Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitoilmoitukset

Vierailija
22.03.2011 |

Hei!

Olen opiskelija, joka haluaisi kysellä mistä te kyselette lastenhoitajia (jos ei ole ketään sopivaa lähipiirissä)? Käytättekö nettisivuja, kaupan ilmoitustauluja vai lehti-ilmoituksia? Jos käytätte lehti-ilmoituksia, haluaisin kysyä mihin lehtiin lähetätte ilmoituksenne? Olen yrittänyt hesarista etsiä ilmoituksia, muttei siellä hirveästi niitä ole ollut...

Jos te tarvitsette kesäksi lastenhoitajaa, saatte ottaa yhteyttä minuun: lastenhoitaja1@gmail.com

Hyvää kevään jatkoa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen niin epäilevä-tuomas, että mistään ilmoituksesta en hoitajaa suostu ottamaan :)

Vierailija
2/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kautta etsit sitten lastenhoitajia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn joka päivä vilkuilemassa uusia ilmoituksia. Tarvetta kokeneelle lastenhoitajalle olisi kesän ajaksi, mutta vain sellaiselle joka tarvittaessa on valmis matkustamaan myös ulkomaille.

Vierailija
4/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain jo hyväksihavaittua MLL:n palvelua. Tietää, että on ainakin jotenkin koulutettu/opastettu hoitaja... Ja näppärä varata netin kautta...

Vierailija
5/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä laittaako joku lehtiin ilmoituksia ja jos laittaa, niin mihin lehtiin? (esim vauva-lehteen?) :)

Vierailija
6/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopaikka.net sivustoa.

Vierailija
7/7 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsoisit väestöliiton ja mll:n sivuilta heidän lastenhoito/kotiapupalvelunsa, en muista millä nimillä ne ovat, mutta saattaisit päästä heidän kauttaan helpommmin töihin.