Miksi juuri näihin persujen kannattajiin uppoaa tuo tuollainen
halpahintainen asioiden yksinkertaistaminen ja helppojen ratkaisujen tarjoaminen?
Eivätkö he ole koskaan seuranneet esim. maailmanmenoa, talous- tai finanssipolitiikkaa, globaalia kehitystä, siis yleensäkin mitä täällä maailmassa tapahtuu?
Kommentit (10)
ja kaipaavat yksikertaistamista ja helppoja lähiratkaisuja tavallisen elämän turvaamiseen.
että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista.
Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.
että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista.
Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.
kun siellä toimittajille ei kelpaakaan pelkästään hauskat puolihuolimattomat heitot ja sloganit, vaan vaaditaan tietämystä ja ratkaisuja
Etkö oikeasti tiedä tai osaa edes päätellä tai arvata?
Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne.
Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms.
Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?
että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista. Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.
kun siellä toimittajille ei kelpaakaan pelkästään hauskat puolihuolimattomat heitot ja sloganit, vaan vaaditaan tietämystä ja ratkaisuja
Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne. Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms. Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?
Mitä sinä kuvittelet eduskunnassa ja hallituksessa tehtävän?
Perusssuomalaisten kannattajat ovat sellaisia, jotka odottavat kaiken tulevan heille ylhäältäpäin, muiden toimesta, he hakevat aina muista syytä omiin ongelmiinsa ja kyllä, ovat TYHMIÄ.
Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne. Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms. Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?
Mitä sinä kuvittelet eduskunnassa ja hallituksessa tehtävän?
että minä olen heille päätäntävaltaa antamassa? Ja miksi oletat, että minä en tietäsi, mitä eduskunnassa ja hallituksessa tehdään? Minä kyllä ymmärrän, että peruillakin on kannattajiaan, kuten muillakin ryhmillä, sillä meitä on tosiaan erilaisia ihmisiä.
omalla takapihalla tapahtuu.