Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisevat kengät, miten haju pois?

Vierailija
22.03.2011 |

Ostin kalliit mokkakengät syksyllä ja ne haisee jo nyt ihan karmealle. Mulla on varmaan jotenkin normaalia pahempi jalkojen hikoiluongelma, kun kaikki kengät alkaa aina haisemaan. Olen aikaisemmin pitänyt sitä haisemista huonojen ja vanhojen kenkien merkkinä, mutta kyllä vaan näköjään kalliitkin kengät alkaa haista lyhyehkönkin käytön jälkeen.

Olisko kellään täällä av:llä hyviä vinkkejä, miten hajun vois saada pois? Käyttäisin mielelläni kenkiä myös ens talvena kun muuten ovat hyvässä kunnossa ja kalliitkin oli. Etikkaveteen noita ei voi upottaa kun ovat mokkanahkaa, lenkkareista olen saanut sillä tavalla hajut irti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaseen, sillä lähti mun työkengistä hien ja rasvanhaju. eikä tosiaan tuoksunu kauheen kukkasilta :D

Vierailija
22/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut tavaksi noin kerran viikkoon laittaa kenkiin ruokasoodaa. Eli hieron sitä sinne sisälle, pohjalliseen ja reunoille.

Haju lähtee välittömästi ja sooda ei sotke.

Lisäksi: älä käytä samoja kenkiä peräkkäisinä päivinä, vaan vaihtele kenkiä ja anna niiden tuulettua välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teet niille sun jaloille jotain.

Vierailija
24/35 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus noita erilaisia dödöjä ja etikkakonsteja yrittänyt. Ne on kuitenkin työläitä tai sitten kestävät vain vähän aikaa. Toi stuffits on siinä mielessä hyvä, että se laitetaan joka kerta kengään suoraan. esim. itselläni helppo työ vain laittaa sisuke kengiin, niin haiseminen loppuu siihen. Ei tarvitse sen enempää miettiä. Sopiva tuote tällaiselle "pikkuisen" laiskalle.

Vierailija
25/35 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta lähti paha haju kokonaan korkkareista kun ostin verkkokaupasta sportnex.fi kangaspäällysteiset sisäkkeet mitkä laitetaan korkkareiden sisään. kangas on käsitelty niin että tappaa bakteerit joista paha haju muodostuu. Ostin myös poikani kengiin. jo viikossa oli haju kokonaan pois. suosittelen.

Vierailija
26/35 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani kengat kuivuivat myös 2kertaa nopeammin un niissä on jotain sisällä mikä imee kosteuden ja silti se sisäke ei tullut märäksi

Vierailija
27/35 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa haisevat kenkäsi hyvään hintaan :)

Vierailija
28/35 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat pieneen muovipussiin kummankin kengän ja yön yli pakkaseen!

Vierailija
29/35 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Its ostin verkkokaupasta omiin korkkareihini tuotteen 

, joka laitetaan korkkarien sisälle. se on toiminut tosi

hyvin ja korkkarit ovat tosi freshit nykyisin. tollasesta

verkkokaupasta hankin: www.sportnex.fi

Vierailija
30/35 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino jota käytän on, että laittaa vähän nestemäistä deodoranttia kädelle, hieroo kenkään ja suihkauttaa nopsasti kuivashampoota sukkiin. Toimii sen verran hyvin, että ulos voi lähteä.

Vierailija
31/35 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista jalkapohjiin Absolut Torr-dödöö, laitetaan iltaisin. Alun jälkeen riittää kerran pari viikossa. Ei taatusti haise sen jälkeen.

Vierailija
32/35 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa ehkäistä se hajun tuleminen eli estää jalkoja haisemasta.

Vierailija
33/35 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportnex spörbex sprölölöö vaan sulle "viekas sissimarkkinoija"! Kukaan ei osta mitään verkkokaupastasi, heitä pois tuo säälittävä "piilo"mainonta.

Vierailija
34/35 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa ehkäistä se hajun tuleminen eli estää jalkoja haisemasta.

Ei se oo niin helppoo, kun pelkkä päivittäinen jalkojenpesu ei riitä

Vierailija
35/35 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

merrelin dry-vedenpitävät talvikengät on karmeet, vaikka kuin hien kuljetussukkia käyttää.