Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NUTRILETT-dieetistä, miten toimii??

Vierailija
22.03.2011 |

Voinko korvata kaikki ateriat esim. vain niillä patukoilla? Eli syödä vaikka 5 patukkaa päivässä ja siinä se (ehkä vähän tuoreita kasviksia lisäksi?)

Vai onko tarkoitus aina syödä samoin kuin siinä 5-päivän paketissa.

en oikein tykkää niistä pirtelöistä ja liemistä, ja patukka olisi kiireiselle kaikkein helpoin ottaa, toimii myös teekupillisen kanssa.

(Ehkä päivälliseksi voisi tehdä sellaisen pastapussin..)

Tosin pelkään että nälkä tuossa tulee.

Ja jos otan 5 patukkaa päivässä tuleeko siitä jo liikaa kaloreita, jos on tarkoitus että joku välipala ja iltapala ois vaan ne liemet??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pussia on yhdessä pakkauksessa?

Paljon maksaa ja miten pitkään kestää se pakkaus?

Hirveän moni puhunut tästä nyt niin kannattaako niitä ostaa..saako ihan oikeasti tuloksia aikaiseksi?

n. kolmeksi päiväksi riittää, maksaa n. 20e/pkt. Kannattaa ostaa, jos haluat laihtua, ne oikeasti toimii. Ja jos ei repsahda kuurin jälkeen takaisin vanhoihin ruokailutapoihin niin kilot myös pysyy pois. Opettaa syömään järkevästi sitten kuurin jälkeenkin.

Vierailija
22/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään.

Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).

Kokeilin viikon ja minulta tippui 500 g! Masennuin ja lopetin. Laskeskelin, että teoreettisesti olisi pitänyt pudota 1.5 kg...

Kyllä täysnutratessa yleensä tippuu vähintään se 3kg viikossa, jos siis oikeasti täysnutraa. Eli vaan ja ainoastaan ne 5 pussia, ja lisäksi vettä (tai muita kalorittomia juomia) sekä max vähän tomaattia tai kurkkua. Oletko varma, ettet lurautellut maitoa kahviin tai syönyt jonkun banaanin joskus tai viinilasillisen silloin tällöin...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan pudottanut nutreilla painoa 12kg, jonka jälkeen olen oppinut pitämään noita ryhtiliikkeitä 2-3krt/vuosi.

Painoa on aina tippunut 7vrk:n aikana 2.7-4kg riippuen missä vaiheessa kuukautiskiertoa olen ja onko takana hiilareiden täyteinen aika.

Nro 12

Vierailija
24/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän lähtöpainoa niin sitä enemmän. Itse olen nutraamalla tiputtanut 8kg, ja ekan viikon aikana tippui lähes 4kg. Normaalipainossa nutrasin.

Vierailija
25/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään.

Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).

Kokeilin viikon ja minulta tippui 500 g! Masennuin ja lopetin. Laskeskelin, että teoreettisesti olisi pitänyt pudota 1.5 kg...

Kyllä täysnutratessa yleensä tippuu vähintään se 3kg viikossa, jos siis oikeasti täysnutraa. Eli vaan ja ainoastaan ne 5 pussia, ja lisäksi vettä (tai muita kalorittomia juomia) sekä max vähän tomaattia tai kurkkua. Oletko varma, ettet lurautellut maitoa kahviin tai syönyt jonkun banaanin joskus tai viinilasillisen silloin tällöin...??

En juo kahvia enkä viiniä missään oloissa, banaanistakaan en pidä. Taisin kyllä pistellä herneenpalkoja jonkin verran... Kesä kun oli

Ylipainoa oli kyllä riittävästi, että sikäli olisi pitänyt pudota, mutta nestettä ei ehkä ollut kertyneenä, joten tuo kaiki 500g oli varmaa ehtaa läskiä (ja lihasta).

Olen kyllä huomannut, että elimistöni pitää miellellään läskeistäni kiinni kynsin hampain. Saan siis pudottaa ruokamäärää todella rutkasti, että paino alkaisi tippua. Minulle varmaan sopii paremmin hidas tiputus, kuin nämä pikaratkaisut. Harmi.

Vierailija
26/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattaisi masentua yhden viikon perusteella. Koska aivan varmaa on, että paino laskee kun kaloreita tulee päivittäin alle 600.

Vierailija
27/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia enkä viiniä missään oloissa, banaanistakaan en pidä. Taisin kyllä pistellä herneenpalkoja jonkin verran... Kesä kun oli

Ylipainoa oli kyllä riittävästi, että sikäli olisi pitänyt pudota, mutta nestettä ei ehkä ollut kertyneenä, joten tuo kaiki 500g oli varmaa ehtaa läskiä (ja lihasta).

Olen kyllä huomannut, että elimistöni pitää miellellään läskeistäni kiinni kynsin hampain. Saan siis pudottaa ruokamäärää todella rutkasti, että paino alkaisi tippua. Minulle varmaan sopii paremmin hidas tiputus, kuin nämä pikaratkaisut. Harmi.

napsia mitä milloinkin, huomaamatta.... Jos täysnutraa niin kilot tippuu, se on ihan 100% varma. Mutta, siihen ei siis saa enää mitään herneenpalkoja syödä, max sitä tomaattia ja kurkkua vähän. Parempi kun ei niitäkään. Ja nutraamalla kalorit on niin minimissään, että kyllä paino tippuu ihan varmasti. Mutta taas, ei saa sitten fuskata!

Vierailija
28/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne herneenpalot sen jo tekee, ja jos et tarkkaan muista niin olet saattanut napsia mitä milloinkin, huomaamatta.... Jos täysnutraa niin kilot tippuu, se on ihan 100% varma.

että istuin puiston penkillä ja söin herneitä. En muuta. Nutratessa ei huomaamatta vain napsi, koska ei saa syödä muuta kuin niitä pusseja. Sikäli kuvittelin se olevan minulle helppoa, koska ei voi vain käydä vahingossa napsimassa jotakin.

Sitä paitsi putosihan se paino sen 500 g. Ja varmasti oli ihan oikeaa pudostusta eikä mitään nesteharhaa. Olin vain elätellyt toiveita reilusta kilosta...

Vierailija
29/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ohjeissa sanotaan "kasviksia", eli kasviksia ylipäänsä että tulee 800 kcal täyteen.

En pidä tomaatista enkä kurkusta, eli ottaisin mieluummin esim. paprikaa, porkkanaa, vihreää salaattia.

(Ja pakasteherneitä ja maissia, mutta onko ne sitten kielletytä?)

ap

Vierailija
30/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkillä pusseilla?

Herneet ja maissi nyt ei ainakaan ole hyviä...

Vierailija
31/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osana muuta ravintoa.

Olen tykännyt noista aloituspaketeista ja jatkanut niiden jälkeen korvaamalla aterian tai kaksi päivässä pusseilla. Sopinut mulle. Paino lähtenyt hyvää hiljaista vauhtia, mutta ajan kanssa kokonaismäärä on ollut ihan mukava. Ja pois on pysynyt se, minkä olen pois saanut.

Taas on menossa kevään "kuuri". Tällä kertaa kevätkauden tavoite on -5-10kg.

Vierailija
32/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ohjeissa sanotaan "kasviksia", eli kasviksia ylipäänsä että tulee 800 kcal täyteen.

En pidä tomaatista enkä kurkusta, eli ottaisin mieluummin esim. paprikaa, porkkanaa, vihreää salaattia.

(Ja pakasteherneitä ja maissia, mutta onko ne sitten kielletytä?)

ap

ei siis ainakaan missään nimessä maissia tai herneitä, eikä porkkanaa!

Vierailija
33/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon vettä! Näin ollen tulos on kaikista paras ja paino ihan takuulla tippuu. Jos syö jotain herneenpalkoja (joissa ihan sikana hiilihydraatteja ketoosia ajatellen) niin ei ihme ettei tipu

Vierailija
34/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään. Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).

täysnutrannut nyt reilut 2 viikkoa.

Ekalla viikolla lähti 2 kg, toisella 700 g. Nyt mielenkiinnolla odotan mikä on kolmennen viikon saldo.

Tuntuu kyllä jo pahasti siltä, ettei tähän painoon tepsi oikein mikään ..vaikka oikea suunta tuossa toki on.

Olen jo miettinyt, että pitäisikö vähentää pussien määrä vaikka neljään päivässä kun tuntuu ettei näihin kiloihin oikein mikään enää tepsi >:(

Vierailija
35/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään. Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).

täysnutrannut nyt reilut 2 viikkoa.

Ekalla viikolla lähti 2 kg, toisella 700 g. Nyt mielenkiinnolla odotan mikä on kolmennen viikon saldo.

Tuntuu kyllä jo pahasti siltä, ettei tähän painoon tepsi oikein mikään ..vaikka oikea suunta tuossa toki on.

Olen jo miettinyt, että pitäisikö vähentää pussien määrä vaikka neljään päivässä kun tuntuu ettei näihin kiloihin oikein mikään enää tepsi >:(

mulla kävi niin, että ekalla viikolla tippui 3kg ja tokalla vaan kilo. Sitten taas alkoi tippumaan vauhdikkaammin. Se on ihan normaalia ja kuuluu asiaan. Älä nyt vaan luovuta, kyllä se paino tippuu ihan varmasti! Itse olin 166/66, kun nutrauksen aloitin.

Vierailija
36/37 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

36: paljonko painat?

Vierailija
37/37 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan järjetöntä ruveta korvaamaan ruoka suklaapatukalaa. Syö ennemmin sitten vaikka rahka tai raejuustopurkin.

Olet oikeassa, mutta ateriankorvikepatukat ei olekaan mitään suklaapatukoita.