Lastenhoitoilmoitukset
Hei!
Olen opiskelija, joka haluaisi kysellä mistä te kyselette lastenhoitajia (jos ei ole ketään sopivaa lähipiirissä)? Käytättekö nettisivuja, kaupan ilmoitustauluja vai lehti-ilmoituksia? Jos käytätte lehti-ilmoituksia, haluaisin kysyä mihin lehtiin lähetätte ilmoituksenne? Olen yrittänyt hesarista etsiä ilmoituksia, muttei siellä hirveästi niitä ole ollut...
Jos te tarvitsette kesäksi lastenhoitajaa, saatte ottaa yhteyttä minuun: lastenhoitaja1@gmail.com
Hyvää kevään jatkoa!
Kommentit (7)
käyn joka päivä vilkuilemassa uusia ilmoituksia. Tarvetta kokeneelle lastenhoitajalle olisi kesän ajaksi, mutta vain sellaiselle joka tarvittaessa on valmis matkustamaan myös ulkomaille.
Käytän vain jo hyväksihavaittua MLL:n palvelua. Tietää, että on ainakin jotenkin koulutettu/opastettu hoitaja... Ja näppärä varata netin kautta...
entä laittaako joku lehtiin ilmoituksia ja jos laittaa, niin mihin lehtiin? (esim vauva-lehteen?) :)
että katsoisit väestöliiton ja mll:n sivuilta heidän lastenhoito/kotiapupalvelunsa, en muista millä nimillä ne ovat, mutta saattaisit päästä heidän kauttaan helpommmin töihin.
mutta olen niin epäilevä-tuomas, että mistään ilmoituksesta en hoitajaa suostu ottamaan :)