
Aikuisena saa sitten ihan itse päättää asioistaan, mutta en usko kyllä transsista olevan kyse. Ei vaan ole streotyyppinen prinsessa.
vain trendin ja tämän ylitsevuotavan sukupuolineutraaliopetusten ja homojen hyväksynnän vuoksi.
sama lapsuustausta.
Valitsin kaupasta vaatteet poikien osastolta, kiusattiin poikamaisuudesta, vieraat olettivat minun olevan poika, mm. naisten yleisessä vessassa sanottiin poikien vessojen olevan toisaalla.Ja samoin kuin 9, en voisi tänä päivänä kuvitella olevani mies, saati olevani intiimissä suhteessa naisten kanssa tai homomiesten.
Joku mainitsi tiukat sukupuoliroolipaineet, ja voisin ajatella syyn olevan ainakin osittain siinä. Isoveljelläni oli kotona eri vapauksia kuin isosiskoillani.
Ehkä ei kuitenkaan kokonaan, koska olen valinnut ammattini perinteiseltä miesten alalta.
eikä tät tapahdu usein. miksi siitä tehdään taas joku helvetin trendikäs juttu?
rikotaan loputkin sukupuoliroolit heti jos jollain on jokin mieliteko.