Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri näihin persujen kannattajiin uppoaa tuo tuollainen

Vierailija
22.03.2011 |

halpahintainen asioiden yksinkertaistaminen ja helppojen ratkaisujen tarjoaminen?

Eivätkö he ole koskaan seuranneet esim. maailmanmenoa, talous- tai finanssipolitiikkaa, globaalia kehitystä, siis yleensäkin mitä täällä maailmassa tapahtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla takapihalla tapahtuu.

halpahintainen asioiden yksinkertaistaminen ja helppojen ratkaisujen tarjoaminen?

Eivätkö he ole koskaan seuranneet esim. maailmanmenoa, talous- tai finanssipolitiikkaa, globaalia kehitystä, siis yleensäkin mitä täällä maailmassa tapahtuu?

Vierailija
2/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaipaavat yksikertaistamista ja helppoja lähiratkaisuja tavallisen elämän turvaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista.

Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.

Vierailija
4/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista.

Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.

kun siellä toimittajille ei kelpaakaan pelkästään hauskat puolihuolimattomat heitot ja sloganit, vaan vaaditaan tietämystä ja ratkaisuja

Vierailija
5/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti tiedä tai osaa edes päätellä tai arvata?

Vierailija
6/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne.

Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms.

Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?

Vierailija
7/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huomattavasti älykkäämpi kuin iso osa suomalaisista. Odotin innolla Timo Soinin esiintymistä vaalitentissä, hänen puhelahjojaan on kehuttu ja sitä etä saa politiikan kiinnostavaksi ja helppotajuiseksi. Mutta että noin yksinkertaiseksi. Juu ei kiitos, ihan lööperiä koko juttu.

kun siellä toimittajille ei kelpaakaan pelkästään hauskat puolihuolimattomat heitot ja sloganit, vaan vaaditaan tietämystä ja ratkaisuja

Vierailija
8/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne. Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms. Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?

Mitä sinä kuvittelet eduskunnassa ja hallituksessa tehtävän?

Vierailija
9/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusssuomalaisten kannattajat ovat sellaisia, jotka odottavat kaiken tulevan heille ylhäältäpäin, muiden toimesta, he hakevat aina muista syytä omiin ongelmiinsa ja kyllä, ovat TYHMIÄ.

Vierailija
10/10 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareillekin uppoo demari-aatteet, kokoomuslaisille niiden ajatukset jne. Kyllä kait jokainen tajuaa, että maassamme on paljon erilaisia ihmisiä, ja tosiaan kaikkia ei kiinnosta talouspolitiikka lainkaan tms. Ei kait kukaan luule, että jokainen suomalainen olisi poliittisesti valveutunut?

Mitä sinä kuvittelet eduskunnassa ja hallituksessa tehtävän?

että minä olen heille päätäntävaltaa antamassa? Ja miksi oletat, että minä en tietäsi, mitä eduskunnassa ja hallituksessa tehdään? Minä kyllä ymmärrän, että peruillakin on kannattajiaan, kuten muillakin ryhmillä, sillä meitä on tosiaan erilaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän